|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
PROCTOR zal niet teleurstellen, een flinke pot mensenhatende primitieve BM. De originele opnames zijn al van 2 jaar terug en gaan nu eindelijk het licht zien. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed zo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bloedbomen heerscht Dat stukje op 1 minuut 29...prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 27-09-2004 23:26] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Ben benieuwd naar de split, het wolversveen gedeelte klinkt iig goed. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
reken maar dat de PROCTOR kant je ook bevalt! Dat rost echt de ballen uit je naad! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn ballen zitten niet in mijn naad, heerschap. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
was gewoon een gezegde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: maar.... met een beetje moeite kunnen ze er wel zitten! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Door dat soort opmerkingen word ik echt niet nieuwsgieriger naar jullie bandjes, of zo . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ROFL Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja lachu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
binnenkort komt de tape "tellurische kracht" uit. Hier staan oude en enkele nieuwe opnames op, de full-length laat nog even op zich wachten. tracklist: na ons de zondvloed verzwelgende titanen trant van hypnose levenloze rust de vleesparade (accidental suicide cover) in de wachtkamer van de dood ontwaken voor sterven het word een gelimiteerde oplage [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-05-2005 18:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Heb interesse! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat is puur Wolversveen of ook Proctor? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ehm wat denk je zelf, het zijn 2 verschillende bands met verschillende leden... we helpen elkaar live alleen geregeld. Nee deze tape is alleen wolversveen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm, dom, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
wel evn belangrijk om te vermelden is dat het materiaal niet representatief is met nummers die op de split staan, het is allemaal wat experimenteler en instrumentaler, vager. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja ja ja, put one aside for me. |
|
alles wat je ooit wilde weten: interview bedankt Hub Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de tape "tellurische kracht" heeft vertraging, maar dat was wel duidelijk, het zit hem in de verpakking, maar ik heb gister de eerste proefdruk gezien en het resultaat is goed, hopelijk gaat het nu wat sneller. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb vandaag de tape met de bijbehorende hoes mogen aanschouwen. Gaaf idee, alleen had ik enigszins wat moeite met het dichtvouwen, maar dat kan uiteraard aan mij liggen. Verder, Wolversveen begint mij steeds meer te interesseren. |
|
quote:Misschien kan je moeder je helpen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |