|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
klassieker? imo zeer zeker! strakke plaat, gaaf ook dat er nog oud werk van Kirk en Baloff in zit vooral Shroud of Urine = verplicht maximum volume |
|
quote: Hell yeah! - Mutatis mutandis - |
|
Inderdaad Vooral heerlijke vocalen |
|
Zeker gave lyrics. Culling the Herd! |
|
Om het een klassieker te noemen vind ik ook wat ver gaan, maar een zeer goede cd is het zeker Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Een kameraad heeft dit album pas gekocht. Een klassieker weet ik eigenlijk niet(ik mocht de CD twee keer horen). Wel 'n klein meesterwerkje. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-03-2004 20:35] |
|
Klassieker, denk ik wel Rotting away is better than being gay |
|
Ken niet het hele album maar Blacklist vind ik echt geweldig. |
|
jupe blacklist en forward march zijn wel mijn favo nummers van die plaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Forward March vind ik juist de minste... zoals ik al zei erger ik me aan de GaN$tA-achtige vocalen |
|
zolang het maar geen trieste powermetal vocalen zijn vind ik het best [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 14-03-2004 16:53] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik vind die vocalen juist wel tof. Voor de variatie zeg maar... Als alle thrash-vocalisten hetzelfde zouden klinken, zou het helemaal snel saai worden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dat heb ik nou juist met death en black metal kwa vocals klinkt het bijna allemaal hetzelfde , dus heb ik al snel het gevoel dat ik uren naar dezelfde band zit te luisteren Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Of het een klassieker is zullen we pas over 10 weten! Ik weet wel dat "pleasures of the flesh" ook een klassieker is en toendertijd werd ie behoorlijk afgezeken! De nieuwe EXODUS heeft tot nu toe bijna alleen euforische reacties gehad, en ik hoop dat de plaat over 10 jaar ook gezienw ordt als een klassieker! ik vind hem iig werelds, een ware verademing tussen al die matige BS releases van vandaag de dag! luister eens naar die DAMAGE PLAN CD pfff...wat een slappe halflauwe hap! |
|
quote: Die vocalen op TOTD zijn wel prettig ja. Alleen lijken ze soms iets TE veel op Overkill. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind ze geweldig...en so what OVER KILL is ook geweldig! Souza zit lang genoeg in de scene en heeft gebnoeg credibility! Ik denk niet dat je hem kan afdoen als een ripoff van het een of het ander |
|
Ik heb de nieuwe Exodus nog niet gehoord maar ben wel zeer bekend met Pleasures of the Flesh!!! Lijkt de nieuwe cd op "Pleasures ..."??? There is no religion higher than Truth! |
|
meer een kruising tussen "Bonded by blood" en "fabulous disaster" IMO....maar zeer vet iig! de productie van POTF is echt bout, ik kan niet over die superverotte drumsoudn heenkomen! de nummers zijn natuurlijk wel vet! |
|
Toch wordt potf overheerscht door bbb en fd [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-03-2004 10:02] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: niet dus. Ik vind TOTD toch beter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oeps, al die afkortingen laten me de fout ingaan, gelukkig dat ik geen ussr of cccp zei. Ik bedoelde potf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wel dus. Exodus zal tot het eind der tijden worden geassocieerd met BBB. TOTD zal hier weinig aan veranderen. maar deze discussie is verder zinloos besef ik me nu want smaken verschillen nu eenmaal (iets wat ik zelf ook als tegenargument heb gegven voor de nieuwe CC). Ik zelf vind TOTD achteraf gezien vrij tegen vallen (op een paar snelle beukers na) en te veel midtempo. De sound is het zwakste punt, helemaal geen fel, agressief thrashrandje maar dat doffe lage moderen geluid. Ik ben benieuwd hoe ver ze met dit album zullen komen. |
|
HAHHA nu snap ik het niet meer! Ik vind alle EXODUS platen goed met uitzondering van "force of habit"... Als ik heel eerlijk ben vind ik "impact is imminent" een wereldalbum...beter dan pleasures! Was vet dat ze toen in hardenberg iig een nummer ervan speelden, "Lunatic Parade" zou een vette liveknaller kunnen zijn! Ik snap niet waarom ze dat album vaak negeren! |
|
quote: pfff, op "impact.." staan maar drie vette nummers naar mijn mening (de eerste twee waaronder "lunatic..". Die cd lijkt net een verzameling afvalnummers van de tweede en derde cd. (maar alweer, smaken verschillen) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |