|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
labels... bij concerten toch? |
|
Het zijn de label's die hun waar op 't concert verkopen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
of de band zelf natuurlijk. Niet alle bands hebben een label |
|
kan ook ja maar ik zie toch regelmatig labnel's als new era en firebreath op concerten staan met hun distro. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
in de goudvishal heb je altijd zo'n dikventje met al zijn spul. Heb alleen nooit geld aan het einde van de avond |
|
quote: jij snapt me tenminste Je moeder. |
|
quote: Dus gaan we jatten? Ik kan ook geen Mercedes SLR betalen maar daarom ga ik hem nog niet 'downen' bij de lokale dealer. Ik heb wel een zooi MP3s in mijn bezit, daarvan is 95% legaal en de rest wordt hoogstens een week of drie op mijn HD aangehouden en daarna verwijderd. Als ik het goed vind koop ik het, als ik het redelijk vind zet ik het op mijn wantlist en als het ruk is tsja... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gewoon niks downloaden, ontdek je niks en hoef je ook niks te kopen geloof mij, het werkt.. ga binnenkort ook maar eens mn tradelist gruwelijk uitbreiden en verkoop houden. 75% luister ik toch zelden tot nooit... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-01-2004 0:12] Je moeder. |
|
quote: Mail staat in mijn profiel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb het gevoel dat er misschien een boeiende lijst gaat ontspruiten,... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
sinds wanneer ben jij geinteresseerd in true en evil gelimiteerde black Je moeder. |
|
quote: Sinds jaren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha, hou je zelf niet voor de domme. Natuurlijk deed je dat wel als het 2 keer klikken met je muis was, en de pakkans nihil. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Nee, in tegenstelling tot sommige mensen heb ik bepaalde principes. Niet jatten is er een van. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De enige gelimiteerde dingen die ik heb zijn oude demo's en ep'tjes. Daarvan is het logisch dat ze in kleine oplage zijn gemaakt omdat zo'n band net begint. Als mensen uit trui-heid hun releases limiteren koop ik het al uit principe niet. Triest gedoe vind ik het. "Onze muziek is niet voor iedereen" flikker toch op man, maak dan geen muziek Zenial |
|
quote: Gij zult niet stelen.... maar is downloaden echt stelen? Als ik iets wil hebben dan koop ik de cd toch wel. Als ik iets download dat ik toch niet zou kopen, maar door het downloaden wel bekend raak met de muziek, en daardoor anderen ook, dan is dat alleen maar in het voordeel van de band |
|
quote: Even een nummer downloaden om te kijken of de muziek goed is. Daar is toch niets mis mee? Alleen maar downloaden en nooit iets kopen zuigt inderdaad wel. |
|
quote: Weet je wat stelen is? Als pruts-band een pruts-cd maken waar ik dan vervolgens 15 euro voor neerleg. Dan voel ik mij bestolen. Heilig boontje. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Volgens mij ben je vooralsnog niet verplicht om CDs te kopen die je niet wilt maar ik kan me vergissen..... Kusjes Heilig boontje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn mooiste limited edition is de originele release van: Savatage - Sirens op vinyl van Par Records (catalog number PAR 1050). Dat is dus de plaat met de print van een schip en daarachter een vaag vrouwen gezicht. Ik heb alleen wel de zwart vinyl editie. Die gaat al voor heel veel op eBay, maar als je de blauw vinyl editie hebt, die is ongeveer Eur 1000,- waard!! Ik heb de mijne destijds op een rommelmarkt van een kerk gekocht voor Fl 0,50 [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-01-2004 13:04] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mijn zeldzaamste limited edition is the normale persing op zwart vinyl van de tour 10" Picture EP van Nocturnal Breed en is gelimiteerd tot slechts 2 stuks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind het allemaal belachelijk... ik koop geen cd's meer en hoop dat we met de band nooit een platenlabel nemen. Maar het is leuk voor de bands die wel geld willen verdienen dat er ook mensen zijn die downloaden stelen vinden en altijd orginele CD's moeten hebben... al is het maar voor het hoesje. Ze zijn druk bezig nieuwe beveiligingen op CD's te zetten... maar muziek laat zich niet ketenen! Ik kopieer trouwens nooit concert-kaartjes... |
|
quote:Dan kan je hoog en laag springen maar jehebt hetrecht er gewoon niet op. Ik down zelf alleen als de band de sample's zelf aanbied op hun officiele site. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |