IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Onze Demo(blackmetal), eindelijk klaar!! Check it out! Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 19-01-2004 13:13 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 19 January 2004 9:20 schreef Sater het volgende:
Aan het vissen naar een baantje?

als deze post voor mij was bedoeld : ik zou wel leuk vinden ,maar ik kan op dit moment niet zo goed vioolspelen , er zijn wel een aantal goede violisten in het violistentopic .

phobia4
Usericon van phobia4
Posted 19-01-2004 13:40 by phobia4 Wijzig reactieProfiel van phobia4Quote dit berichthttp://www.myspace.com/apocryphanl

quote:
Op 19 January 2004 3:13 schreef Vinay het volgende:
Goede muziek
wat voor synth heeft de toetsenist ? Volgens mij wel een goede , en zeer aanslaggevoelig ( ik heb een relatief goedkope keyboard van yamaha , beetje aanslaggevoelig ).
Misschien kunnen jullie een echte violist toevoegen aan de band bij liveoptredens

tnx. Hij gebruikt een korg x5d, de geluiden komen trouwens uit een software synth(VST).

quote:
Op 19 January 2004 schreef Sater het volgende:
Aan het vissen naar een baantje?

Hehe, onze toetsenist speelt zelf ook al viool, helaas. (we zijn trouwens nog wel op zoek naar een 2e gitarist, dus woon je in regio leiden.........!)

quote:
Op 19 January 2004 11:01 schreef El Chulo het volgende:
.......wel stoer dat je dat zelf in cubase kan opnemen... cubase sx rules!

Zeker, als we dit resultaat (en ook de vrijheid!) in een studio hadden willen hebben, hadden we een flink budget moeten hebben!

Morningstar
It takes one to know one, and I know them all!
Usericon van Morningstar
Posted 23-01-2004 4:13 by Morningstar Wijzig reactieProfiel van MorningstarQuote dit bericht

Gave song.

Nou ben ik helemaal niet zo'n black liefhebber, maar dit klinkt heel ok.
Zeker voor een eigen productie.

Naar mijn smaak beetje veel synths en wat weinig basgeluid, maar het geheel klinkt beter dan ik van sommige bekende bands gehoord heb.

Ik zou zeggen: "Vooral doorgaan!"

What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind!

fry666
Usericon van fry666
Posted 29-01-2004 14:12 by fry666 Wijzig reactieProfiel van fry666Quote dit berichthttp://apocrypha.nl

AAAARRGGGGH !!! ok ik ben dus de toetsendrukker van apocrypha en wordt het nu goed zat ! Wat nou de big fucking deal ? waarom zit iedereen altijd over die toetsen te zeuren ? ok, ze staan op de voorgrond, maar dat past ook zeker bij de muziek. en het zijn altijd de gitaristen die zitten te zeiken. nou, ik ben dus ook gitarist , dus daar zal het niet aan liggen.van die gitaren altijd op de voorgrond mat van die irritante flashy solos, daar wordt ik pas goed ziek van !
ik bedoel, we maken melodieuze blackmetal,
met wat sfeervolle klassieke invloeden. leuk toch ? maar dan moeten de toetsen dus mooi wel een beetje op de voorgrond.

en waarom zou dit nu weer geen blackmetal zijn ? is dimmu dan ook geen blackmetal ?
en shakira ?

nou, dat lucht weer op...

nou, de mazzel dan maar weer.

he bart zie je later !

doops
Usericon van doops
Posted 01-02-2004 22:37 by doops Wijzig reactieProfiel van doopsQuote dit berichthttp://www.apocrypha.nl

Zo chill best veel positieve reacties. mooi zo. wel veel commetaar idd op de keys maar ja dat maakt niet uit. Ik ben al beoorlijk tevreden over het leluid als je kijkt naar het budget. nou mzzl allemaal dan maar

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-02-2004 23:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 januari 2004 14:12 schreef fry666 het volgende:
AAAARRGGGGH !!! ok ik ben dus de toetsendrukker van apocrypha en wordt het nu goed zat ! verhaal

Oud Vuil.

Zweer
Usericon van Zweer
Posted 02-02-2004 9:38 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Nou sorry hoor, maar als je jezelf black metal noemt pleur dan niet dit soort zielige dingen op je webschijt en zoiezo heel de mentaliteit achter jullie heeft niets met black te maken...en dan zal ik t nog maar niet over de muziek hebben...

Ik kan me herrinneren dat andere NL bands belachelijk werden gemaakt (en misschien wel terecht) om dit soort foto's en instellingen (ook al waren die misschien iets erger) maar dit vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen...

Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!

Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 02-02-2004 22:01 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 14:12 schreef fry666 het volgende:

en waarom zou dit nu weer geen blackmetal zijn ? is dimmu dan ook geen blackmetal ?
en shakira ?

nou, dat lucht weer op...

nou, de mazzel dan maar weer.

he bart zie je later !

Dimmu is Gay Metal! Netzoals Cradle en jouw kut bandje...

Zweer
Usericon van Zweer
Posted 03-02-2004 8:22 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

yup

Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-02-2004 8:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2004 22:01 schreef Terreurizer het volgende:
Dimmu is Gay Metal! Netzoals Cradle en jouw kut bandje...
Volgens mij...was hij sarcastisch...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 8:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zweer en Terreurizer doen wel weer mee aan de verkiezing van 'Domste Rukker Op ZM in 2004'

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-02-2004 8:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

iemand zet een nummer op het i-net, en sommige mensen geven gewoon hun mening er over... ik zie het probleem niet..

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 8:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 8:33 schreef DaVinz het volgende:
iemand zet een nummer op het i-net, en sommige mensen geven gewoon hun mening er over... ik zie het probleem niet..

Mening geven is prima, afzeiken omdat iemand niet tr00 of cvlt genoeg is, slaat nergens op.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-02-2004 8:46 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ok, ja... mee eens

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-02-2004 12:32 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Maar Dying Fetus als invloed noemen en dan stellen dat je black metal met toetsen maakt is natuurlijk vragen om problemen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 8:44 schreef Chelman het volgende:
Mening geven is prima, afzeiken omdat iemand niet tr00 of cvlt genoeg is, slaat nergens op.
Ok, wie heeft chelman's account gehacked en doet nu heel erg vriendelijk?

phobia4
Usericon van phobia4
Posted 03-02-2004 14:38 by phobia4 Wijzig reactieProfiel van phobia4Quote dit berichthttp://www.myspace.com/apocryphanl

quote:
Op 3 februari 2004 12:32 schreef Sater het volgende:
Maar Dying Fetus als invloed noemen en dan stellen dat je black metal met toetsen maakt is natuurlijk vragen om problemen.

Vragen om problemen?? Wat een bullshit, metal is metal. Onze drummer is een groot df fan, die invloed zit er gewoon in. We zijn geen stijl puristen ofzo, zelfde geld voor die fotos, sommige zijn wat lame maar goed, we nemen het bm image niet al te serieus. Vind je dat een probleem?? Dan luister je gvd maar niet!!

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:33 schreef Jenje het volgende:

ik heb hem Spaanse vlieg gevoerd

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-02-2004 14:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:38 schreef phobia4 het volgende:
we nemen het bm image niet al te serieus. Vind je dat een probleem??

quote:
Dan luister je gvd maar niet!!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 12:33 schreef Jenje het volgende:

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:43 schreef Chelman het volgende:

ja negeer die Spaanse vlieg opmerking maar weer he?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:46 schreef invictis het volgende:
ja negeer die Spaanse vlieg opmerking maar weer he?

tsss....ik wilde de aandacht op onze homofiele escapades niet verder doen vesterken!

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:47 schreef Chelman het volgende:
tsss....ik wilde de aandacht op onze homofiele escapades niet verder doen vesterken!

en daarom leeft men in 2004
taboesfeertje ?

Luciferion
Satanic 4-string Abuser
Usericon van Luciferion
Posted 03-02-2004 15:12 by Luciferion Wijzig reactieProfiel van LuciferionQuote dit berichthttp://www.unearthly666.cjb.net

Ik ben niet zo'n fan van sympho black metal, maar 't klinkt zeker niet verkeerd. Verder ben ik het wel eens met Paul.

UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-02-2004 15:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wat een homoband

Je moeder.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com