|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, dank je. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Pejoratief = verslechterend, een ongunstige betekenis uitdrukkend. Woord of naam met een ongunstige betekenis. |
|
quote:Dan had moerasgraf er ook nog wel bij gekund Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik verdien er echt niks aan..ik heb er 6 voor 10 euro per stuk ingekocht en ik verkoop ze ook voor 10 euro. Anders had ik ook niet het adres van Vincent (de auteur) vermeld...ik promoot gewoon het boekwerk omdat ik vind dat zulke initiatieven onder de aandacht gebracht moeten worden! |
|
Nee ik zit geen eigen woorden te bedenken Hier een kwoot uit vandale.nl: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Fuck The Middle East is mijn favoriet... Maar zie post hierboven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zal wel een kloteVODje zijn als Vazal er al niet eens in staat... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Niks voor jou Claw. En wat weet jij nu van JVV!? Stalaggh mag dan wel mijn ding niet zijn, maar als JVV het uitgebracht heeft moet ie het toch 'promoten'. Waarom breng je het anders uit? Bestel het dan niet uit zijn mailorder. Punt. Zagevent. Start zelf een label op. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Dank je! |
|
quote: He watch it ; wij staan er ook in (terwijl het gros van de mensen dacht dat wij een Amerikaanse BM band waren ) He Vincent als je dit leest; cool dat het boek uit is, beter!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Goed initiatief zo'n encyclopedie, en azijnzeikers die de NL scene niet goed vinden vanwege bepaalde ondermaatse bands moeten beseffen dat in een encyclopedie ook naadbands moeten zijn opgenomen omdat volledigheid wel zo fijn is bij een encyclopedie... This is Zodiac speaking... |
|
Nou, ik heb de centen overgemaakt en ik heb de brief met gegevens uitgestuurd vandaag. Alleen gaat dat geld dus eerder op de rekening komen dan die brief met gegevens in mijnheer Vincent zijn deurgleuf verschijnt. Hopelijk dat de coordinatie aldaar een beetje goed verloopt... En ik ben errug benieuwd! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hehe, winterdood staat er zelfs in! |
|
De modus van de muziekstroming boeit me niet zo (teveel eenvormigheid) maar zeker een mooi initiatief! Hulde! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
he Inverted Pentagram wordt wel genoemd, maar komt zelf niet voor? Bestaan ze eigenlijk nog? |
|
hmmm ik heb een meeltje gehad van die Vincent enige tijd geleden, waarin hij vragen stelde die we als band moesten beantwoorden... dingen als: "Wat betekent BM voor jullie als band?" We hebben er niet op gereageert overigens, we vonden het een beetje flauwekul... staan we er nu niet in dan of wel? (CHD) [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 01-02-2004 3:53] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik zeg niks... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 01-02-2004 4:50] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik zag Control Human Delete wel in de lijst staan. Jammer dat jullie die vragen niet beantwoord hebben, want het ziet er wel uit als een serieus boek. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Nah, JVV overdrijft zijn Stalaggh promotie wat man. Dat wilde ik alleen even zeggen. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik zet me gewoon voor de volle 100% in ter promotie van de bands op mijn label. Toen net de Mordaehoth cd uit was, ben ik alleen maar bezig geweest met Mordaehoth promoten. Nu is sinds 2 maanden de Stalaggh cd uit en nu ga ik daar dus voor... |
|
quote:kan er niet mee zitten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Maar hoe zit het nu met Inverted Pentagram? |
|
is er al iemand die dat boek heeft? Ik ben namelijk zo benieuwd of de obliterator die erin vermeld staat ook echt mijn oude bandje is. Als iemand ff die pagina in kan scannen of zo. Hoewel, misschien ga ik wel dood van een lachstuip dan |
|
DUDE heb jij in een black band gezeten??? Tsk tsk *denkt aan Raj met panda-schmink en flikkert op de grond van het lachen* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-02-2004 13:27] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |