|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ben er. Er is voor mij een slaapplaats geregeld Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
goh bij wie zou dat zijn hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
bij jaap in bed? |
|
quote:Iemand anders dan jij denkt denk ik Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat zou leuk zijn ja. De realiteit is anders. 12 mei in Zaandam: Mayhem Cadaver Defiled Hm, alleen Mayhem is dus de moeite waard. Ik ben d'r wel. |
|
quote:Cadaver is de voortzetting van Cadaver Inc. niet? vette poep hoor! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ga de 11e mei naar Hasselt Belgie Cadaver (yep,is een voortzetting van Cadaver Inc. welke een voortzetting was van Cadaver).Ze hebben trouwens ook weer het oude logo terug [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-05-2004 8:17] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vindt hun "Discipline" van enkele jaren terug een beestachtige plaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben overmorgen zeker aanwezig in groningen. . . . . . . . . . ? |
|
quote: Ik ook waarschijnlijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
niet de moeite van het reizen waard vrees ik Je moeder. |
|
quote:bij nader inzien heb ik trouwens mijn saldo ff bekeken jmmr beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Ben gisteren in Belgie geweest.Defiled boeide niet,veel te chaotisch en de zanger kreeg halverwege de set last van zijn stem vanwege zijn hysterische gekrijs. Cadaver speelde erg bruut.Nieuwe nummers afgewisseld met nummers van de vorige cd en zelfs een nummer van de eesrte full-length uit 1992 Mayhem maar half gezien vanwege vermoeidheid.Was wel een gaaf optreden en nummers van alle albums werden goed afgewisseld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgen toch maar niet gaan. Chimera valt tegen, het oude werk stinkt en van tGDoW verwacht ik hoogstens twee a drie nummers. + Dat ik m'n geld beter/leuker kan besteden en ik een contract met m'n werk heb waar ik me natuurlijk aan moet houden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Yeah Mayhem heerst!! |
|
quote: Cadaver stampte zwaar ja Mayhem was ook zeer aardig, strak geluid, een band die er zin in had en een zanger die toch wel een beetje "normaal" bleef Enneuh, waar stak jij dan ergens? Aan de toog? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:oude werk heerscht ja mn saldo doet niet aardig, me contract ook niet, en heb niet zoveel zin in om met luis 2 dagen rond te hangen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:Het oude werk is voor kleuters die muziek pas kunnen doorgronden als het net zo leeg en simpel is als het gemiddelde top-40 nummer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Bij Cadaver stond ik vooraan om fotoos te maken voor bij het interview. Tijdens Mayhem stond ik achteraan bij Apollyon wat bij te kletsen.Ben halverwege Mayhem naar huis gegaan wegens vermoeidheid. Ben niet bij de toog geweest haha,mag geen alcohol wegens medicijnen die ik nu slik. In augustus komt trouwens de nieuwe Aura Noir cd uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo net terug van Mayhem. De eerste band (geen idee hoe ze heten) was wel cool. Alleen bagger geluid. Het waren japanners, deden erg hun best. Tweede band was Noors, ook weer naam vergeten hahaha. Was af en toe wel lekker trashy. Wel een strakke band. Bestaan al lang. Mayhem was in het begin door een brei van geluid moeilijk te volgen. Later werd dat beter. Toen kon je ook echt wat herkennen. Die drummer is wel even heel erg geweldig. Mijn favo's werden ff gespeeld. Deathcrush en Freezing moon. Nog bijna in een vechtparty beland. Cool hehehe Een gozer was zeer dronken en iri aan het doen. En dat lieten anderen blijken. Op een gegeven moment waren 3 lui hem aan het beuken. 1 sloeg hem bijna op zijn bek. Ik sta er natuurlijk weer recht achter. ik wilde die dronken gast wegsleuren, maar er sprongen een aantal metalheads voor mij. Nouja al met al prima vermaakt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hahaha, had die gast kort haar en was hij iritant? Zo ja, dan heb ik daar mijn nagel bij afgescheurd geloof ik. |
|
quote:Die Japanners waren Defiled en die Noren waren Cadaver Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deviled vond ik ronduit kut. En brij van lawaai, zeer rommelig. Cadaver vond ik heel erg tof! De zanger deed me heel erg aan Cronos denken. De lompe (black)metal was erg goed te pruimen. Mayhem was zeker goed. Echte black zoals black moet worden gemaakt! En volgende week nog meer blackmetal in Vera... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:anders schrijf je er meteen een heel boek over mayhem is niet meer black zoals black hoort te zijn, maar het zou vast live wel goed te pruimen zijn, mits het geluid niet zo brak is als in de goudvishal... vooral freezing moon had ik live keihard mee willen maken, maarja, gedane zaken hebben aids, dus misschien als ze een volgende keer in nederland zijn zie ik ze wel beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |