IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : "The encyclopedia of Dutch Black metal" is uit!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 16:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:19 schreef JVV het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die de NL'se scene wel kan waarderen! Je hebt helemaal gelijk! Binnenkort komen de nieuwe cd's van Funeral Winds (bij DTM, Spanje) en Infinity (bij THR, Zweden) uit.
Van die infinity heb ik de promo al. Die funeral winds krijg ik ook vast wel tegen die tijd van een vd jongens of staalhart

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-01-2004 16:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:15 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan de Nederlandse scene anders wel aardig waarderen.
infinity, fluisterwoud, weltbrand, haatstrijd & lugubre heerschen o.a. erg hard en ik kan er nog wel wat opnoemen die ik met regelmaat aanzet.

Heidevolk?

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 16:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:25 schreef IceQueen het volgende:
Heidevolk?
heerscht erg hard ja maar om dat nou 'black' te noemen? nee liever folk metal. Boombaard, grim en rapalje zijn ook best gave rock/metal folk bandje uit NL

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-01-2004 16:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:27 schreef kwelgeest het volgende:
heerscht erg hard ja maar om dat nou 'black' te noemen? nee liever folk metal. Boombaard, grim en rapalje zijn ook best gave rock/metal folk bandje uit NL

Indeed!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-01-2004 16:48 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:19 schreef JVV het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die de NL'se scene wel kan waarderen! Je hebt helemaal gelijk! Binnenkort komen de nieuwe cd's van Funeral Winds (bij DTM, Spanje) en Infinity (bij THR, Zweden) uit.

Nieuwe Infinity is minstens zo goed als de vorige. Funeral Winds ben ik ook wel benieuwd naar, het artwork mag er iig wel zijn.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-01-2004 16:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehe, boombaard was afgelopen vrijdag weer gaaf, tweede zanger maakt het allemaal nog Vorig jaar hebben ik met mijn vorige band een avondje met ze opgetreden.

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 27-01-2004 16:51 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Zijn er geen belgische groepen in opgenomen?
Dan had je meteen een echte topper in dat boek.

Ancient Rites

Uit liefde voor ZM.

JVV
Usericon van JVV
Posted 27-01-2004 17:03 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:51 schreef adder het volgende:
Zijn er geen belgische groepen in opgenomen?
Dan had je meteen een echte topper in dat boek.

Ancient Rites

Ja, Ancient Rites staat er in! Zelfs met 1,5 blz! Omdat er 1 Nederlander in zit en door de enorme invloed die deze band op de NL'se scene heeft gehad!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-01-2004 17:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 januari 2004 14:42 schreef JVV het volgende:
Tja, als je niet van BM houdt...kun je NL'se BM ook niet waarderen natuurlijk!

Mja da's een wel erg simpele conclusie natuurlijk. Maar ik kan BM zeker waarderen, alleen niet de NL BM scene. Neemt zichzelf naar mijn mening veels te serieus terwijl er te weinig talent aanwezig is.

Zenial

JVV
Usericon van JVV
Posted 27-01-2004 18:35 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 17:40 schreef Zenial het volgende:
Mja da's een wel erg simpele conclusie natuurlijk. Maar ik kan BM zeker waarderen, alleen niet de NL BM scene. Neemt zichzelf naar mijn mening veels te serieus terwijl er te weinig talent aanwezig is.

Ik ben het zeker niet met je eens...de NL'se scene barst van het talent. Heb je bijv. de Bloedwraak cd van Mordaehoth al gehoord? Deze cd heeft over de hele wereld zeer lovende recensies gehad!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-01-2004 18:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 18:35 schreef JVV het volgende:
Ik ben het zeker niet met je eens...de NL'se scene barst van het talent. Heb je bijv. de Bloedwraak cd van Mordaehoth al gehoord? Deze cd heeft over de hele wereld zeer lovende recensies gehad!

Ik heb hem thuisliggen....en....hij heeft enkele aardige stukjes tussen zitten maar ik kan een pejoratieve glimlach niet altijd onderdrukken als ik hem opzet.

En ik lig al helemaal in een deuk bij het zien van dat plaatje van hem aan de binnenkant met zijn zwaard.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-01-2004 18:41 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heb hem vandaag ontvangen via me zus die het weer heeft van de vriendin van Vincent (de auteur dus)
Ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. De meest onbekende bands staan erin.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2004 18:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 januari 2004 16:15 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan de Nederlandse scene anders wel aardig waarderen.
infinity, fluisterwoud, weltbrand, haatstrijd & lugubre heerschen o.a. erg hard en ik kan er nog wel wat opnoemen die ik met regelmaat aanzet.

indeed

staan wij er ook nog in? vast niet

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2004 18:47]

Je moeder.

' '
Usericon van ' '
Posted 27-01-2004 19:02 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Misschien, als ik aan het eind van deze maand nog wel wat centjes over houdt, dat ik dan een exemplaartje bestel. Hoewel ik niet hoop dat de opbrengst naar het Stalaggh Promotie Team (JVV) gaat.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Verval
Usericon van Verval
Posted 27-01-2004 19:19 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Geen Vazal en ook geen Walpurgisnacht. Toch niet de meest onbekende bands dacht ik zo.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

VM
Usericon van VM
Posted 27-01-2004 19:25 by VM Wijzig reactieProfiel van VMQuote dit berichthttp://www.blackmetalencyclopedia.tk

Het mag inmiddels dus bekend zijn: The Encyclopedia Of Dutch Black Metal is uit!

meer dan 200 bands op meer dan 100 pagina's lijkt me toch wel de moeite waard luitjes.

De website: www.blackmetalencyclopedia.tk
Daar kan je zien of je eigen bandje er ook in staat, zo niet weet je me nu te vinden!!! Voor de tweede druk!!!

En Jeroen, bedankt voor deze reclame

Vincent & Wendy (mijn vriendin, die de vriendin is van die zus die ergens hierboven genoemd wordt)

VM
Usericon van VM
Posted 27-01-2004 19:27 by VM Wijzig reactieProfiel van VMQuote dit berichthttp://www.blackmetalencyclopedia.tk

quote:
Op 27 januari 2004 19:19 schreef Verval het volgende:
Geen Vazal en ook geen Walpurgisnacht. Toch niet de meest onbekende bands dacht ik zo.

I know! Ze zullen zeker in de tweede editie verschijnen!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2004 19:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

is nachtvorst ook een band..? hehe nooit geweten..

en gvd wel die pipo's van wrath from below erin zetten he!!

en verdelger aaarghghh

maar die zijn gelukkig al gekapt

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2004 19:38]

Je moeder.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-01-2004 19:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 18:37 schreef Chelman het volgende:
pejoratieve glimlach

Spreek Nederlands of sterf!(vrij overgenomen van S.O.D.) Maar als Vazal er niet in staat wil het boek niet hebben(ik mis een goede slijmsmiley )al krijg ik het voor niks.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-01-2004 20:03]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2004 19:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehe

Je moeder.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2004 19:57 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 17:03 schreef JVV het volgende:
Ja, Ancient Rites staat er in! Zelfs met 1,5 blz! Omdat er 1 Nederlander in zit en door de enorme invloed die deze band op de NL'se scene heeft gehad!
Ancient Rites heb ik altijd goed gevonden. Totdat ik ze in de Biebob eens live zag spelen. Dat deed zeer aan mijn oren, zo slecht.
Die moeten veel doen om het bij mij nog goed te maken hoor.

Verval
Usericon van Verval
Posted 27-01-2004 19:58 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 19:27 schreef VM het volgende:
I know! Ze zullen zeker in de tweede editie verschijnen!

Maar verder een zeer compleet en interessant boek. Ook gaaf dat Dryaad erin staat. Een wel erg onbekende maar goeie band uit Delft.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-01-2004 20:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 18:37 schreef Chelman het volgende:
Ik heb hem thuisliggen....en....hij heeft enkele aardige stukjes tussen zitten maar ik kan een pejoratieve glimlach niet altijd onderdrukken als ik hem opzet.

En ik lig al helemaal in een deuk bij het zien van dat plaatje van hem aan de binnenkant met zijn zwaard.

Wat de hel betekent "pejoratief" ???

Je zit toch geen nieuwe woorden uit te vinden he?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-01-2004 22:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 19:35 schreef karnivoor het volgende:
en gvd wel die pipo's van wrath from below erin zetten he!!

Schande!

Weet je trouwens al iets over die Katatonia zooi?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2004 22:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 januari 2004 22:04 schreef Sater het volgende:
Schande!

Weet je trouwens al iets over die Katatonia zooi?

inmiddels geantwoord

Je moeder.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com