|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, en bij wat goedkopere setjes zoals een peavey bandit ofzo, zitten de pre en de power amp dus gewoon bij elkaar in dat bovenstukje, en zit er al een klein kabinetje aangehangen, namelijk 1 12" speakers? En bij wat gevorderde dingen kun je deze 3 delen alleen apart kopen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Toch bepaalt de eindtrap voor een heel groot gedeelte het geluid in een buizenbak. Als je een buizenvoorversterker met een transistoramp uitversterkt, krijg je nooit een vet buizengeluid, zeker niet op hoger volume. Benaderen lukt tegenwoordig wel aardig. Zelf oefen ik trouwens meestal op een transistorbak omdat dat op laag volume wat beter werkt. |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Bij sommige "goedkopere" combo's (rond de 500/600€) werkt men met één preamplampje (buis) en voor de rest tranistors.. (vb: H&K Attax 200) Dit zijn allerminst "buizenversterkers", so don't be fooled.. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
Onze ene gitarist heeft net een Peavey 5150 gekocht en daar zit me toch een geluid in... Hij had een Marshall jcm 800 50 watt, maar die klonk ook lekker, maar had te weinig power, en daar kon hij niet het geluid mee krijgen wat hij wilde. Onze andere gitarist (Carnagath) gaat er ook 1 kopen, dan gaan we echt wel rocken... Komt allen maar ff checke op 6 sept in Hoigeveen, Occultfest... Gaan we met zijn allen ff wat drinken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Occultfest gaat idd ERG leuk worden! Moet ik idd alleen nog die 5150 hebben voor die tijd! Maar dat gaat goedkomen! |
|
Wow ik heb net deze op de foto nog stoffige ENGL SAVAGE 120 gescoord, zal mooi zijn naast mijn PEAVEY XXX en ENGL POWERBALL! ben er superblij mee, maar hij moet wel afgestoft worden zeg HAHAHAHA http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2545814363 [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 22-07-2003 21:14] |
|
quote: Update: Heb de Peavy 5150 al! Dat wordt blazen ... ehm ... geblazen! |
|
quote: damn.... geef er 1 aan mij ofzo |
|
LOL de peavey gaat binnenkort weg, is voor de andere gitarist van mijn band. die ENGLs hou ik lekker, ben er ontzettend blij mee! |
|
quote: ENGL is goed, Joop Wolters heeft een endorsement met hun, geloof ik.... Joop |
|
Wie is Joop Wolters??? |
|
quote: Shame on you |
|
LOL ik ken alleen Joop Walvis dei van de legendarische LP "16 populaire melodieen met rhitmische ondersteuning" die is errug goed hij speelt aleen geen gitaar maar hammond orgel! |
|
Joop Wolters is een errug goeie gitarist uit de hoek van Limburg.... Tis 1 van mijn favo nationale gitaristen.... Een speler met z'n hart op de juiste plek. |
|
iemand interesse in een Marshall TSL 100w Tube Amp??? with Marshall Footcontroller Three Channels with Reverb Heb namelijk een mesa boogie gekocht.De marshall is nu ongeveer een jaar oud en in een perfecte staat [icl doos,footswitch,papieren] Mail me voor een goed bod GrizzlyRob666@hotmail |
|
Whahah!! Gisteren Laney-versterker gehaald! 120Watt head + 4x12" kabinet. Klinkt beestig... alleen heeft m'n appartementje niet al te dikke muren dus dat is nog wachten tot de repetite morgen om hem helemaal open te zetten. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |