|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha idd maar goed, deze encyclopedie werd toch al met een korrel zout genomen heb ik het idee. nouja, bij de actieve bm kern iig, op dit forum gaat dat niet op op een enkeling na Je moeder. |
|
quote: Wie niet? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Ik vind t verhaal over de ouders van Oud-Pekela wel tof. Zou WoI oid wel een nummer over kunnen maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je moeder. |
|
Parents... had toch ook een link met Lanz? Die band ken ik nog wel. Daar hoorde zo'n website bij met van die gezellige foto's, haha. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:En u gaat door voor de magnetron! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
O hehe, nu 'snap' ik het. Vergeet maar dat ik dat ooit over TPoOP heb gezegd. |
|
daar hebben we de edit knop voor Je moeder. |
|
iemand die weet of dit boek nog vekrijgbaar is en zo ja, waar? |
|
bij vincent gok ik zo... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sounds Rotterdam one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik had hem nog gratis weggeven aan iemand waaraan ik mijn roze deathcrush lp ruilde... |
|
Oh ja, die heb ik hier ook nog staan Toch weer eens opzoeken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
had het ding ook een roze cover ? Fuck the world and fuck you |
|
Roze cover? Nee, zwart met witte letters She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja...omdat R. zei dat ie een roze mayhem lp had... Fuck the world and fuck you |
|
quote: *gniffel* Dat moet dan ook al wel veranderd zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik heb ergens ook het orgineel van DSP!! woowie woowie woowie!!!! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 11-08-2008 10:58] |
|
Was "The Encyclopedia of Dutch Black Metal" nou serieus bedoeld of niet? |
|
quote: Ja, hoezo niet? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Misschien doelt hij erop dat er ook een paar bandjes a la Moeraspaddestoelenvergif en Piraat van de drassige vlakten instonden. Dat meen ik me tenminste te herinneren. |
|
Sommige Nederlandse black metal bands nemen zich zelf zo serieus dat het nog moeilijk serieus te nemen is. |
|
Ik krijg dit boekwerk een dezer dagen binnen. Heb er bij de Sounds eens in zitten bladeren en het lijkt me best leuk om te lezen over al die vage bandjes die blijkbaar in Nederland rondlopen of ooit rondliepen (en om een paar keer te lachen om de band- danwel artiestennamen). |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |