|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Herfst met winter als goeie tweede ... Zomer zuigt .. heet ... |
|
Ik ga voor de winter. Maar dan moet het wel een goeie koude winter zijn, met een blauwe lucht en het zonnetje schijnt de gehele dag. Geen natte winter. Heads I win, tails you lose |
|
HERST ONLY !!!! donkere kleuren van de dood heersen dan op deze aardkloot. Alles laat zijn bladeren sterven. Winter = TE KOUD Lente = TE LIEF Zomer = TE WARM Only the flood save's your ass !!! Wiegen Meister ! |
|
sorry maar de meisjes lopen er mooier bij in de zomer dussuh... ZOMER Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tja, doe mij ook maar zomer. |
|
De winter, geen twijfel over mogelijk. Maar dan moet het wel goed koud wezen, sneeuw, ijs, alles erop en eraan. Ik vind het prachtig als de straten zo'n dunne witte ijslaag hebben. Een ander voordeel van de winter is dat het langer donker is, 's ochtends is het donker als ik naar mijn werk moet, en 's avonds als ik vrij ben is het alweer aan het schemeren. Het enige nadeel van de winter vind ik ijzel. Daar houd ik echt niet van, en zeker niet als ik nog moet rijden of fietsen. the only pleasure is pain |
|
Ik kan niet kiezen: lente: zon wordt warmer en de bomen zijn mooi lichtgroen zomer: warm en strakblauwe lucht, verkoeling door een heftig onweer herfst: gekleurde bomen met prachtig rood licht van de laagstaande zon, en de knusheid van een storm met regen die klettert tegen de ramen winter: helder vriezend weer met rijp over alles heen, witte deken over alle bomen... natuur rules! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
De winter; de sfeer is dan het heerlijkst. Sneeuw, dauw, het kille temperatuur, mooie landschappen. Heerlijk om dan met black metal in de discman buiten te lopen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Het Formule 1 seizoen is ook erg mooi. Of het voetbal seizoen. Heads I win, tails you lose |
|
jachtseizoen? Nee, ik vind de winters hier altijd wel mooi, alle weilanden helemaal wit, en je ziet zo mooi elk takje van de boom als er vorst op zit ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat dat betreft zou ik wel in Noorwegen of Zweden willen wonen. Mooie winters, sneeuw en hevige kou gegarandeerd, heel veel bossen en natuur, dus een prachtige herfst, en een vrij koele zomer met af en toe mooi weer en in de lente ontdooit alles en komt alles weer opnieuw in leven. Ideaal toch? |
|
quote: Enige nadeel van den zomer is dat ik soms toch wel erg veel last heb van de hitte. Dead things grow from deep inside... |
|
Alle seizoenen zijn mooi. Maar hier in nederland heb ik het liefst einde zomer en de herfst denk ik. Eigenlijk hou ik vooral van winter, maar niet hier in ons kikkerlandje. Ga maar eens naar het hoge noorden en je ziet wat ik bedoel... zo mooi! |
|
Winter! Zomer en lente zuigen het hardste. Te veel zonlicht, yich. Te warm, yich. Te veel dames in weinig kleding... Geen compensatie, winter rules. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nachtvorst? (sorry, kon het niet laten.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
voor mij ook de winter. hellas worden die steeds slapper hier. ik zit ook serieus te overwegen om naar scandinavie te verhuizen (als de kans zich voordoet op leuk werk daar zijn we vertrokken) twee voordelen. lekker weer en veel open ruimte en natuur maar toch een cultuur die wij herkennen. |
|
quote:Helemaal mee eens! Ik hou ook vooraf van winter met veel sneeuw en ijs. Al vind ik het hier ook heel mooi als er sneeuw en vooral veel ijs ligt, zodat ik kan gaan schaatsen. Schaatsen No regrets and no remorse... |
|
Absoluut de zomer ... dan is het lekker warm en lopen de dames in korte rokjes met leuke topjes . Ik heb echt een schijthekel aan sneeuw als ik er op uit moet. Sneeuw is alleen leuk om met je kleine neefje op de slee doorheen te raggen verder vind ik het helemaal kut. |
|
De herfst. Zonder twijfel. Al ben ik het met Suus eens dat alle seizoene mooi zijn en zijn charme hebben bla...bla...bla... |
|
Het enige seizoen waar ik niet tegen kan is de lente. Maar dat komt doordat ik dan hooikoorts krijg. Verder is het op zich wel een mooi seizoen. Ik blijf toch bij winter. Goeie band. |
|
quote: dat wou ik nou ook net schrijven, en vooral het strand niet vergeten Bazzio Attacks!!! |
|
Strand zuigt Zand in je anus, zwetende kop .. veels te heet en je zwarte kleren maken het nog eens tig keer warmer. |
|
je moet ook onder een parasol op het terras van een strandtent gaan zitten met uitzicht op het strand en natuurlijk een biertje. Want zand is idd kut Bazzio Attacks!!! |
|
WINTER ..... zneeuwwwwwww, ijs en kou, das heerlijk, dan loop je weer op je kistjes in lange jas door zo' sneeuwstorm, echt heerlijk, zou best wel es lekker im me zwembroekkie door de sneeuw willen rollen......maarreh ik laat me een beetje gaan geloof ik hehe Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
DE WINTER HEERST! De zomer is zo ranzig heet en veel te vrolijk. De lente is klote omdat het het einde van de winter aankondigd De herfst is wel aardig aangezien de winter er dan weer aan zit te komen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |