|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
sorry voor de kwaliteit en het formaat: [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-02-2004 13:44] |
|
ROFLMAO OMFG Naar die foto was ik net op zoek Sorry ik kom echt niet meer bij @elessar: zou je de hele tekst op de een of andere manier kunnen scannen. Ik zie allemaal "interessant" gelul en uitspraken waar ik me heel weinig van kan herinneren. Ben benieuwd hoe ze hier aan gekomen zijn [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-02-2004 13:47] |
|
Ik probeer het ff. edit: http://www.elessar.nl/imgs/obliberator.jpg [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-02-2004 13:58] |
|
jezus wat gay Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: tnx. en wel erg grappig dat we in een BLACK encyclopedie staan. We hebben met die band alles gespeeld voor zover ik weet. En alles ook nog eens heel slecht. Death / black weet ik veel. We hebben zelfs regelmatig dronken in de oefenruimte liggend nummer van guus meeuwis gezongen voor zover ik weet Dit was voor ons echt een lol project toen we 15 waren ofzo, en we hebben het nog tot zo'n boek geschopt ook |
|
Wahahaha Raj in een gay-gothicmetalbandje. Wat een lol, dit ga ik echt onthouden mocht hij weer eens iemand afzeiken voor zijn/haar liefde voor gothic |
|
wahahaa je doet maar. Ik kan iig zeggen dat ik het ontgroeid ben |
|
Ik was al lang vergeten dat ik ooit zo'n interview van Vincent had beantwoord... en tot m'n grote verbazing staat SKYLLA er in !!! En dat terwijl ik in de muzikale smeltkroes die Skylla tegenwoordig is de enige "BM-er" ben - Mutatis mutandis - |
|
quote: voor ons was het ook al 6 jaar geleden ofzo dat we ooit iets ingevuld hebben. Maar ik kan me echt niet herinneren dat ik bovestaand stukje ooit gezien heb dus ik ben nog steeds benieuwd hoe die vincent daaraan gekomen is |
|
Ik heb 'm vandaag zien liggen, maar het zag er nou niet echt geweldig uit. |
|
quote: allememachies, raja. goth black. Oud Vuil. |
|
heeft iemand dit ding recent nog eens besteld? Ik zie namelijk dat vervamon ook is toegevoegd en ben wel benieuwd wat er staat |
|
zullen vast ook zat bands ontbreken hehe Je moeder. |
|
damn, zit op die site te kijken bij de bandlijst, daar zit me een partij kinderbandjes tussen zeg damn, dit is echt niet serieus te nemen... Je moeder. |
|
Vazal er ook bij dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
helaas wel nu ja Je moeder. |
|
Gaaf toch; lekker compleet The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nouja, porobleem is dat de serieuze bands soms weinig waarde aan dit soort dingen hechten en beginnende puberbandjes juist zich dood mailen om aandacht te krijgen zonder iets te hebben opgenomen. beetje jammer dat de balans dan weer naar de joke bands overslaat terwijl bm toch wel een aardig serieuze scene is. Je moeder. |
|
:') :') :') Zelfs Woudgeest, Humatus en Duisternis staan erin, die bandjes zijn bedacht door een destijds 14-jarig kereltje die niks meer deed dan hoesjes ontwerpen in paint en z'n 'limited to 3 copies only' cdr's op metal-archives zetten. Daarnaast zitten er ook bands in als 'The Parents Of Oude Pekela' en 'Lord Barbapappa', ik ken de bands niet maar het zegt me genoeg over de domheid van zo'n boekje. Nee, dit sla ik maar over. |
|
quote:Dat zegt mij wel iets en dat is iets anders dan jij denkt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
signature |
|
quote: Nou, wat dan? |
|
Och ja, die heb ik destijds ook gekocht. Toch weer eens een keer inkijken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: tis dan wel ggn bm maar wel serieus. zouden ooit eens een split doen met drep of fluisterwoud oid staat me bij, iig ergens in die hoek Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |