IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mayhem in Nederland??? Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 15:30 schreef possess me het volgende:
anders schrijf je er meteen een heel boek over

mayhem is niet meer black zoals black hoort te zijn, maar het zou vast live wel goed te pruimen zijn, mits het geluid niet zo brak is als in de goudvishal... vooral freezing moon had ik live keihard mee willen maken, maarja, gedane zaken hebben aids, dus misschien als ze een volgende keer in nederland zijn zie ik ze wel
En? hoe hoort black dan te zijn?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:14 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:40 schreef kwelgeest het volgende:
Het is helemaal niet uit zijn verband gerukt. Jij beweerde dat Mayhem geen black meer is zoal black hoort te zijn en ik vroeg waarom; Daar heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord op.
En nee een band is niet black om de fans of het label het gaat om de band/members zelf.

quote:
Op 14 mei 2004 17:12 schreef kwelgeest het volgende:
En? hoe hoort black dan te zijn?
niet ultra populair, niet met kleine tienermeisjes en ewoudjes( ) die voor het podium een moshpit willen bouwen en als ze een klap krijgen naar hun mammie gaan janken, blackmetal is haat, blackmetal is goor, blackmetal ist niet krieg, nargaroth is gay

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:41]

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:14 schreef possess me het volgende:
niet ultra populair, niet met kleine tienermeisjes en ewoudjes( ) die voor het podium een moshpit willen bouwen en als ze een klap krijgen naar hun mammie gaan janken, blackmetal is haat, blackmetal is goor, blackmetal ist niet krieg, nargaroth is gay

Dus een band wordt 'black' gemmakt door het gedrag van de 'fans' vd band?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:20 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:17 schreef kwelgeest het volgende:
imo door de commercie die er niet plaats mag nemen, maar wel doet, kijk naar fluisterwoud...

beetje reclame is niet erg, maar dan wel in een selecte groep, niet ergens in de jonosh, goudvishal of gigant of ozzy flyers neer gaan strooien, kun je er donder op zeggen dat je de volgende dag pubertjes in je mailbox hebt staan

en de definitie van echte black is Satans verering, maar dat vind ik dan weer niet, is maar hoe je het zelf interpreteert

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:20 schreef possess me het volgende:
imo door de commercie die er niet plaats mag nemen, maar wel doet, kijk naar fluisterwoud...

beetje reclame is niet erg, maar dan wel in een selecte groep, niet ergens in de jonosh, goudvishal of gigant of ozzy flyers neer gaan strooien, kun je er donder op zeggen dat je de volgende dag pubertjes in je mailbox hebt staan

en de definitie van echte black is Satans verering, maar dat vind ik dan weer niet, is maar hoe je het zelf interpreteert
Dat is geen defintie dat is een 'betekenis' die sommige mensen eraan geven.
Dan nog is het meestal niet de band zelf die de commercie maakt maar de fans, het label en/of de zaal waar ze optreden.
Als je alles 'trui' en 'underground' houdt komt er geen geld in het laatje en is de 'scene' snel doodgebloed. Oftewel wees maar blij met die 'posers' want5 zonder hun gingen 'jouw' concertjes ook niet door.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:27 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

ik ga ook zo vaak naar concertjes

ik formuleer het nu wel een beetje ongelukig allemaal zag ik net

ennuh, had het publiek niks met de blackmetal te maken zei je net nog?

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:27]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:27 schreef possess me het volgende:
ik ga ook zo vaak naar concertjes

ik formuleer het nu wel een beetje ongelukig allemaal zag ik net

Of je nou vaak of niet gaat het maakt niet uit. Als de stroming waarvan jij houd gewoon niet genoeg opbrengt bloed het dood.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:27 schreef possess me het volgende:
Neen: jij gaf als 'argument' aan dat Mayhem geen black metal zou zijn het publiek.
Wat kan de band er nou aan doe wat voor publiek op hen afkomt?

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:30 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:24 schreef kwelgeest het volgende:Oftewel wees maar blij met die 'posers' want5 zonder hun gingen 'jouw' concertjes ook niet door.

quote:
Op 14 mei 2004 17:17 schreef kwelgeest het volgende:

hier doelde ik net btw op...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:30 schreef possess me het volgende:
hier doelde ik net btw op...
owja echt wel
Ik ben zo 'true' als kanwulff tot de macht 666 maar mijn publiek bestaat uit kortharige Slipknot mannetje met wijde broeken en een Fluisterwoud shirt dus ik maak geen black meer.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:32 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:30 schreef kwelgeest het volgende:
Neen: jij gaf als 'argument' aan dat Mayhem geen black metal zou zijn het publiek.
Wat kan de band er nou aan doe wat voor publiek op hen afkomt?
niet op het commerciele seasons of mist xzitten?

of misschien zelf niet zo commercieel ingesteld zijn, heb hier nog een aardschok uit '00 met interview met Maniac, hij geeft ook aleen maar meer en meer om de poen staat er

maar ik had het over blackmetal met betrekking tot de underground een tijdje terug over hoe black moest zijn, alleen nu is alles weer uit zijn verband gerukt

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:34 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:31 schreef kwelgeest het volgende:
owja echt wel
Ik ben zo 'true' als kanwulff tot de macht 666 maar mijn publiek bestaat uit kortharige Slipknot mannetje met wijde broeken en een Fluisterwoud shirt dus ik maak geen black meer.
kannwulf is een slecht voorbeeld, die heeft nooit duidelijk gemaakt waar hij over zingt en is waarschijnlijkhelemaal niet bedreven in het circuit

andere kant: ik kan er weinig aan doen dat die grote bands die je nu noemt zo zijn geworden, maar ik heb het dus oover de onbekendere

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:32 schreef possess me het volgende:
niet op het commerciele seasons of mist xzitten?

of misschien zelf niet zo commercieel ingesteld zijn, heb hier nog een aardschok uit '00 met interview met Maniac, hij geeft ook aleen maar meer en meer om de poen staat er

maar ik had het over blackmetal met betrekking tot de underground een tijdje terug over hoe black moest zijn, alleen nu is alles weer uit zijn verband gerukt
Darkthrone zit op Peacevile; Dat is niet commercieel?
'Hoe black moest zijn'; Was jij erbij toen het uitgevonden werd? Miscchien was de eerste 'black' rif wel een foutje.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:34 schreef possess me het volgende:
kannwulf is een slecht voorbeeld, die heeft nooit duidelijk gemaakt waar hij over zingt en is waarschijnlijkhelemaal niet bedreven in het circuit

andere kant: ik kan er weinig aan doen dat die grote bands die je nu noemt zo zijn geworden, maar ik heb het dus oover de onbekendere

Kanwullf was dan slechts ook een, ironies, voorbeeld.
Jij begint zelf in een Mayhem topic te posten.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:36 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

nu we toch langs elkaar heen lullen en alles uit het varband gerukt is, lijkt het me verstandiger dit ooit irl uit te vechten onder het genot van een pilske anders wordt dit topic ook weer dichtgegooit wegens offtopic gekloot

mayhem tot aan het album DMDS heerscht!

wat hebben ze daarvan gespeelt? naast freezing moon dan

Argh
Usericon van Argh
Posted 14-05-2004 17:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

wat een domme, en oude en versleten kut discussie weer....

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:37 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:34 schreef kwelgeest het volgende:
Darkthrone zit op Peacevile; Dat is niet commercieel?
'Hoe black moest zijn'; Was jij erbij toen het uitgevonden werd? Miscchien was de eerste 'black' rif wel een foutje.
ja, dat is het ook, commercieel, ik spreek je hierin niet tegen

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:38]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Maar dan nog. Een band heet succes --> wordt groot. Ow shit er komt meer volk op af dan de vaste pure groep dus ze maken geen black metal meer.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:39 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:37 schreef kwelgeest het volgende:
Maar dan nog. Een band heet succes --> wordt groot. Ow shit er komt meer volk op af dan de vaste pure groep dus ze maken geen black metal meer.
lees mijn bovenstaand verhaal nog maar es door

mayhem iemand?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:36 schreef possess me het volgende:
nu we toch langs elkaar heen lullen en alles uit het varband gerukt is, lijkt het me verstandiger dit ooit irl uit te vechten onder het genot van een pilske anders wordt dit topic ook weer dichtgegooit wegens offtopic gekloot

mayhem tot aan het album DMDS heerscht!

wat hebben ze daarvan gespeelt? naast freezing moon dan
Het is helemaal niet uit zijn verband gerukt. Jij beweerde dat Mayhem geen black meer is zoal black hoort te zijn en ik vroeg waarom; Daar heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord op.
En nee een band is niet black om de fans of het label het gaat om de band/members zelf.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:42 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:40 schreef kwelgeest het volgende:

quote:
Op 14 mei 2004 17:14 schreef possess me het volgende:
blackmetal is haat, blackmetal is goor,

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 14-05-2004 17:42]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:42 schreef possess me het volgende:

En waaruit maak jij op dat Mayhem geen 'haat' is? Zowie zo loss om het zo te defineren want als Moerasgraf ooit nog vd grond komt is het ook pure haat maar geen black.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:48 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:44 schreef kwelgeest het volgende:
En waaruit maak jij op dat Mayhem geen 'haat' is? Zowie zo loss om het zo te defineren want als Moerasgraf ooit nog vd grond komt is het ook pure haat maar geen black.
moerasgraf

heb je al een nieuw cover-girl slachtoffer?

mayhem is andere interpretatie in de metal dan wat ik erin heb... zoals ik al schreef, individueel gezien heeft nooit iemand gelijk, collectief doe ik niet aan, niet bewust iig

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2004 17:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:48 schreef possess me het volgende:
moerasgraf

heb je al een nieuw cover-girl slachtoffer?

mayhem is andere interpretatie in de metal dan wat ik erin heb... zoals ik al schreef, individueel gezien heeft nooit iemand gelijk, collectief doe ik niet aan, niet bewust iig
Als het voorbeeld al 100% serieus moet zijn pak dan voor mij part Oak; Pure haat, is van de grond, klinkt bovengemiddeld voor een eerste demo na zo'n korte tijd en het is geen black.

Heb jij zelf ooit Maniac gesproken dan? Hoe weet jij zijn interpretatie

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 14-05-2004 17:53 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2004 17:51 schreef kwelgeest het volgende:
Als het voorbeeld al 100% serieus moet zijn pak dan voor mij part Oak; Pure haat, is van de grond, klinkt bovengemiddeld voor een eerste demo na zo'n korte tijd en het is geen black.

Heb jij zelf ooit Maniac gesproken dan? Hoe weet jij zijn interpretatie
ik ga uit van interviews, niet het beste uitgangspunt, dat weet ik, maar persoonlijk hoef ik em niet eens te kennen

muzikaal gezien klinkt oak idd best aardig voor een eerste demo, melanie achter de drums lijkt het wel maar heeft idd niks met bm te maken

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com