|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Van die infinity heb ik de promo al. Die funeral winds krijg ik ook vast wel tegen die tijd van een vd jongens of staalhart Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:heerscht erg hard ja maar om dat nou 'black' te noemen? nee liever folk metal. Boombaard, grim en rapalje zijn ook best gave rock/metal folk bandje uit NL Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Indeed!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Nieuwe Infinity is minstens zo goed als de vorige. Funeral Winds ben ik ook wel benieuwd naar, het artwork mag er iig wel zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hehe, boombaard was afgelopen vrijdag weer gaaf, tweede zanger maakt het allemaal nog Vorig jaar hebben ik met mijn vorige band een avondje met ze opgetreden. |
|
Zijn er geen belgische groepen in opgenomen? Dan had je meteen een echte topper in dat boek. Ancient Rites Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Ja, Ancient Rites staat er in! Zelfs met 1,5 blz! Omdat er 1 Nederlander in zit en door de enorme invloed die deze band op de NL'se scene heeft gehad! |
|
quote: Mja da's een wel erg simpele conclusie natuurlijk. Maar ik kan BM zeker waarderen, alleen niet de NL BM scene. Neemt zichzelf naar mijn mening veels te serieus terwijl er te weinig talent aanwezig is. Zenial |
|
quote: Ik ben het zeker niet met je eens...de NL'se scene barst van het talent. Heb je bijv. de Bloedwraak cd van Mordaehoth al gehoord? Deze cd heeft over de hele wereld zeer lovende recensies gehad! |
|
quote: Ik heb hem thuisliggen....en....hij heeft enkele aardige stukjes tussen zitten maar ik kan een pejoratieve glimlach niet altijd onderdrukken als ik hem opzet. En ik lig al helemaal in een deuk bij het zien van dat plaatje van hem aan de binnenkant met zijn zwaard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heb hem vandaag ontvangen via me zus die het weer heeft van de vriendin van Vincent (de auteur dus) Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. De meest onbekende bands staan erin. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: indeed staan wij er ook nog in? vast niet [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2004 18:47] Je moeder. |
|
Misschien, als ik aan het eind van deze maand nog wel wat centjes over houdt, dat ik dan een exemplaartje bestel. Hoewel ik niet hoop dat de opbrengst naar het Stalaggh Promotie Team (JVV) gaat. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Geen Vazal en ook geen Walpurgisnacht. Toch niet de meest onbekende bands dacht ik zo. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het mag inmiddels dus bekend zijn: The Encyclopedia Of Dutch Black Metal is uit! meer dan 200 bands op meer dan 100 pagina's lijkt me toch wel de moeite waard luitjes. De website: www.blackmetalencyclopedia.tk Daar kan je zien of je eigen bandje er ook in staat, zo niet weet je me nu te vinden!!! Voor de tweede druk!!! En Jeroen, bedankt voor deze reclame Vincent & Wendy (mijn vriendin, die de vriendin is van die zus die ergens hierboven genoemd wordt) |
|
quote: I know! Ze zullen zeker in de tweede editie verschijnen! |
|
is nachtvorst ook een band..? hehe nooit geweten.. en gvd wel die pipo's van wrath from below erin zetten he!! en verdelger aaarghghh maar die zijn gelukkig al gekapt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2004 19:38] Je moeder. |
|
quote: Spreek Nederlands of sterf!(vrij overgenomen van S.O.D.) Maar als Vazal er niet in staat wil het boek niet hebben(ik mis een goede slijmsmiley )al krijg ik het voor niks. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-01-2004 20:03] |
|
hehehe Je moeder. |
|
quote:Ancient Rites heb ik altijd goed gevonden. Totdat ik ze in de Biebob eens live zag spelen. Dat deed zeer aan mijn oren, zo slecht. Die moeten veel doen om het bij mij nog goed te maken hoor. |
|
quote: Maar verder een zeer compleet en interessant boek. Ook gaaf dat Dryaad erin staat. Een wel erg onbekende maar goeie band uit Delft. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Wat de hel betekent "pejoratief" ??? Je zit toch geen nieuwe woorden uit te vinden he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Schande! Weet je trouwens al iets over die Katatonia zooi? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: inmiddels geantwoord Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |