|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoorde laatst van iemand dat Mayhem rond mei in Nederland zou komen, maar ik vind hier niets over. Weet iemand hier meer over? |
|
Rond mei spelen ze in Groningen. |
|
bron? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Alleen in groningen? |
|
|
|
Dat is alleen maar een forum, is er nergens een officiele bevestiging? |
|
Degene die dat topic heeft aangemaakt organiseert concerten in groningen dus lijkt me vrij betrouwbaar, niet? |
|
Omdat er nog geen precieze datum bekent is. |
|
|
|
|
|
|
|
dat hele mayhem kan me geen fuck schelen... |
|
op die officele site staat dus geen flikker kwa tourdates Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Waarom reageer je dan op dit topic? |
|
Hmm,groningen is maar een uurtje rijden,dus de moeite waard spelfout weggehaald... |
|
Schop! op de website van Decapitated (een of andere Death Metal band) staat het volgende: DECAPITATED & MAYHEM! MAYHEM, DECAPITATED, and probably KRISIUN and ANAAL NATHRAKH will be teaming up for forthcoming tour through Europe. The tour schedule includes a few gigs in "new places" like Russia, Estonia, Scandinavia and in the other important European countries. The tournee begins on the 8th of April and runs through 16th of May! More details follow soon. Anaal Nathrakh |
|
anaal nathrakh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vet...Anaal Matras heerscht! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ja, daar ga ik natuurlijk wel even heen! |
|
Line-up! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Decapitated in het voorprogramma is een goede reden om naar Mayhem te gaan. Gaaf! |
|
Anaal-Nathrakh zou ik best even willen zien. En me dan een stuk in de kraag zuipen en precies op tijd weg voordat Mayhem begint . |
|
Mayhem, té vaak gezien.. En ze worden per keer slechter.. Maar: Krisiun en Decapitated!! Misschien toch nog een reden om te gaan ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb Mayhem één keer gezien in de Baroeg een paar jaar geleden en toen waren ze wel aardig. Oudere werk is wel okay, maar het nieuwe werk is een beetje jammer. |
|
Voordat we ons allemaal gaan aftrekken: Anaal Nathrakh gaat zeker niet mee op deze tour, Krisiun is ook nog alles behalve zeker. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |