|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: terreurizer = http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Inderdaad Weet je...elke maand komt hier een puistige tiner-noob die komt vertellen hoe cvlt Black Metla ook niet is. Het is eerst grappig maar snel realiseren we ons dat het gewoon zielig is. Waarom zielig? OMdat wij met je leven dat je tegen pappa en mamma moet rebelleren omdat zij nog steeds graag hebben dat je in je roze pyjama slaapt en dat je nog steeds een Power Puff Girls dekbedovertrek hebt...ik leef oprecht met je mee. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kijk jij snapt het, bravo! |
|
quote: haha, je hebt helemaal gelijk! |
|
quote: wat is er mis met roze mooi roze he [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 03-02-2004 17:35] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
en wederom brullen degenen die niet van bm houden weer het hardst begint een beetje stereotiep te worden Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: ahem...Ik hou van BM...maar niet van het 'status aparte' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oprotten met dat gejengel! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Inderdaad. Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die vinden dat je black metal moet leven. Ik luister er naar. Klaar. Punt. En dat imago stoppen jullie maar op de plek waar het licht niet schijnt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Black Metal is een "status aparte"! |
|
Nee dat maken overactieve luisteraars ervan Het is gewoon muziek, klaar. |
|
quote: Ach, ga jij alsjeblieft weer kerken in de fik steken of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zonder muziek geen luisteraars Je moeder. |
|
Eens in de zoveel tijd komt deze discussie weer boven. Er worden 20 pagina's vol geluld en het is altijd hetzelfde. Gewoon niet meer over kwekken! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
joehoe go gangrad, go gangrad Je moeder. |
|
Wordt die discussie niet op gang gebracht door die puristen die ook maar huiveren bij de gedachte dat een blekalbum over meer dan 2 sporen is opgenomen? |
|
quote: Nee dat is jouw mening. |
|
Die 'puristen' zijn er niet zoveel. Het gros is internet-blackmetalwarrior-purist. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Nee ik mag geen lucifers in mijn bezit hebben van mijn pappie en mammie, helaas. |
|
quote: Nou ok dan... Als jij beweert zo tr00 te zijn: Hoeveel kerken heb je al in de fik gestoken? Hoeveel christenen heb je al vermoord? Ja, dat dacht ik al... edit: best moeilijk dat quoten... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 03-02-2004 17:48] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
In elk BM-topic zitten mensen die hun (door de jaren heen geheel uit zijn verband gerukte) true-heid verkondigen. In hetzelfde topic zitten helaas ook even zoveel mensen die daar tegen in gaan. Wat mij betreft vallen beide soorten mens in exact dezelfde categorie die voorbij gaat aan de muzikale kwaliteiten van de besproken BM. Roepen dat iets 'true' is, is wat mij betreft hetzelfde als roepen hoe erg sneu dit is. Anti-true-heid is true-heid vanuit een tegengestelde optiek. Dat was het. |
|
Wanneer ben je trouwens 'blackmetal' ? Als je leeft van een uitkering, geen flikker doet en een beetje in jezelf snijd. Rot toch op, de meesten hebben over een jaar of 10 een fijn huis en een paar kinderen. En waarom ook niet, een nutteloos bestaan is niet voor iedereen weggelegd Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Of puristen die zo af en toe eens een forum checken en dan hun overtuiging willen verdedigen omdat Black Metal omlaag gehaald wordt door kut metal figuren die geloven dat het alleen om de muziek draait. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |