|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tnx. Hij gebruikt een korg x5d, de geluiden komen trouwens uit een software synth(VST). quote: Hehe, onze toetsenist speelt zelf ook al viool, helaas. (we zijn trouwens nog wel op zoek naar een 2e gitarist, dus woon je in regio leiden.........!) quote: Zeker, als we dit resultaat (en ook de vrijheid!) in een studio hadden willen hebben, hadden we een flink budget moeten hebben! |
|
Gave song. Nou ben ik helemaal niet zo'n black liefhebber, maar dit klinkt heel ok. Zeker voor een eigen productie. Naar mijn smaak beetje veel synths en wat weinig basgeluid, maar het geheel klinkt beter dan ik van sommige bekende bands gehoord heb. Ik zou zeggen: "Vooral doorgaan!" What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! |
|
AAAARRGGGGH !!! ok ik ben dus de toetsendrukker van apocrypha en wordt het nu goed zat ! Wat nou de big fucking deal ? waarom zit iedereen altijd over die toetsen te zeuren ? ok, ze staan op de voorgrond, maar dat past ook zeker bij de muziek. en het zijn altijd de gitaristen die zitten te zeiken. nou, ik ben dus ook gitarist , dus daar zal het niet aan liggen.van die gitaren altijd op de voorgrond mat van die irritante flashy solos, daar wordt ik pas goed ziek van ! ik bedoel, we maken melodieuze blackmetal, met wat sfeervolle klassieke invloeden. leuk toch ? maar dan moeten de toetsen dus mooi wel een beetje op de voorgrond. en waarom zou dit nu weer geen blackmetal zijn ? is dimmu dan ook geen blackmetal ? en shakira ? nou, dat lucht weer op... nou, de mazzel dan maar weer. he bart zie je later ! |
|
Zo chill best veel positieve reacties. mooi zo. wel veel commetaar idd op de keys maar ja dat maakt niet uit. Ik ben al beoorlijk tevreden over het leluid als je kijkt naar het budget. nou mzzl allemaal dan maar |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Nou sorry hoor, maar als je jezelf black metal noemt pleur dan niet dit soort zielige dingen op je webschijt en zoiezo heel de mentaliteit achter jullie heeft niets met black te maken...en dan zal ik t nog maar niet over de muziek hebben... Ik kan me herrinneren dat andere NL bands belachelijk werden gemaakt (en misschien wel terecht) om dit soort foto's en instellingen (ook al waren die misschien iets erger) maar dit vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen... Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! |
|
quote: Dimmu is Gay Metal! Netzoals Cradle en jouw kut bandje... |
|
yup Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies! |
|
quote:Volgens mij...was hij sarcastisch... |
|
Zweer en Terreurizer doen wel weer mee aan de verkiezing van 'Domste Rukker Op ZM in 2004' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
iemand zet een nummer op het i-net, en sommige mensen geven gewoon hun mening er over... ik zie het probleem niet.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Mening geven is prima, afzeiken omdat iemand niet tr00 of cvlt genoeg is, slaat nergens op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ok, ja... mee eens I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Maar Dying Fetus als invloed noemen en dan stellen dat je black metal met toetsen maakt is natuurlijk vragen om problemen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Ok, wie heeft chelman's account gehacked en doet nu heel erg vriendelijk? |
|
quote: Vragen om problemen?? Wat een bullshit, metal is metal. Onze drummer is een groot df fan, die invloed zit er gewoon in. We zijn geen stijl puristen ofzo, zelfde geld voor die fotos, sommige zijn wat lame maar goed, we nemen het bm image niet al te serieus. Vind je dat een probleem?? Dan luister je gvd maar niet!! |
|
quote: ik heb hem Spaanse vlieg gevoerd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja negeer die Spaanse vlieg opmerking maar weer he? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: tsss....ik wilde de aandacht op onze homofiele escapades niet verder doen vesterken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en daarom leeft men in 2004 taboesfeertje ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ben niet zo'n fan van sympho black metal, maar 't klinkt zeker niet verkeerd. Verder ben ik het wel eens met Paul. UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
wat een homoband Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |