|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie van CHD zitten er nou bij Wolversveen? De muziek vind ik mooi. Schel |
|
hehe, das geheim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, ik ben de gitarist, en deed hier al eerder een aantal posts onder de naam Aesunt geloof ik. Maare ok dan weet ik wie et zijn. Erg Darkthronige productie Schel |
|
Hey, waar zijn bloedbomen en massagraf gebleven? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb ik ook al vergeefs naar gezocht Schel |
|
zal wel bij gebrek aan webspace weer verwijderd zijn, jammer ik heb wel rood zand en onder de nevelkrust, en dat nummer van sinister embrace Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nou het zit zo... eerst hadden we een aantal nrs opgenomen (Bloedbomen, Onder de Nevelkrust en Massagraf) maar we waren niet tevreden met het gitaargeluid. We hebben enkele dingen aangeschafyt om dat op te schroeven en daarna besloten om alles opnieuw op te nemen. We hebben ondertussen Onder de Nevelkrust en Bloedbomen opnieuw gedaan en 2 nieuwe nummers opgenomen namelijk Rood Zand en De Slangenburg. Die ouwe opnames heb ik weggehaalt omdat die niet langer representatief zijn, ik weet niet of ik nog meer ga posten hier omdat je nu eenmaal niet alles moet prijsgeven , wacht maar tot de plaat af is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
sell out! maar kan ik die niet per ongeluk toch te luisteren krijgen? die ouwe dan, ben wel benieuwd geraakt na het horen van de andere nummers Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik zal morgen ff bloedbomen uppen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe, de 'Slangenburg' Schel |
|
quote: Cool! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, schiet op dan, ik wil 'm wel hebben. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:hehe, jij komt uit de buurt neem ik aan? dan weet je vast ook wat er in de Slangenburg allemaal gebeurd is vroeger... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nieuwe Bloedbomen opnames. Bloedbomen nieuwe opnames Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toevallig invloeden van Satyricon? F*ck hippies |
|
quote: Kwam er wel eens vroeger, maar wat is er gebeurd daar, heb geen idee? Bloedbomen [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 09-06-2004 19:45] Schel |
|
ehh, dat hoor ik echt niet hoor, CHD heeft dat een beetje maar WV echt niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan moet je beter luisteren. F*ck hippies |
|
quote:Nou de tekst van dat nummer beschrijft die gebeurtenis... Er staat een Abdij (Benedictijner Abdij St. Willibrord) in de Slangenburg. In de Slangenburg zijn vroeger wat kinderen vermist geraakt en het politieonderzoek kwam terecht bij een monnik van de Abdij. Logischerwijs is alles in de doofpot gestopt (vroeger kon dat) en is de monnik overgeplaatst naar een ander klooster. Slangenburg ligt trouwens vrij dicht bij Wolfersveen, vandaar de link. info over de Abdij: http://www.willibrords-abbey.nl Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vandaar dus... Maar over die kindervermissingen: over welke tijd heb je het hier? Schel |
|
hmmm, volgens mij nog niet zou heel lang geleden, jaar of 30 denk ik? Ik zal het morgen wel even navragen bij Wolv, die weet het precies [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-06-2004 20:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: mooi, meteen luisteren, zal later wel een gefundeerde mening geven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
naast het album en de split met "Sinister Embrace" komt er waarschijnlijk nog een split uit... gisteren zijn daar de opnames voor begonnen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dit klinkt echt lekker Zoek eens een paar sessieartiesten bij elkaar en treed eens een keer op! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |