|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
1000 gulden vin ik wel redelijk Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Voor nieuw, of ik vergis me heel erg maar ik was toen voor 1200,- aan 't kijken, of ik heb een andere versterker voor me?? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Neej, ik krijg altijd 15% korting en dan is ie ongeveer 1000,- Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja, slechte. JCM900 is alleen geschikt om er een zooi effecten voor te gooien want de distortion die er uit komt is (volgens mij) niet echt wat een metalgitarist zoekt. Is erg modderig |
|
Dat heb ik ook gehoord ja... Een JCM2000 TSL 100 watt is wel een ruige bak... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
mijn vader heeft de mijne gemaakt.hij is nl best wel technisch.en(nou komt het):hij doet het zelfs.best goed als ik het mezelf vraag www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik speelde op een London City 100 watt versterker met daarin een lading groove tubes. Maar die heb ik nu naar de haaien geholpen... Pas een Marshall JMP1 midi voorverster gekocht en daar zoek in eigenlijk nog een mesa boogie 50/50 bij als eindtrap. Of een Marshall JCM 800 top. In ieder geval een vette buizenbak, want mijn sound moet ballen hebben!! Ik heb ook nog een Digitech GSP 2101 Studio Preamp/Effectprocessor, maar daar ga ik vanaf. Daar komt een TC Electronics G-Major voor in de plaats [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 28-04-2002 22:15] |
|
ik gebruik nu een Metalzone met n Peavey Envoy 110....t is wel aardig voor gewoon thuis...en ik heb nog n V-Amp voor met de koptelefoon... deze zomer ga k werken en dit kopen: |
|
of deze deze heeft n kanaaltje meer ik ga dan wel testen welke bruter klinkt eerst werken vinden |
|
Dit is mijn beest, zeldzaam (slechts 300 stuks gemaakt) en smerig as hell : http://www.leejackson.com/VL1002.htm 7 preamp-lampen + groovetubes = sound met ballen. Niks pedaaltjes of multi-effects nodig. Er bestaat een Laney van gelijkaardige kwaliteit en prijs, maar ik zou es moeten checken welk type (de meeste Laneys zijn vreselijk), die kerels van Opeth spelen op zo'n bakken en Paul Gilbert ook. Marshall vind ik veel te duur voor wat het maar is : een "softe" versterker. Doe mij maar een hi-gain bak . Speakerkast : een oude Marshall 4x12 uit 1977, met celestions in. Gitaar : Ibanez 570EX met Dimarzio X2N aan de brug. |
|
Ikzelf speel op een oeroude, maar nog steeds heerschende Marshall Valvestate 8080 Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb een " Terminator GG400 ", Ik weet niet of ie goed of slecht is. Ik speel er nooit op. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wie z'n moeder? Ik, Wil Schuurman |
|
Deze zijn grappig... |
|
yep, die Laneys bedoelde ik dus. beestige amps , en in Gent (België, duh) te krijgen voor 1000 EUR. by the way, op welke site heb je die foto's gehaald ? |
|
Ik heb nu een Crate GL120 ofzo, een 120 Watt transistortop met een 2*12 inch speakerkast.. Best lollig, maar hij heeft me een paar keer tijdens gigs in de steek gelaten Op hoge volumes kapt de einddtrap er ineens mee o.i.d. Nu ben ik voor dit aan het sparen: Korg DTR2 racktuner: TC Electronics G-Major fx Marshall JMP1 preamp (het enige goede, samen met de andere rackunits, dat Marshall maakt ) Den Mesa Boogie Simulclass 290 buizeneindversterker En wellicht deze speakerkasten: Randall Warhead 4*12 en 2*15 BRUUT laag, ideaal voor een 7 snaar/ gedowntuned gitaar.. Maar nog liever bouw ik het zelf, want ik vind deze kasten VET qua sound, maar het uiterlijk wil ik anders.. Tsja, het is niet snel goed heh Closeup 2*15 kast: 2e hands is het voor een redelijke prijs te vinden gelukkig.. Anders zou ik een 2e hypotheek moeten nemen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-05-2002 2:00] |
|
quote: Opeth homepage.. |
|
Ik speel over mijn oude zang PA met een hifi box voor in de auto met FX 86 deathmetal pedaaltje. Je snapt dat ik een fatsoenlijke versterker zoek!!! Ik vind die krengen alleen zó asociaal pokkeduur!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb thuis een heel simpele Fender Frontman van 40 watt staan. We`re not dead we`ve never lived |
|
ik wil een line6 vetta superbruut geluid en stervens duur |
|
Lucky me ik heb lekker een hommade-doormijnpappa -superdeluxcustommade-eiglijkheelgwoon- verterkertje...O die! nee serieus mijn vader heeft mijnes gemaakt hij is ong...70x60 cm ofzo, werkt wel aardig..tis dat ik hem weer is gesloopt heb, maar goed www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ja, niet doen... JCM 800 is de laatste fatsoenlijke top die marshall heeft gemaakt (vind ik althans) |
|
Klopt ik ben er op zich dan ook erg tevreden over maar heb toch liever een keer een Mesa Boogie power-amp.........hehe |
|
quote: ...en ook meteen de nieuwste (re-issue)!! Het kost wel om en bij de 2000 €, das minder, zeker voor een en slechts een kanaal. Ik ben en blijf zeer tevreden met mijn, 120 Watt tube power, Savage SE. Voor de geïnteresseerden in de technische gegevens: http://www.engl-amps.com/engl-amps/ "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |