IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mooiste seizoen Vorige pagina | Volgende pagina
Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 26-11-2001 21:36 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

De winter, lekker knus


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 21:23 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

mee eens, maar ik haat het als het hartstikke hard regent en ik daar in mijn (verschrikkelijk lelijk ) regenpak naar school moet fietsen, en dan de hele dag met van die vieze ranzige natte kleren in de klas moet zitten...grrr
*..maja..*


...Wat Een Mooie Dag...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2002 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je fietst met je regenpak, en dan zit je met je natte kleren ni de klas???

OF je regenpak is lek
OF je vindt jezelf te stoer voor een regenpak
OF je regenpak is vreselijk te klein


OF ik ben gek


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-07-2002 21:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De herfst...mooie natuur prettige avonden


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-07-2002 21:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

De herfst, met al die prachtige kleuren, en het zachte zonlicht.

Ik zou misschien voor de winter kiezen, als hier ook échte winters waren.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2002 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Winters .. mwoach .. meestal geteistert door tegveel bruine slemp ..

Herfst heeft bij mij een veel grotere dramatsiche werking .. al dat vallende bruin rood gele blad doet je toch iets


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-07-2002 21:31 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

ZOMER!!!!!!!!!!!

FESTIVALS!!!!!!!!
CHICKS HALFNAAKT!!!!!!!!!!
MEER BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!



bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 25-07-2002 19:54 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

mijn regenpak is lek en te klein *jaja..ik groei *
en..waarschijnlijk ben jij ook gek?!


...Wat Een Mooie Dag...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 19:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

"Eternal wintoooor..."


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 25-07-2002 19:58 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

De winter (wat bruist dit antwoord van de orginaliteit), de lente vind ik op zich ook wel wat hebben.

Eigenlijk is de zomer het enige seizoen dat kut is.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-07-2002 20:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmz als ik een vriendin heb doe mij dan maar winter....lekker gezellig voor de kachel

En als ik single ben zomer...hmmz zwemmen...hmmz

regen is ook wel cool...maar alleen als het heel hard regent en je bliksems gaan kijken....en dan in het donker met zo'n weer naar huis fietsen half zat en met een paar maten..... (maar dat is ook meestal alleen maar in de zomer want in de herfst onweert het niet zoveel)



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-09-2006 13:10 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Kijk, dit topic zocht ik..

Herfst en winter, zonder enige vorm van twijfel mijn favoriete seizoen. Door de bossen wandelen, 's ochtends met een kop koffie in de tuin (dikke trui aan natuurlijk) als de winterzon schijnt en het vriest dat het kraakt, vroege avonden, op de bank hangen met een goed boek terwijl het buiten spookt.. heersch. Lente en zomer is niets mis mee, maar geef mij maar een goede herfst en winter.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 09-09-2006 13:13 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Winter, de zomer is veel te heet en de herfst te nat, en zoals ook al eerder gezegd klinkt metal en dan met name black metal veel beter in de winter.


Why doesn't my music get me all the chicks?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-09-2006 13:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jullie zijn af!


Zomer FTW!!! Mijn klokje gaat pas tikken bij een graad of 23.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-09-2006 13:16 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ga jij even een paar klotemaanden tegemoet dan.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-09-2006 13:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik vind de winter het mooiste seizoen, echter, ik voel me dan ook het slechtste, dus echt genieten ervan kan ik niet.

Daarom ga ik voor de lente. Tijd van nieuw leven, nieuw begin, nieuwe kansen. En die onbeschrijfelijke maar bij iedereen aanwezige lentekriebels.

Herfst is echter ook mooi met idd, vallende blaadjes en laagstaande zon. Maar ivm werk houdt herfst ook in; niks anders dan blad ruimen & blazen.

Zomers is lekker, dan heb ik fukking veel energie. Net iets te veel eigenlijk. Daarnaast functioneer ik niet goed boven 27 graden.

De lente dus.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-09-2006 13:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

@ Illu: Hehe ja, doffe ellende is dat altijd. Vooral oktober en november. In december wordt er gefeest en in januari word ik alweer blij omdat er een nieuwe lente aan zit te komen

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-09-2006 13:22]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 09-09-2006 13:25 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

herfst, ik hou ervan


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-09-2006 13:32 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

ZOMER!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 09-09-2006 14:08 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht

Zomer. Duidelijk.

Zomerfeesten hier, lange vakantie, prachtig weer, festivals, tuinfeesten, schaarsgeklede chicks, in een park hangen met vrienden, terrassen, tot diep in de nacht uitgaan en nog steeds in je t-shirt naar huis kunnen fietsen.
En: Witbier!

Wat de fukk er mis is met warmte snap ik echt niet, laat dat zonnetje maar straalen!


Groeit op voor galg en rad.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-09-2006 14:11 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2006 14:08 schreef Omi het volgende:
Wat de fukk er mis is met warmte snap ik echt niet, laat dat zonnetje maar straalen!


- Dat je je de hele dag kapot zweet (ik dan tenminste)
- Dat je niet normaal kunt slapen zonder je bed uit te drijven
- Dat bier veel minder goed valt als het zo warm is, liever een graadje of 20
- etc.

Niets mis met zon, maar wel met temperaturen boven de 25 graden. Winter FTW!



Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 09-09-2006 15:01 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht

Hmm, ik heb op de een of andere minder last van het bovengenoemde. Ach, ieder z'n ding!


Groeit op voor galg en rad.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-09-2006 15:04 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Doe mij maar lente. Heeerlijk na zo'n onlieve winter.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-09-2006 15:04 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Regenseizoen. Alles herleeft en minder last van hongerige leeuwen.


mvg wk10


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-09-2006 15:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Voetbalseizoen


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen