IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Limited to ... copies Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2004 0:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 0:35 schreef ' ' het volgende:
Door niet in te gaan op mijn laatste post en op een of andere lamme manier een poging te ondernemen mij te beledigen wek je inderdaad niet de indruk dat je eigenlijk gewoon bent uitgeluld.
Of dat jij om je eigen belabberde posts probeert om te lullen nu.
Nee okej als ik wat paddo's had gegeten had ik je post idd op jouw manier kunnen intrepeteren jammer alleen dat deze er vlak na kwam.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 0:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jullie hebben het wel verdacht veel over lullen.... wat zou Freud daarover gezegd hebben

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2004 0:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Alleen jammer dat ik geen meiske ben
Nee volgens Freud wou ik met een bepaald iemand naar bed

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-01-2004 0:42]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-01-2004 3:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 0:41 schreef kwelgeest het volgende:
Alleen jammer dat ik geen meiske ben
Nee volgens Freud wou ik met een bepaald iemand naar bed

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-01-2004 11:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2004 20:18 schreef Chelman het volgende:
Als geld gebrek de reden is dan hoef je het niet als 'limited' promoten. Het is dan je gewone oplage.

Anders zou je op St.Anger ook kunnen drukken: 'Limited to 2.000.000 copies'

Ahum .. kuch.. doet me denken aan die voorlaatste paar digipacks van Immortal, 'limited to 10.000' of iets dergelijks.. die dingen liggen volgens mij nu nog steeds bij de Free Record Shop te wachten op mensen die 5 euro extra betalen voor een stuk bedrukt en gelamineerd karton

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-01-2004 13:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het is idd gewoon gaaf om een limited edition te bezitten. De meerwaarde van de digi boven de jewelcase, de alternate cover boven de standaard cover, de extra tracks boven de standaard tracklist...

De gemiddelde muziekliefhebber is ook een collector, en de algemene opinie is dat een kleurrijke collectie (verkleurrijkt door bijv. gelimiteerde edities) mooier is dan de 100% standaard jewelcase collectie.

En ja, in extreme metal zit een elite-gedachte, ook bij mij. In black metal gaat dat nog een stukje verder, het hele idee achter het truee genre is dat het niet je doel is dat mensen je muziek "mooi" vinden en allemaal in de kast hebben staan. Alleen mensen met een zeker hart/devotie voor de scene en de extreme muziek zijn "worthy" om jouw muziek te bezitten, en het ligt in de aard van die worthy mensen om moeite te doen om jouw muziek te leren kennen. Naast het beperkte budget, wat ongetwijfeld meestal ook een rol speelt.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-01-2004 13:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:15 schreef TNightmare het volgende:
Het is idd gewoon gaaf om een limited edition te bezitten. De meerwaarde van de digi boven de jewelcase, de alternate cover boven de standaard cover, de extra tracks boven de standaard tracklist...

De gemiddelde muziekliefhebber is ook een collector, en de algemene opinie is dat een kleurrijke collectie (verkleurrijkt door bijv. gelimiteerde edities) mooier is dan de 100% standaard jewelcase collectie.

En ja, in extreme metal zit een elite-gedachte, ook bij mij. In black metal gaat dat nog een stukje verder, het hele idee achter het truee genre is dat het niet je doel is dat mensen je muziek "mooi" vinden en allemaal in de kast hebben staan. Alleen mensen met een zeker hart/devotie voor de scene en de extreme muziek zijn "worthy" om jouw muziek te bezitten, en het ligt in de aard van die worthy mensen om moeite te doen om jouw muziek te leren kennen. Naast het beperkte budget, wat ongetwijfeld meestal ook een rol speelt.

Tsja... leuk aan gelimiteerde zooi is vooral het eeuwige zoeken ernaar, tot je het gevonden hebt.. als je het eenmaal in huis hebt is er niet veel meer aan, en moet je je krampachtig vasthouden aan de tr00heid van het hebben van zo'n item om voor jezelf de tijd,energie (of kosten) die je erin gestoken hebt nog enigzins te kunnen rechtvaardigen

..

TNightmare: Was jij nou degene met die 50 verschillende Moonspell cd's?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Tsjah, gelimiteerd...leuk voor de heb inderdaad! Zoeken ernaar is leuker! Net als naar bootlegs overigens...ik zit nu op de 73 Pink Floyd cd's, waarvan er maar 5 echt gelimiteerd zijn. Leuk voor de heb, maar ik durf het niet eens aan om ze af te spelen...(goudlaagje)

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 07-01-2004 13:21 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 7 januari 2004 13:15 schreef TNightmare het volgende:

Jewel cases gaan gewoon langer mee. En dat gedoe met extra trakx op digis is alleen maar om meer geld te kloppen.
Ooit de ltd ed van Kreator's Cause for Conflict metal box gekocht, waren maar 15.000 van gemaakt. Maar ja de 'echte' collector moet die natuurlijk ook hebben....

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-01-2004 13:21 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

tja, ik ben ook erg blij met mijn picture disc van the somberlain.
Dat is gewoon een unieke en heel erg mooie uitgave van een van mijn favoriiete albums.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:21 schreef Spearhead het volgende:
Jewel cases gaan gewoon langer mee. En dat gedoe met extra trakx op digis is alleen maar om meer geld te kloppen.

Misschien heb je het niet door, maar NIEUWE cd's die uitkomen op ltd. en "normaal" zijn alletwee even duur. Als je oud spul gaat kopen kost het je meer ja, maar dat lijkt me meer iets voor de echte fan.

en wat denk je van de extra tracks? is dat helemaal niets meer waard tegenwoordig? extra muziek?

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-01-2004 13:24]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-01-2004 13:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

50 Moonspell cd's?

*checkt*

Nee, nog steeds geen een .

En het mooiste aan gelimiteerde edities is idd het moment waarop jij je geld neerlegt en het object echt "van jou" wordt.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-01-2004 13:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:23 schreef Elfensteen het volgende:
Misschien heb je het niet door, maar NIEUWE cd's die uitkomen op ltd. en "normaal" zijn alletwee even duur. Als je oud spul gaat kopen kost het je meer ja, maar dat lijkt me meer iets voor de echte fan.

en wat denk je van de extra tracks? is dat helemaal niets meer waard tegenwoordig? extra muziek?

Tsja.. als je op het moment van kopen kan kiezen tussen limited of normaal voor dezelfde prijs dan weet ik het ook wel

Belachelijk wordt het vooral wanneer labels bijv een album op limited vinyl uitbrengen en vervolgens ook nog eens op nog gelimiteerder Die Hard vinyl waar je extra voor moet betalen..

Overigens vind ik een digipack nog wel aardig, maar zodra iets niet meer op een cdplank/rek past dan hoeft het eigenlijk niet meer zo nodig .. (al had ik graag de Dusk And Her Embrace Cradle Coffin Box Edition gehad natuurlijk, om deze voor $75 te slijten op ebay )

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:33 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:30 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. als je op het moment van kopen kan kiezen tussen limited of normaal voor dezelfde prijs dan weet ik het ook wel
Inderdaad, gewoon iets extra's voor de normale prijs is altijd mooi meegenomen!
quote:

Belachelijk wordt het vooral wanneer labels bijv een album op limited vinyl uitbrengen en vervolgens ook nog eens op nog gelimiteerder Die Hard vinyl waar je extra voor moet betalen..
LOL, das inderdaad belachelijk, maar niet alleen op vinyl zulke dingen, zo heb ik meer dan 12 versies van "Dark Side of the Moon" maargoed, dat is dan ookwel m'n meest zieke collectie ooit en ben het niet van plan weg te doen, overigens vind ik dat spul meestal voor een prikkie
quote:

Overigens vind ik een digipack nog wel aardig, maar zodra iets niet meer op een cdplank/rek past dan hoeft het eigenlijk niet meer zo nodig .. (al had ik graag de Dusk And Her Embrace Cradle Coffin Box Edition gehad natuurlijk, om deze voor $75 te slijten op ebay )
Hahaha, zo heb ik een box van Syd Barrett (former Floyd, vandaar) die ik op ebay gemakkelijk voor een eurotje of 250 kwijt kan. Niet dat dat doorgaat overigens. Het normale spul dat ik koop moet inderdaad wel gewoon tussen m'n cd's passen

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 07-01-2004 13:35 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 7 januari 2004 13:23 schreef Elfensteen het volgende:
Misschien heb je het niet door, maar NIEUWE cd's die uitkomen op ltd. en "normaal" zijn alletwee even duur.

soms wel, soms niet.

quote:

Afhankelijk van wat voor trackx het zijn. Tegenwoordig staat er op de digi vaak niets extra, bv KD - puppet master, dissection - storm... Soms ontbreekt er zelfs een nummer (bv Hypocrisy - 4 dimension). Als de tracks de moeite waard zijn is dat een reden om de digi te kopen. Ik vond het van die laatste grave wel gaaf dat ze bij de 1ste persing een bonus CD leverden met 3 demos er op.

Mijn punt blijft dat ik verschillende versies onzinnig vind en dat het alleen maar wat oplevert voor de labels. Pleur gewoon alles op een CD maar er een versie - bvk jewelcase - van. En die zut van extra videos, cd+ geemmer en bonus dvds vind ik helemaal onzin.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-01-2004 13:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:33 schreef Elfensteen het volgende:
Inderdaad, gewoon iets extra's voor de normale prijs is altijd mooi meegenomen!
LOL, das inderdaad belachelijk, maar niet alleen op vinyl zulke dingen, zo heb ik meer dan 12 versies van "Dark Side of the Moon" maargoed, dat is dan ookwel m'n meest zieke collectie ooit en ben het niet van plan weg te doen, overigens vind ik dat spul meestal voor een prikkie
Hahaha, zo heb ik een box van Syd Barrett (former Floyd, vandaar) die ik op ebay gemakkelijk voor een eurotje of 250 kwijt kan. Niet dat dat doorgaat overigens. Het normale spul dat ik koop moet inderdaad wel gewoon tussen m'n cd's passen

Lol... Floyd fuckin' obsessed als je het mij vraagt

Heb nog wel een 'uur van de wolf' docu liggen op video over Syd Barret .. tragisch levensverhaal..

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:35 schreef Spearhead het volgende:
soms wel, soms niet.
True...true..
quote:

Afhankelijk van wat voor trackx het zijn. Tegenwoordig staat er op de digi vaak niets extra, bv KD - puppet master, dissection - storm...
Bij King Diamond ga je al de fout in, er zat verdomme een hele DVD extra bij!
quote:
Soms ontbreekt er zelfs een nummer (bv Hypocrisy - 4 dimension). Als de tracks de moeite waard zijn is dat een reden om de digi te kopen.
Hm, dat kom ik eigenlijk nooit tegen, erg vreemd wel!
quote:
Ik vond het van die laatste grave wel gaaf dat ze bij de 1ste persing een bonus CD leverden met 3 demos er op.
Dat is inderdaad erg netjes! Zo hoort het eigenlijk ook, dan heb je echt iets.
quote:
En die zut van extra videos, cd+ geemmer en bonus dvds vind ik helemaal onzin.

Want?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:36 schreef Valorian het volgende:
Lol... Floyd fuckin' obsessed als je het mij vraagt

quote:

Heb nog wel een 'uur van de wolf' docu liggen op video over Syd Barret .. tragisch levensverhaal..
Die heb ik toen ook gezien, ik heb nog de originele video+dvd waar het opstaat!

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 07-01-2004 13:41 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Heb je al een Pink Floyd klok?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:41 schreef Waldkauz het volgende:
Heb je al een Pink Floyd klok?
lol, ik heb er 3

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 07-01-2004 13:43 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:42 schreef Elfensteen het volgende:
lol, ik heb er 3

Van 'Dark Side...' eh?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-01-2004 13:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Jep, en van "Wish You Were Here" en "The Wall" allemaal 1 serie

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 07-01-2004 13:45 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Ah, kijk, onder 't mom "als je 't doet, moet je 't ook goed doen", hehe.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 07-01-2004 13:50 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 7 januari 2004 13:38 schreef Elfensteen het volgende:
Bij King Diamond ga je al de fout in, er zat verdomme een hele DVD extra bij!

Ik vind het geen meerwaarde hebben, ding ligt gewoon in het doosje - ik heb er een keertje door heengeskipt. Ik ga voor de muziek en niet voor het geblaat er omheen.

quote:

Hm, dat kom ik eigenlijk nooit tegen, erg vreemd wel!

Er is ook een versie van Entombed - WB die de laatste track mist.
quote:

Dat is inderdaad erg netjes! Zo hoort het eigenlijk ook, dan heb je echt iets.

Yup. Arch Enemy - WoS idem. Dan heeft het meerwaarde.

quote:

Want?

Video's zijn vaak matige kwaliteit, en resolutie en .mov formaat. Niet dat metal videos interessant zijn. Vaak alleen maar live-footage met massa's haar

CD-extra is echt niets, vaak alleen maar reclame van de lables. En het wil nog wel eens storing geven. En als het als de 1ste track is opgenomen (Bal-Sagoth bv) dan is het helemaal zaat.

Bonus DVDs als er echt wat leuks op staat, ok maar meestal is het niets. Ik wil gewoon de CD, tekstboekje, leuk hoesje, en verder geen onzin.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-01-2004 13:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:50 schreef Spearhead het volgende:
(...)
En het wil nog wel eens storing geven. En als het als de 1ste track is opgenomen (Bal-Sagoth bv) dan is het helemaal zaat.
(...)

Daar heb je wel een punt. Ik heb voor alle zekerheid er maar een kopietje van gedraaid (zonder die zooi erop dus) om niet het risico te lopen dat ik mijn speakers ermee opblaas...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com