IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mooiste seizoen Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-10-2001 12:09 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Winter, omdat het dan laat licht word en vroeg donker. Nacht is gewoon fijn



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 23-10-2001 13:17 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2001 23:07 schreef Greycloak het volgende:
Nachtvorst? (sorry, kon het niet laten.)

.. hehe


God hates us all ! God hates us all !


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 23-10-2001 15:36 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

Winter


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-10-2001 18:22 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

de Zomer is mijn favo maar hier is de zomer meestal erg kort en niet zo warm.
daarom verleng ik de zomer wel enns in het verre oosten.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-11-2001 13:25 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/



Herfst is altijd al mijn seizoen geweest. Ga zo weer lekker naar het bos om foto's te maken



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-11-2001 13:33 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

doe maar Herfst en Lente

lekker wisselvallig weer, daar hou ik wel van
(dan zit ik Nederland iig goed )

en heldere winter is ook erg mooi trouwens, met zo'n mooie blauwe lucht


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-11-2001 14:45 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 3 november 2001 13:33 schreef Volthor Kahn het volgende:
doe maar Herfst en Lente

lekker wisselvallig weer, daar hou ik wel van
(dan zit ik Nederland iig goed )


Jah, jij hoeft zeker niet elke dag 20km door dat wisselvallige weer heen te fietsen


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 03-11-2001 15:15 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik vind de herfst het mooist. Dan voel ik me ook het best. De kleuren zijn adembenemend en ik vind het geweldig als het stormt en regent. Mijn collega's begrijpen dat niet (en zij klagen het hardst terwijl ik moet fietsen en zij niet).

Ooit hoop ik tijdens een herfstboswandeling een vliegenzwam tegen te komen; die heb ik nog nooit irl mogen aanschouwen (op deze pagina staat een prachtige foto, dank aan de poster )

Bovendien wordt het weer lekker vroeg donker in de herfst en dat betekent dat ik weer lekker vroeg film kan gaan kijken.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-11-2001 15:27 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2001 14:45 schreef Sjaan het volgende:
Jah, jij hoeft zeker niet elke dag 20km door dat wisselvallige weer heen te fietsen


nee, dat klopt, nu niet meer
maar wel 6 jaar lang elke dag 30 km

So eat your heart out

and a big


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 03-11-2001 15:51 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

geef mij maar de heldere frisse ijzig koude winter (hmm die vind je hier nie echt)sneeuw vin ik altijd erg mooi



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 03-11-2001 16:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 3 november 2001 15:51 schreef NecRomantica het volgende:
geef mij maar de heldere frisse ijzig koude winter (hmm die vind je hier nie echt)sneeuw vin ik altijd erg mooi




Sneeuwballengevechten zijn ook te gek om te doen, je bent er nooit te oud voor. Ik heb ooit eens , samen met 3 vriendinnen, een sneeuwballengevecht gehouden tegen twee agenten.


the only pleasure is pain


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-11-2001 17:33 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 3 november 2001 15:15 schreef Sarjenka het volgende:
Ooit hoop ik tijdens een herfstboswandeling een vliegenzwam tegen te komen; die heb ik nog nooit irl mogen aanschouwen (op deze pagina staat een prachtige foto, dank aan de poster )



thanx!! Klik er eens op, staan nog meer foto's Maar vreemd dat je ze nooit tegenkomt, ik word helemaal gek van die dingen (ik kan er niet langslopen zonder een foto te maken en dat kost wel eens veel tijd)!

In de herfst heb je ook altijd veel spinnen trouwens


[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 03-11-2001 18:28]



Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 03-11-2001 21:45 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Het mooiste seizoen vind ik lente. Dan komen er weer allemaal bloempjes en zo, en het belangrijkste: de temperatuur. Niet te heet, niet te koud, maar precies goed. De zomer is mij veel te heet, de winter is mij veel te koud, en de herst is mij veel te nat. Dusssss LENTE


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 04-11-2001 10:34 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Winter, altijd geweest. sneeuw is geweldig! en lekker koud..


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


G.
Usericon van G.
Posted 04-11-2001 13:33 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Herfst is altijd al mijn seizoen geweest. Ga zo weer lekker naar het bos om foto's te maken [/quote]

heb je die foto zelf gemaakt dan?


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-11-2001 13:34 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 4 november 2001 13:33 schreef G. het volgende:
Herfst is altijd al mijn seizoen geweest. Ga zo weer lekker naar het bos om foto's te maken

heb je die foto zelf gemaakt dan?


yes
kijk hier maar, staan er nog meer.



Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 05-11-2001 0:38 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

hee een spin

spinnen zijn best leuk
behalve als je constant door de spinnewebben loopt


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-11-2001 19:04 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/







[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 05-11-2001 19:05]


the only pleasure is pain


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-11-2001 22:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En daarom houd ik nu zo vreselijk veel van winter. Vampire_girl, bedankt voor je foto's... Wauwie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-11-2001 12:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Mijn favorieten zijn herfst en winter... herfst vind ik erg mooi, van dat 'bruine' weer... je weet wel.. halfkale bomen, bewolkt (maar geen regen!)...

of winter natuurlijk.. geweldig.. schemering, sneeuw... !


Ik, Wil Schuurman


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 11:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

winter, alleen nadeel s'ochtends vroeg als je uit je bed moet veel te koud!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-11-2001 11:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Lente, bij de eerste warme dagen krijg ik altijd een enorme energie kick.. Niks krijgt me dan nog slechts gezind..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 11:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 11:01 schreef Cadaveria het volgende:
winter, alleen nadeel s'ochtends vroeg als je uit je bed moet veel te koud!!

klopt 's ochtends is dat bed veels te lekker warm


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-11-2001 11:35 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nu, de herfst dus, niks is beter dan een vette herfst storm (wat weer betreft dan).


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-11-2001 21:48 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

*ril* Heb vanmorgen weer gemerkt wat voor een rothekel ik aan kou heb... Zomer is voor mij defenitely het beste!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen