|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zelfs grappen maken kun je niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mijn eigenschappen zijn dat ook uiterst nihil. |
|
quote:1 Apart leggen as usual. Al neue shirts? Zoja, wederom apart leggen. Succes ermee. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op de myspace van Wolversveen staat een nieuw nummer van de nieuwe plaat samen met de hoes. www.myspace.com/wolversveen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Angstslaaf is niet van Wolversveen, maar van Proctor. |
|
Jullie site is gehackt ofzo?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Blijkbaar ff fixen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat een extreem vette ava heb je gemaakt zeg! |
|
Myspace layout bedoel je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nope de ava die je nu hier hebt, die had ik nog niet gezien. Kende alleen je halve maantje... |
|
o avatar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb het nieuwe nummer even online gezet met een betere kwaliteit dan die myspacemeuk: hier edit: nu wel te beluisteren [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-09-2006 15:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godverdepielekes, dit is vet! Lekker satyricon achtig, maar toch net iets true'er Die Nederlandse teksten en samples geven het ook een heerlijke sfeer mee! Ben erg benieuwd naar de full length [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 16-09-2006 0:17] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Er komt nog een tijd dat Satyricon op ons lijkt |
|
quote:Ik zal er voor zorgen dat ie nergens te downloaden is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: bron: www.zamlabel.tk Zabulos Abnoba Metallum [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-01-2007 22:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Zam? Broertje van Zog? Hahahaha. |
|
Hehe, nee: Zabulos Abnoba Metallum Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HELL YEAH! we're an totally NSBM Label HAHA okay were're not & never will be!!! |
|
Hey natramm, welcome! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
06 jun Eggfest: Heidevolk Wolversveen Caedere Endymaeria Soulnerve Verrot Eibergen (Openlucht Theater) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: vet! dan kan ik komen kijken... [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 10-02-2007 11:14] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |