|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
dat gebeurt zeker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wij zijn nu de nieuwe solo live aan het aanhoren "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
mörke: Ik heerschte echt wel de pan uit, en heb BOG behoorlijk verbaasd met mijn capriolen op den gitaer. Dus dames en heren... P.S.: weten jullie ook dat IK degene ben die het Metal-battle shirt ontworpen heeft? Nee he! Maar t'is wel zo.... En jullie zijn gay... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Gaan jullie dit noch opnemen onder dezelfde kwaliteit als CHD? Dat zou zeer heerschend zijn. F*ck hippies |
|
Als jullie die tijd nou in CHD steken... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:nee... ken ik u? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-03-2004 15:37] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wolversveen gaat samen met Sinister Embrace een split maken, welke nummers er van de bands op deze split komen en wanneer deze uitkomt is nog onduidelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: verbaasd is idd het juiste woord mörk. Ik ben nog niet in staat geweest jou kunst te doorgronden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik moet zeggen dat ik hier niet echt veel van verwacht had, maar het eigenlijk best koel! |
|
quote:hoezo dat dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
weet niet waarom? CHD klinkt errug goed, maar het merendeel van de eigen black bandjes die je hier ziet (incluis die van mezelf) klinken nog niet zo vet, maar dit klinkt al behoorlijk goed! |
|
quote:zo is dat, de rest is inferieur... al zal het helaas niet mogelijk zijn om live te spelen, omdat we maar met 2 man zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ken het, maar dat willen Koud en ik oplossen door gewoon onstage te improviseren, opnemen en dat brengen we dan weer als cd uit! maar goed, dan treed je niet op wordt je KVLT! heb ik met vervamon ook, dat niet optreden dan he... |
|
quote:ik heb jouw BM band gemist denk ik... welk is het? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gezocht... Norinian, mp3? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Neen. F*ck hippies |
|
die Wolversveen/Sinster Embrace split gaat heerschen! 2 blackmetal projecten op 1 cd! |
|
quote:jeps, WOLV vond het een goed idee, we zijn al aan het schrijven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
cool hier is een nieuw lied van Sinster Embrace te vinden: http://www.xs4all.nl/~riethors/Sinister_Embrace_lifeforce.mp3 reacties bitte |
|
quote: niet online |
|
quote:vette heers... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
net als Wolversveen, dat is evident |
|
Er komen nieuwe nummers van Wolversveen en Sinister Embrace op de split, plus dat we van elkaar enkele nummers gaan coveren, dat is wat op dit moment de planning is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*Krijgt last van hebvirus.* Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |