|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://home.pacbell.net/diana_do/knowjack.htm Know your shit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
thrash till death yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
JAAAAAA!!!!! de nieuwe video is online!! http://www.nuclearblast.de/media/video/NB_1218.ram alleen te zien via realplayer ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
doet niks. Oud Vuil. |
|
moet wel bij mij wel heb je wel realplayer? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
raar, hoor. 't werkt nog steeds niet, a general error occured. http://www.nuclearblast.de werkt bij mij trouwens ook niet. Oud Vuil. |
|
Bij mij doet ie het ook niet hoor....$HIT! |
|
wat raar bij mij doet hij het perfect! *lekker vette old school vid zonder poes pas gewoon RAGE!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ah, nou doettie het eindelijk. de site van NB werkt nu ook weer. wel een lekker nummer, maar het overtuigt me niet helemaal. de main-riff lijkt zelfs iets op de main-riff uit een nummer van mijn band, nl. mind eraser van onze mini-cd. en waarom nou een whawha-solo van gary. ik hoop echt, dat de rest van de nummers ietwat méér sterke partijen bevat. ja, ik ben kritisch. Oud Vuil. |
|
Clippie doet het hier wel.Clip is niks bijzonders,maar ik vind het nummer erg lekker spelfout weggehaald... |
|
Ach wel aardig, maar als zo de hele cd doorgaat lijkt het me wel enigzins saai worden. Op zich houd ik heel veel van die riffjes en het gitaar geluid, maar het blijft maar in hetzelfde tempo doorgaan bij thrash meestal. Ik blijf toch bij de old school death, meer variatie, en vaak ook een mooiere opbouw in een nummer. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Klinkt beter als ik had verwacht Maar hoop inderdaad dat er wel wat meer variatie in zit [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 31-01-2004 11:11] |
|
quote: Uhhhhh.....Yeah right.....death metal is de meest afwisselende muziek die er is....NOT! Als er iets monotoon is is het dat wel..ik houd overigens errug veel van oude Death Metal hoor! maar Thrash is zekergevarieerder zowel qua vocaal bereik (niet alleen diep in de bassregionen) als qua tempi! DE nieuwe EXODUS kent overigen zowel zeer snelle als mid temponummers...dus afwisseling troef zou ik maar zeggen! |
|
quote: Inferno? Beregoed weer (natuurlijk)! Iets minder Slayer dan de vorige, maar zeker weer een ijzersterke plaat. What do You mean I ain't kind? Just not YOUR kind! |
|
de nieuwe Exodus heerst, zo behoort thrash te klinken anno 2004. Uiteraard aangeschaft die hap Shroud of Urine! |
|
|
|
hehe klopt, ubercd is et, hij heeft al menig draaibeurten gehad |
|
Ik vind het een superplaat. Blacklist Kan de titel van dit topic aangepast worden? Over een paar maanden wordt het lastig zoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik weet niet wat voor een deathmetal jij luistert, maar monotoon is het zeker niet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb de plaat gedowned en nunet 1X geluisterd en het is wel erg mid-tempo allemaal, zeg. het geluid staat me ook niet helemaal aan, wel duidelijk, maar niet zo heftig. maar goed, 't zijn mp3's. en aan die zang zal ik wel nooit wennen. ik zat waarschijnlijk teveel op een nieuwe bonded by blood te wachten, m'n verwachtingen waren natuurlijk veels te hoog. daarintegen de gitaarsolo's van rick hunolt, ik dacht dat kerry king altijd mijn main-inspiratie bron was geweest voor mijn eigen solo-werk, maar onbewust zitten hij en ik op 1 lijn. zelfs m'n vrouw beaamde, dat zijn gitaarsolo's enorm overeenkomen met de mijne. Oud Vuil. |
|
dan vraag ik me af of we eigenlijk wel zitten te wachten op een 2de nieuwe bonded by blood of reign in blood/master of puppets. natuurlijk zou het geweldig zijn maar de impact zo lang niet meer zo groot zijn,lijkt me. en ben wel benieuwd naar uw solo werk dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ehmmmm.....de productie is toch wel errug vet.... ik kan echt zeer weinig aanmerken op tempo....mid tempo ja sommige nummers, maar dat heeft EXODUS altijd al gehad ook op bonded by blood, niets mis mee als het lekker groovt! |
|
quote: ach, ik wacht er wel op, maar tis natuurlijk ijdele hoop. en onzinnig ook. je hebt helemaal gelijk. check op onze site near death experience voor mijn solo , of killing spree. op dat 2de nummer is de 2de solo van mij. Oud Vuil. |
|
quote: ja, maar op BBB waren de midtempo stukken in de nummers voortekenen voor een snel stuk. en dat is nu niet zo, de meeste nrs blijven midtempo. Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |