IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Solitude Aeturnus Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-12-2003 10:34 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ja, dan toch maar een topic over deze geweldige melancholische doom band!

Solitude Aeternus!!

Allemachtig wat is dit goed. Voor mij DE HERONTDEKKING VAN dit jaar.

Met:

Into The Depths Of Sorrow
Beyond The Crimson Horizon
Through The Darkest Hour
Downfall
Adagio

hebben ze een indruk wekkend eouvre de wereld in geschopt.

Iemand meer van deze band onder de indruk??


Typefout in de topictitel

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 10:42]


I Find That I Am Not There...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-12-2003 10:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hahaha, yep, zoals in de NP topic ik al zei hallowed be thy name heeft solitude gecoverd echt geweldig gedaan !!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-12-2003 10:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 10:35 schreef DaVinz het volgende:
hahaha, yep, zoals in de NP topic ik al zei hallowed be thy name heeft solitude gecoverd echt geweldig gedaan !!

oe die ken ik niet!!

*gaat vanavond meteen DC++ opstarten*

weet iemand meer over Last Chapter trouwens, band met zanger van solitude....?


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 10:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Zeker een goede band!

Maar kun je dan wel de bandnaam goed schrijven alsjeblieft. Het is nog steeds Solitude Aeturnus (en niet Aeternus)...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-12-2003 10:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 10:42 schreef altx het volgende:
Zeker een goede band!

Maar kun je dan wel de bandnaam goed schrijven alsjeblieft. Het is nog steeds Solitude Aeturnus (en niet Aeternus)...


oeps


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-12-2003 10:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

deze band maakt me gewoon blij!!! raar voor doom maar wat een heerlijke muziek!!! DOOM om mee te zingen! HEERLIJK!!!!!


I Find That I Am Not There...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 12:44 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja hele vette band inderdaad heb ze een ker live gezien was echt super...

Ik heb alleen hun debuut niet!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 12:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dikke vette heersch!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-12-2003 12:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Voor mij persoonlijk zo'n beetje de beste doom band in het genre!!! Ze weten me altijd weer te raken met hun muziek, vooral die zanger..
En dan de covers van hun...
Shame On The Night - Dio
Heaven And Hell - Black Sabbath
als er nou altijd zo gecoverd werd....

Het debuut van Last Chapter - The Living Waters moeten jullie dan ook maar eens gaan zoeken, kopen en vervolgens beluisteren en als laatste koesteren als een ware schat. Op deze plaat doet Robert Lowe namelijk alle vocalen, dit staat garant voor de absolute kruizing tussen Solitude Aeturnus en Candlemass

NOTE: Op de daarop volgende plaat van Last Chapter zingt hij echter niet mee!!
NOTE II: Voor diegene die het nog niet wist...Ze hebben ook nog een obscure split uitgebracht samen met Trouble, met daarop de "Justice For All" demo!!
NOTE III: John Perez wist mij te melden dat de nieuwe nummers helemaal klaar zijn, en dat Solitude Aeturnus op het punt staat om de studio te betrekken voor een nieuw wapenfeit!!

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 11-12-2003 13:42]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 13:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ik vind TROUBLE nog effe een graadje beter maar Solitude is toch een solide tweede in mijn lijst favo doom metal!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 13:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 12:58 schreef Staalman het volgende:
(...)
NOTE III: John Perez wist mij te melden dat de nieuwe nummers helemaal klaar zijn, en dat Solitude Aeturnus op het punt staat om de studio te betrekken voor een nieuw wapenfeit!!


Serieus? Beter dan!

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er nog eens een nieuwe Solitude Aeturnus cd zou komen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-12-2003 14:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 13:57 schreef altx het volgende:
Serieus? Beter dan!

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er nog eens een nieuwe Solitude Aeturnus cd zou komen...


kvond zelf Adagio toch wat minder.....

NP: Downfall


I Find That I Am Not There...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 14:11 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind "adagio" samen met "beyond the crimson horizon" juist het sterkste SA album!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 14:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:01 schreef rvanderholst het volgende:
kvond zelf Adagio toch wat minder.....

NP: Downfall


Helaas is Adagio de enige die ik in bezit heb... (Heb de rest wel op mp3.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-12-2003 11:16 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

iemand die de website van S A weet??


I Find That I Am Not There...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-12-2003 11:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

niet op www.ubl.com te vinden?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 11:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 11:16 schreef rvanderholst het volgende:
iemand die de website van S A weet??


Volgens mij is die uit de lucht. Er staat al een tijdje een domain-placeholder op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-12-2003 12:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 12-12-2003 16:00 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Ik heb Adagio, 1 keer naar geluisterd, vocalen staan me niet aan. Tot nu toe wel altijd te lui geweest om hem te traden. (een trade-list met 1 CD staat ook zo lullig natuurlijk)


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-01-2004 15:00 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ze werken momenteel aan een nieuw album!!!

http://w1.611.telia.com/~u61112321/Files/Solitude%20Aeturnus%20-%20Waiting%20for%20the%20Light%20(Demo).wma

nieuw nummer!!!! errug goed!!


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-01-2004 15:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Waarom gebruiken alle bands het WMA-formaat? Mijn favoriete audio-player kan die krengen niet eens afspelen...

Ik vraag me zo nu en dan echt af of ze gesponsord worden door M$ of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-01-2004 15:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

toch jammer want het klinkt errug goed dat nieuwe nummer!


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-01-2004 15:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 15:05 schreef rvanderholst het volgende:
toch jammer want het klinkt errug goed dat nieuwe nummer!


Nou, ik slinger dan zo wel ff Windows Media Player aan speciaal voor dit nummer... maar helemaal blij ben ik er niet echt mee... Ik snap trouwens eigenlijk niet waarom bands het zichzelf aan doen, want WMA is gewoon het slechtste formaat dat er bestaat, en dat is toch niet de meest handige manier om reclame te maken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-02-2004 9:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ik moet terug komen op mijn mening in eerdere posts dat ik Adagio niet goed vond....

toch maar weer eens uit de kast getrokken en de cd is niet uit mijn cd speler te branden!!

ik kijk erg uit naar nieuw materiaal!!


I Find That I Am Not There...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-02-2004 9:24 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik ben nog steeds op zoek naar het eerste album dat is het enige dat ik nog niet heb...iemand die hem kwijt wil???



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-03-2004 22:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zodan wodan!!! toch effe die 2 LAST CHAPTER cd's te pakken gekregen.


HEERLIJK!!! zeker voor de fans van Solitude Aeturnus, iets zwaarder maar zeer goed!!

die vocalen....


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen