|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha.. ok .. ik heb het niet meer zo gevolgd eerlijk gezegd.. wie zingt er nu dan bij Mayhem? |
|
quote: Ik ben super MAYHEM fan, maar ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Maar vond je Maniac echt zo slecht, ik vond het hem toch op deathcrush en wolf's lair abyss toch wel goed doen |
|
Volgens mijn zit Maniac nog wel bij de band. En dat vind ik zeker niet verkeerd! Vooral op Wolf's Lair Abyss vind ik 'm bijzonder goed! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het is niet zozeer dat ik Maniac slecht vind als wel dat ik Dead veel gaver vond Deathcrush vind ik echter wel een van de gaafste releases van Mayhem, inclusief de erg gave stem van Maniac.. Alleen Wolf Lairs Abyss en GDOW trekken mij niet zo.. de eerste ken ik eerlijk gezegd ook niet zo goed (shame), maar GDOW vind ik echt niets.. Mijn favo Mayhem releases zijn nog altijd de Split met Morbid (tribute to the black emperor's), Live in Leipzig en Deathcrush.. DMDS vind ik ook wel gaaf, maar Attila's vocals vind ik een stuk minder dan die van Dead... al heeft het wel zijn charme.. Als Mayhem nog veel oude nummers speelt dan zou ik een optreden, inclusief Maniac, zeker de moeite waard vinden,, maar ik neem aan dat het grootste gedeelte van de setlist toch van de laatste paar en het nieuwe album af zal komen |
|
Dead was de allerbeste dat staat vast, en zo'n zanger krijgen ze ook nooit meer terug. Het mooie op de mysteriis dom sathanas vind ik de hele sfeer in de nummers, en dan vooral het nummer buried by time and dust. Ik vind wolf's lair abyss ook wel een vrij strak album, nog lekker stevig en een beetje de oude stijl. En die split LP met morbid is uiteraard ook briljant. Een tijd geleden hoorde ik iemand over een split lp van MAYHEM en Darkthrone aan. Weet iemand toevallig hoe die heet? |
|
Geen idee.. op thetruemayhem.com (vrij uitgebreide site trouwens) staat het niet... maarja... zal wel weer meer van hetzelfde zijn... al die bootlegs en rehearsals... gare meuk .. lol... helaas zijn er met Dead in de hele Mayhem historie slechts 2 nummers in een studio opgenomen.. |
|
quote: Ja helaas zijn er veel meer foto's dan muziek van hem te vinden |
|
quote: Die split met Darkthrone is dacht ik alleen op cd verschenen. Maakt ook niet uit, want hij is ontzettend zinloos. NOG een keer Deathcrush en NOG een keer Thulcandra. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Die Mayhem/Darkthrone split heet "The true legends in black" [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-01-2004 14:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: DAt jij hem zinloos vind wil niet zeggen dat ik dat ook vind, want ik vind alles van MAYHEM de mooite waard. Maar ieder zn mening |
|
Sorry joh, sorry zal ik me wat duidelijker formuleren, speciaal voor jou. Kanker toch op. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik sluit me bij Gangrad aan,het word echt vermoeiend om elke keer weer dezelfde opnamen te zien met een nieuw hoesje.Maar er zijn inderdaad gekken (ja ik bedoel echt GEKKEN) die alles blijven kopen.Reden voor sommigen om maar door te gaan met het uitbrengen van deze zinloze zooi. Gelukkig zijn er ook bootlegs die WEL de moeite waard zijn zoals de Taake bootleg en de Ved Buens Ende bootleg. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
MAYHEM bevestigd in Vera Groningen op 13/5. En als support: DECAPITATED (!) Defiled Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
krisium zou toch ook spelen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
MAYHEM 08 Apr 04 Copenhagen (DK) Loppen 09 Apr 04 Gothenburg (SE) Musikens Hus 10 Apr 04 Oslo (NO) Inferno Festival 11 Apr 04 Stockholm (SE) Klubben 13 Apr 04 Helsinki (FI) Tavastia 14 Apr 04 Tampere (FI) Tampere Club 15 Apr 04 Oulu (FI) Loop 18 Apr 04 Warsaw (PL) Park 19 Apr 04 Berlin (DE) Halford 20 Apr 04 Prague (CZ) Abaton Club 21 Apr 04 Katowice (PL) Mega Club 22 Apr 04 Budapest (HU) Mega Pub 23 Apr 04 Salzburg (AT) Rockhouse 24 Apr 04 Munich (DE) Titanic City 25 Apr 04 Dudingen (CH) Bad Bonn 27 Apr 04 Ljubljana (SI) Metalkova 28 Apr 04 Zingoeni (BG) (IT) Motion 29 Apr 04 Rome (IT) Alpheus 30 Apr 04 Schio (Vicenza) (IT) MAC2 01 Apr 04 Salon-de-Provence (FR) Portail Coucou 02 Apr 04 Barcelona (ES) K.G.B. 06 Apr 04 London (UK) Mean Fiddler 07 Apr 04 Birmingham (UK) Academy2 08 Apr 04 Bradford (UK) Rios 09 Apr 04 Glasgow (UK) King Tuts 11 Apr 04 Hasselt (BE) Muziek-o-droom 12 Apr 04 Zaadam (NL) De Kade 13 Apr 04 Groningen (NL) Vera 14 Apr 04 Osnabrück (DE) Burning Stage Festival @ Tor3 15 Apr 04 Hamburg (DE) Markthalle 16 Apr 04 Århus (DK) Voxhall En men is volgens het label bevestigd voor Wacken. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 04-03-2004 18:54] |
|
vet ze spelen 2 show in 2 landen op 1 dag : [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 04-03-2004 19:29] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:is dus mei he Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
13 Apr (mei dus) 04 Groningen (NL) Vera 'ns kijken of ik erbij ga zijn, jammer dat het een donderdag is - Mutatis mutandis - |
|
laat ze even in eindhoven komen zzz |
|
haha ook toevallig ik zit 18 april net in warschau, hoe duur zou een kaartje daar zijn? 10 zlotty ofzo, kost vast nix, daar ga ik heen |
|
quote: ja er zijn al zo weinig concerten in het zuiden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zzz |
|
quote: |
|
13 May 04 Groningen (NL) Vera vielleicht... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |