|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
voor mij geen stress. Ben juist blij dat ik ff rust aan m'n kop heb prima hoor die vrije dagen rond kerst en O&N [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 25-12-2003 1:23] |
|
Ik herken wel iets in kertstress. Niet vanwege de verplichte gezelligheid (ik ben wel vaker gezellig omdat het moet) of de christelijke grondslag (daar kan ik me niet druk om maken) maar wel vanwege de stress in huis. Het wordt thuis inderdaad nog drukker dan normaal waardoor er vaak spanningen en ruzies ontstaan. En als daar ook nog een bijkomt dat je laptop een virus op heeft gelopen en je al je belangrijke bestanden dreigt te verliezen is de stress natuurlijk compleet. |
|
Alleen al de aanblik van mensen die lichtjes in sparren hangen is genoeg om kotsmisselijk te worden...maar stress zal ik er niet om hebben... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Mijn moeder wil zich nog wel eens te druk maken als er familie langskomt, maar dit jaar zijn we alleen met het gezin...dus geen probleem |
|
Ken dat gevoel wel, maar wordt er niet gestresd van.. Eerder een soort van boos (of is dat gestresd?) Al die sociale verplichtingen Ben al 3 uur kerst aan het vieren in m'n eentje en dat bevalt me eigenlijk veel beter dan het familiediner van later vandaag.. Meestal saaie zooi daaro. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 25-12-2003 3:17] zo kan ie wel weer |
|
Ik heb m'n hele leven lang heel vaak familieruzies gehad en/of meegemaakt maar verreweg de meesten vonden tijdens kerst plaats. Ben ik toch ff blij dat ik er niet bij hoef te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-12-2003 3:29] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:42] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kerststress? Ik laat mijn vrouw alles regelen. Van de kaarten t/m het voer en eventuele invitaties. Ze vindt dat helemaal te gek om te doen dus die stressed daar niet zo snel van. En ik? Ik hoor het allemaal wel, doe af en toe een suggestie en maak me niet druk... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Stress..nee,wel vind ik dit een rottijd. Ik mis mijn pa nu meer dan ooit ( 3 jaar geleden overleden) Vanmiddag komt schoonpa op de koffie , morgen komt zoonlief en gaan we eten en kadodingen doen bij schoonma. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Je bent niet de enige die z'n pa mist Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ...sterkte Jebes Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Thanks, jij ook sterkte Ik kan me heel goed voorstellen dat je zeker op dit soort dagen je pa heel erg mist, ookal is het al drie jaar geleden dat hij overleden is. De pijn en het verdriet om het verlies zal nooit helemaal verdwijnen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dat klopt helemaal..zeker met deze dagen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb kerst 2 jaar geleden al 'afgeschaft'. Ik houd totaal niet van dat gemaakte gedoe. Kaartjes sturen doe ik ook niet. Zelfde met sinterklaas trouwens. Overigens is het nu eindelijk over geslagen op de rest van de familie. Mijn ouders vieren ook al niks meer: de helft van de kinderen komt toch niet |
|
quote: kerstsress? ik moet er alleen vroeg uit voor het oh zo gezzelige kerstontbijt.. |
|
I AM FREAKING OUT HERE hehe nee hoor, ik werd pas kwart voor 11 wakker gemaakt voor een heerlijk kerstontbijt en verder doen wij er nix aan..maja ik heb geen idee wat verder te doen deze dag LAI LAI HEI |
|
De bijbel lezen |
|
quote:Ikke wel. In ieder geval de ruzies. Door de kerstsfeer komt er nogal wat spanning in ons gezin. Hierdoor komen er heel snel irritaties maar dat uiten we dan niet omdat we de sfeer neit willen verpesten . Het opgefokte gevoel heb ik dan niet. als is het alleen maar odmat iedereen z´n feestdagen op een andere manier viert! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Geen last van. Kerst: lekker je pak aan, ranzige verhalen van je ooms aanhoren en je helemaal volschransen. wat kan een mens nog meer willen? And my marlboro light |
|
quote:Hmmm....net wakker...dus dat ontbijt sla ik maar over... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hehe, ik heb toch nauwelijks familie dus die sociale verplichtingen vallen nog wel mee... Morgen komen mijn broer en zijn vriendin en mijn oma nog wel ff langs, maar dat is het. Het eten is ook altijd wel lekker. En kaartjes sturen doe ik maar naar een paar mensen. Het enige dat elk jaar weer stressen is, is dat ik voor mijn pa, ma, oma, broer en zijn vriendin een kerstcadeautje moet kopen, zowel om weer wat leuks te vinden als door de pijn in mijn portemonnee die ik ervan overhou... maar voor de rest valt het wel mee. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: bruchen kan ook.. |
|
quote: dat klinkt me bekend in de oren. morgen komt de familie hier eten en m'n vrouw is idd al aardig gestressed. Oud Vuil. |
|
quote: tip: ga uit eten.. |
|
kerststress? mwa nee hoor, lekker vrij twee dagen, dus lekker twee dagen slapen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |