|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De winter, lekker knus |
|
Je fietst met je regenpak, en dan zit je met je natte kleren ni de klas??? OF je regenpak is lek OF je vindt jezelf te stoer voor een regenpak OF je regenpak is vreselijk te klein OF ik ben gek |
|
De herfst...mooie natuur prettige avonden Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
De herfst, met al die prachtige kleuren, en het zachte zonlicht. Ik zou misschien voor de winter kiezen, als hier ook échte winters waren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Winters .. mwoach .. meestal geteistert door tegveel bruine slemp .. Herfst heeft bij mij een veel grotere dramatsiche werking .. al dat vallende bruin rood gele blad doet je toch iets |
|
ZOMER!!!!!!!!!!! FESTIVALS!!!!!!!! CHICKS HALFNAAKT!!!!!!!!!! MEER BIER!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
mijn regenpak is lek en te klein *jaja..ik groei * en..waarschijnlijk ben jij ook gek?! ...Wat Een Mooie Dag... |
|
"Eternal wintoooor..." |
|
De winter (wat bruist dit antwoord van de orginaliteit), de lente vind ik op zich ook wel wat hebben. Eigenlijk is de zomer het enige seizoen dat kut is. |
|
hmmz als ik een vriendin heb doe mij dan maar winter....lekker gezellig voor de kachel En als ik single ben zomer...hmmz zwemmen...hmmz regen is ook wel cool...maar alleen als het heel hard regent en je bliksems gaan kijken....en dan in het donker met zo'n weer naar huis fietsen half zat en met een paar maten..... (maar dat is ook meestal alleen maar in de zomer want in de herfst onweert het niet zoveel) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kijk, dit topic zocht ik.. Herfst en winter, zonder enige vorm van twijfel mijn favoriete seizoen. Door de bossen wandelen, 's ochtends met een kop koffie in de tuin (dikke trui aan natuurlijk) als de winterzon schijnt en het vriest dat het kraakt, vroege avonden, op de bank hangen met een goed boek terwijl het buiten spookt.. heersch. Lente en zomer is niets mis mee, maar geef mij maar een goede herfst en winter. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Winter, de zomer is veel te heet en de herfst te nat, en zoals ook al eerder gezegd klinkt metal en dan met name black metal veel beter in de winter. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Jullie zijn af! Zomer FTW!!! Mijn klokje gaat pas tikken bij een graad of 23. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ga jij even een paar klotemaanden tegemoet dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik vind de winter het mooiste seizoen, echter, ik voel me dan ook het slechtste, dus echt genieten ervan kan ik niet. Daarom ga ik voor de lente. Tijd van nieuw leven, nieuw begin, nieuwe kansen. En die onbeschrijfelijke maar bij iedereen aanwezige lentekriebels. Herfst is echter ook mooi met idd, vallende blaadjes en laagstaande zon. Maar ivm werk houdt herfst ook in; niks anders dan blad ruimen & blazen. Zomers is lekker, dan heb ik fukking veel energie. Net iets te veel eigenlijk. Daarnaast functioneer ik niet goed boven 27 graden. De lente dus. |
|
@ Illu: Hehe ja, doffe ellende is dat altijd. Vooral oktober en november. In december wordt er gefeest en in januari word ik alweer blij omdat er een nieuwe lente aan zit te komen [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-09-2006 13:22] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
herfst, ik hou ervan |
|
ZOMER! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zomer. Duidelijk. Zomerfeesten hier, lange vakantie, prachtig weer, festivals, tuinfeesten, schaarsgeklede chicks, in een park hangen met vrienden, terrassen, tot diep in de nacht uitgaan en nog steeds in je t-shirt naar huis kunnen fietsen. En: Witbier! Wat de fukk er mis is met warmte snap ik echt niet, laat dat zonnetje maar straalen! Groeit op voor galg en rad. |
|
quote: - Dat je je de hele dag kapot zweet (ik dan tenminste) - Dat je niet normaal kunt slapen zonder je bed uit te drijven - Dat bier veel minder goed valt als het zo warm is, liever een graadje of 20 - etc. Niets mis met zon, maar wel met temperaturen boven de 25 graden. Winter FTW! |
|
Hmm, ik heb op de een of andere minder last van het bovengenoemde. Ach, ieder z'n ding! Groeit op voor galg en rad. |
|
Doe mij maar lente. Heeerlijk na zo'n onlieve winter. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Regenseizoen. Alles herleeft en minder last van hongerige leeuwen. mvg wk10 |
|
Voetbalseizoen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |