![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Naar aanleiding van dit topic: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1163&page=1 werdt mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Wie geven er hoeveel geld aan welk goed doel? ![]() |
|
Ik zal trouwens met me zelf beginnen. Ik geef geen geld voor goede doelen, en dat heeft een simpele reden, ik heb geen geld ![]() ![]() |
|
Alleen 1x per jaar aan de stichting Zonnebloem Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Stichting AAP krijgt eens per jaar 100 piek, en "en Nederlandse stichting voor dieren" krijgt elke maand een bedrag van 7 piek. the only pleasure is pain ![]() |
|
ik kende iemand die ooit eens gigantisch werd opgelicht door een goed doel. ik stort dus niks, dat wil niet zeggen dat je ze dan niet kunt steunen.. je kunt bijvoorbeeld met een greenpeace shirt gaan lopen.. God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
Ik geef alleen aan collecte als ze aan de deur staan, maakt niet uit welk doel eigenlijk (nee ik zeg niet waar ik woon ![]() en idd, wel aans zwervers als ik een naieve bui heb. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
same here, meestal een paar pieken of zo (ligt er aan watvoor kleingeld ik op de koelkast heb liggen)... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: Bewaar jij je kleingeld in de koelkast? ![]() |
|
Ik geef eigenlijk alleen aan collectes aan de deur (waarbij ik wel onderscheid maak, want soms komen ze voor wel heel vage dingen aan de deur). En ook wel eens aan zwervers op straat... No regrets and no remorse... ![]() |
|
Ik geef eigenlijk nooit ... ook niet bij collectes ... ik betaal al genoeg belasting. ![]() |
|
quote: Nope, op de koelkast... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
ikke is zelf arm daarom ikke aan niemand geld geven ![]() |
|
Ik geef niks, vind het zelfs zwaar irritant als ik ergens loop en ze klampen je weer om iets te geven... Daarnaast zijn er zoveel stichtingen die geld vragen, waarvan je van de meeste niet echt weet wat er met het geld gaat gebeuren. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Ik geef ook niks, niet als erom gevraagd wordt in ieder geval. Als ik iets goeds wil doen kan ik zelf genoeg dingen bedenken die meer uithalen als een paar gulden... Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Ik heb net een huis gebouwd in azië Voor een arme family. En ook 1 voor mijzelf natuurlijk. De rest kan me de pot op. de staat heeft ook nog 30 miljard over. ![]() |
|
Ik heb zelf bij het bedrijf gewerkt waar de website van Foster Parents gemaakt werd. Je moest eens weten wat die website wel niet gekost heeft en waarschijnlijk nog steeds doet. Was voor mij zowiezo een goede reden nooit aan zo iets dergelijks mee te doen. ![]() |
|
Ik ben donateur van Stichting AAP, Greenpeace, Dierproefvrij, Natuurmonumenten (en misschien vergeet ik er nog 1) Verder geef ik NIET aan de deur en al zeker niet aan collectes ter bestrijding van ziektes en aandoeningen. Daar heb ik al eens discussies over gehad met mensen. Ze vinden namelijk dat je altijd aan dat soort fondsen moet geven omdat "als je zelf ziek wordt blah blah"... Maar misschien wil ik wel helemaal niet behandeld worden als ik ziek wordt!!! anekdote: er kwam een paar jaar geleden een collectant van de Nederlandse Hartstichting aan de deur. Devoraz deed open en die vindt het niet prettig om tegen zo iemand te zeggen dat hij niets geeft; hij ging mij roepen, maar die vent dacht waarschijnlijk dat hij zijn portomonee ging halen... Dus hij was al bezig een stickertje op het kozijn te plakken. Toen kwam ik aan de deur en zei: "haalt u dat stickertje er maar weer af, want van ons krijgt u niets". Die vent over de zeik. "En wat als u wat aan u hart krijgt???" vroeg hij..."Dan ga ik dood???" antwoordde ik... En hij droop af... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
lol, tja... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ik geef elk jaar aan het Aids-fonds, Greenpeace en de Novib. En verder aan een hoop goede doelen die me pad kruizen. Ja ik ben een naief meisje die veel te veel geld weggeeft aan goede doelen. Ik koop ook vaak de Daklozekrant. Maar gelukkig heb ik geen last van colletes langs de deur. bla...bla...bla... ![]() |
|
100 piek aan Stichting AAP. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
Ik zelf heb ook een goed doel: Creepieboy's Girorekening; 7744885, donaties van FL 10.000,- minimaal ![]() ![]() |
|
gister ff een piek aan een zwerver gegeven........doek wel vaker.. Suck my piss ![]() |
|
dubbel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-10-2001 22:12] Suck my piss ![]() |
|
Wil ik wel eens weten... waarom geef je geld aan een zwerver??? (moet je overigens helemaal zelf weten trouwens) Waarom ik het niet zou doen: omdat niemand in Nederland hoeft te zwerven. Het is de mensen hun eigen stomme schuld als ze het zo ver laten komen. Oja, en uiteraard zullen er wel uitzonderingen op deze regel zijn, maar ik heb het nu even over het algemeen. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Ik geef meestal aan al die collectanten die eens aan de deur komen. Oja en natuurlijk die stuivers die in het cafe altijd naar het Leger des Heils gaat ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |