IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Onze Demo(blackmetal), eindelijk klaar!! Check it out! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:45 schreef Terreurizer het volgende:
Of puristen die zo af en toe eens een forum checken en dan hun overtuiging willen verdedigen omdat Black Metal omlaag gehaald wordt door kut metal figuren die geloven dat het alleen om de muziek draait.
Vooruit ... ik doe gek .. waar draait het dan om?

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-02-2004 17:49 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:43 schreef altx het volgende:
Nou ok dan...

Als jij beweert zo tr00 te zijn:

Hoeveel kerken heb je al in de fik gestoken? ImI
Hoeveel christenen heb je al vermoord? 666 natuurlijk

Ja, dat dacht ik al...

slayor?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-02-2004 17:50 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Een vaste ideologie is er naar mijn idee niet zo. Voor mij draait het vooral om het feit dat ik kots op 99% van de mensheid, iets wat in bm terugkomt. Maar er zijn vast meerdere visies.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 17:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:44 schreef Gangrad het volgende:
Wanneer ben je trouwens 'blackmetal' ? Als je leeft van een uitkering, geen flikker doet en een beetje in jezelf snijd. Rot toch op, de meesten hebben over een jaar of 10 een fijn huis en een paar kinderen. En waarom ook niet, een nutteloos bestaan is niet voor iedereen weggelegd

IDD

Sommigen hebben nu al een fijn huis....

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 03-02-2004 17:50 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:46 schreef Jenje het volgende:
Vooruit ... ik doe gek .. waar draait het dan om?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... zoals ik al van tertreurigrizer had verwacht .. hij weet het zelf niet!

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 03-02-2004 17:51 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:50 schreef Terreurizer het volgende:

gitaar schieten kotsen hoofdzwaaien booskijken (misschien zelfs grommen) en nog meer zwaaien met je hoofd

tr00 hoor

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-02-2004 17:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:50 schreef Jenje het volgende:

@Terreurizer: Doe nou 'ns een beetje sportief... Ik zit nou al de hele tijd met smart te wachten wanneer je jezelf helemaal klem gaat lullen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 03-02-2004 17:53 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

uhm doe maar weer ontopic en laat meurgijzer maar in het lultopic gaan grommen

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-02-2004 17:53 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Het is echter wel zo dat mensen die daadwerkelijk ideeen hebben die bij blackmetal aansluiten vaak op de grote hoop van posers worden gegooid.

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 03-02-2004 17:55 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:53 schreef Gangrad het volgende:
Het is echter wel zo dat mensen die daadwerkelijk ideeen hebben die bij blackmetal aansluiten vaak op de grote hoop van posers worden gegooid.

POSER

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-02-2004 17:56 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ventje, zo'n opmerking had ik ergens wel verwacht

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 03-02-2004 17:57 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:56 schreef Gangrad het volgende:
Ventje, zo'n opmerking had ik ergens wel verwacht

ja echte tr00e blekkies voelen elkaar natuurlijk aan he

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och er zijn zeker mensen goed bezig met black, maar het valt me bij black altijd zo enorm op dat er zo gruwelijk veel opgefockte tieners zijn die altijd maar lopen te zeiken over hoe het moet.

Zo veel dat het ook in de muziek vastzit, vind ik

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-02-2004 17:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Tsja, die homo's hebben nu eenmaal een hoop bevestiging nodig. Is het niet in de vorm van een ruisband of een baggerlabel, dan is het wel in de vorm van tof doen op internet.

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 03-02-2004 18:00 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

true

uhm...
ja...
nou ik ga eten

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 18:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

[ot]@gangrad: check de 'problemen met mailorder' topic eens...[/ot]

edit: sorry ik bedoel deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=754816&page=18

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-02-2004 18:03]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 03-02-2004 18:13 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:50 schreef Jenje het volgende:

Denk je nou echt dat ik mijn tijd ga verdoen om jou iets uit te leggen wat je toch niet begrijpt?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-02-2004 18:15 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:01 schreef Chelman het volgende:
[ot]@gangrad: check de 'problemen met mailorder' topic eens...[/ot]

edit: sorry ik bedoel deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=754816&page=18

bedankt voor het melden, ik had het zelf niet gezien!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:13 schreef Terreurizer het volgende:
Denk je nou echt dat ik mijn tijd ga verdoen om jou iets uit te leggen wat je toch niet begrijpt?

Ja, anders ben je namelijk alleen een lege windzak. Hoog van de toren blazen maar niet vertellen wat je nu eigenlijk wilt.

Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 03-02-2004 18:15 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 17:52 schreef altx het volgende:
@Terreurizer: Doe nou 'ns een beetje sportief... Ik zit nou al de hele tijd met smart te wachten wanneer je jezelf helemaal klem gaat lullen...

Ik heb allang gemerkt dat een normale discussie onmogelijk is op dit forum, dus helaas voor jou doe ik niet sportief...

Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 03-02-2004 18:16 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

On-topic: Klinkt goed, zeker voor met de pc opgenomen Ga zo door, en laat nog wat horen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-02-2004 18:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:15 schreef Terreurizer het volgende:
Ik heb allang gemerkt dat een normale discussie onmogelijk is op dit forum, dus helaas voor jou doe ik niet sportief...

Het maakt ook niet uit hoor...

Het is *ons* namelijk al een hele tijd duidelijk...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Terreurizer
Usericon van Terreurizer
Posted 03-02-2004 18:20 by Terreurizer Wijzig reactieProfiel van TerreurizerQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 18:15 schreef Jenje het volgende:
Ja, anders ben je namelijk alleen een lege windzak. Hoog van de toren blazen maar niet vertellen wat je nu eigenlijk wilt.

Ik heb mijn zegje gedaan en ga niet verder met deze discussie, je snapt er toch de ballen niet van....
Alsof ik verplicht ben om jou die info te schenken, dacht het niet.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-02-2004 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 februari 2004 18:20 schreef Terreurizer het volgende:
Ik heb mijn zegje gedaan en ga niet verder met deze discussie, je snapt er toch de ballen niet van....
Alsof ik verplicht ben om jou die info te schenken, dacht het niet.

dude, deze discussie is toch zinloos

Je moeder.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com