|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als liefhebber van symfonische black metal vind ik het zeer veelbelovend klinken... Ik sluit me daarbij wel aan bij de opmerkingen die al over de mix gemaakt zijn, maar aan de andere kant, voor een demo klinkt het zeker niet verkeerd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Niet slecht, maar ook niet bepaald om wakker van te liggen. Zal ook niet de bedoeling geweest zijn. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Synth heeft een wijd bereik wat betreft frequenties, dus da's idd vrij pittig. Geef de gitaar een bepaalde bandbreedte, en haal die betreffende bandbreedte bij de synth weg. Dat maakt het al iets makkelijker. (niet dat je het dan niet meer verkeerd kan doen hoor) Laat het trouwens professioneel masteren, daar schiet het echt verschrikkelijk veel mee op qua geluidsqualiteit ! en succes ! |
|
quote: aangezien meneer hem fucking goed vind staat et dus op mijn bureaublad. Ik vind het opzwepende tempo erg plezierig, alleen wordt ik op sommige momenten ietwat kriegel van de toetsen. Als je meer black wilt klinken moet je misschien kiezen voor hogere vocalen, maar dat zou ik zonde vinden, de zang vind ik zo als die nu is erg prettig. Misschien nog iets meer uitspringend gitaarwerk, het nummer iets inkorten erin en klaar is kees. (vind ik dan) iig zeker niet onaardig, maar of ik het zou kopen als het in de winkel zou liggen... Een spetterend live optreden zal dan wel een verreiste moeten zijn. (ben niet zo'n sympho-black menschje) bla bla etc. Iig good job on the demo |
|
Klinkt erg goed zeg! |
|
mja, die synths, te veel en te continu. Oud Vuil. |
|
Vindt het erg leuk klinken. Het lijkt me tof om jullie live te zien. Over de productie is al veel geplaatst waar ik me bij aansluit. De toetsen zijn wel érg op de voorgrond, en gaan ook het hele nummer door. Wat mij betreft mag de toetsenist wel ff rust houden De zang vindt ik heel erg ok klinken! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Gewoon die zang zo laten zoals ie is idd.Dan maar geen black metal stickertje toch??Klinkt prima zo... spelfout weggehaald... |
|
wow veel reacties Tof dat velen het goed vinden. De mix is idd niet perfect, ik zal er met de gegeven tips bij de hand nog eens naar kijken. Dit nummer is voornamelijk geschreven door onze toetsenist, deze heeft hierin dus ook een prominente rol. In onze andere nummers is hij meer op de achtergrond. valfar: We gaan de demo ook verkopen, er staan 5 nummers op, als je interesse hebt mail naar info@apocrypha.nl |
|
quote: Ah, da's wel tof... Geeft tenminste een beetje afwisseling tussen de nummers! Als keyboard-liefhebber denk ik dan alleen "als-ie in die andere nummers maar niet weer te veel op de achtergrond staat"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: maak je geen zorgen, hij is duidelijk aanwezig! |
|
quote: Phew! Da's een pak van mijn hart... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: By the way, als je dit nummer per se ergens mee wilt vergelijken, dan komt IMHO Cryptic Wintermoon het dichtst in de buurt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als het geen tape demo is heb ik ook interesse. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gitaren moeten wat duidelijker, en de drum wat harder... maar klinkt idd goed My madness, my sadness |
|
klinkt vet voor (half) eigen productie zeer goed signature |
|
mij een beetje te toegankelijk maar die tussen passage is erg gaaf. klinkt voor't genre best ok Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Te toegangkelijk? Mijn god. "Nee waarschijnlijk zullen te veel andere mensen dit ook wel kunnen waarderen, dan kan ik er natuurlijk niet naar luisteren." ? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Jongen dat je het niet kan hebben dat je moeder geneukt wordt door de postbode okej maar verveel ons niet zo met frustraties. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eui, net geluisterd. Klinkt lekker. Naar mijn idee de toetsen erg veel op de voorgrond (ik ben dan ook gitarist), maar verder zeer ok! |
|
Goede muziek wat voor synth heeft de toetsenist ? Volgens mij wel een goede , en zeer aanslaggevoelig ( ik heb een relatief goedkope keyboard van yamaha , beetje aanslaggevoelig ). Misschien kunnen jullie een echte violist toevoegen aan de band bij liveoptredens [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 19-01-2004 3:30] |
|
Aan het vissen naar een baantje? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
klinkt wel goed !!... misschien iets te geproduceerd maar dat is mijn smaak... klinkt wel lekker ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
yo, klinkt vet! de gitaren mogen idd wel wat harder... en de drum wat meer laag. wel stoer dat je dat zelf in cubase kan opnemen... cubase sx rules! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |