|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben 23 maar ik moet zeggen dat ik nog niet ZO lang in de metal zit. Maar ik heb laatst Exodus eens live gezien en dat vond ik een aanfluiting. Daarom geloof ik nu dat ik toen niet zo heelveel gemist heb. Geef mij Megadeth maar...dan ben ik wel tevreden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: probeer dark angel maar eens. die zijn wel 10 keer zo heftig als megadeth darkness descends |
|
Cool, zal ik proberen. Ik ben altijd wel in voor wat nieuws (of in dit geval ouds) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zet het nu in mijn lijst met te downloaden bestanden van Audiogalaxy...je hoort nog wel wat ik er van vind. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik!!Dark Angel Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik ben 23, maar zit vanaf m'n 12e met m'n oren in de metal...dus ja, TUURLIJK ken ik ze!! Nummers als "Merciless Death" of "Piranha" zijn toch thrash-nummers bij uitstek. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Yeah, Dark Angel ken ik wel (this city is guilty, the crime is life, the sentence is death, darkness desceeeeeaaahnds!!!!) COOL man. Van Exodus ken ik nog niets, maar m'n metal collectie bouwt zich langzaam op. Op een dag is Exodus aan de beurt om in m'n CD-kast te belanden. |
|
Bij mij is het juist andersom. Exodus ken ik wel, ik ben er niet helemaal gek van. En Dark Angel ken ik alleen van naam, de muziek heb ik nog niet beluisterd. Maar ik zal het zeker een keertje doen. the only pleasure is pain |
|
Tja, ik ken Exodus een beetje en dark angel niet ..... Maar Exodus is/was zo slecht nog niet. Dat ze live tegenvielen, ach ja... Er zijn meer bands die niet meer zijn wat ze ooit waren. In die tijd was dergelijke thrash nieuw, nu is er al teveel vergelijkingsmateriaal. By the way, kwam Kirk Hammett niet van Exodus ??? [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 02-09-2002 23:34] |
|
quote: ja, exodus was kirk's eerste band. metallica heeft zelfs nog een riff uit die tijd gebruikt. het is gebruikt in creeping death. het is het "die by my hand" gedeelte. dit is ook al eerder in een exodus nummer verschenen(alhoewel dit nummer nooit op cd is gezet) |
|
Ok, ik heb net Dark angel gedownd. Ik zie wat je bedoelt, das best vet. Wat vind je van de oude Kreator dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oude Kreator gaat er bij mij altijd wel in... ten tijde van " Betrayal" ,bedoel je? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ouwe thrash is altijd tof! Destruction en Testament vind ik trouwens ook best wel heersen, net als Sodom ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
De allerlaatste van Kreator vond ik echter ook zeker niet tegenvallen.... Btw. ik ben 23 en dus jonger dan 'pakweg 25' [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 27-10-2001 15:08] |
|
quote: supergoed, vooral "pleasure to kill" blijft voor mij een mijlpaal in de metalgeschiedenis. maar ze hebben veel hele goede albums |
|
Beetje oud topic maar moest toch echt even reageren. ben 18, en afgelopen jaar pas wat thrash ontdekt zoals death angel forbidden exodus laaz rockit agent steel sadus vio-lence deathrow sacred reich vind het echt geweldig, voortaan alleen nog maar thrash hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
21 en al heel wat jaren (deep) into Thrash! hoe sneller hoe liever die thrash, vandaar natuurlijk zwaar fan van D.A., Exodus, Atrophy, de meeste Amerikaanse hak-bands maat ik vind dat mensen eens beyond die mainstream bands moeten gaan dan ontdek je Nomed, Morbid Saint, Deathwish, At War, Evil Dead, deze zijn (buiten DDeathwish) nog een tandje extremer dan Darkness Descends van ons aller D.A. laatste ontdekking: ee, promoCD van ENTENTE (neen niet DETENTE die heb ik een tijke) uit Duitsland, die mensen klonken gewoon als een zuivere mix van Vio-Lence (ttv Eternal Nightmare), en Forbidden (Forbidden Evil neigend naar Twisted Into Form), echt proberen uitchecken! http://www.entented.de/ btw Attlia graag gedaan die Acid spullen, sorry voor het laat zijn maar ik geraakte ineens niet emer aan het postkantoor tot ik zei van GVD dat ligt hier nu nog... plezier ermee iig! ROCKNROLL of speed'n roll of zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En Deathwitch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De Zweedse bedoel ja wsl... een ex van me zat er ooit bij hehe, heb voor de rest enkel een promo van The Ultimate Death, wel een lekkere schijf, de vorige heb ik gehoord en waren ook wel cool maar ben ze noit weest halen, zou'k wel eens kunnen doen binnenkort Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Een topic naar m'n hart. Naast genoemde bands mogen namen als Holy Terror, Wehrmacht, Blessed Death, Sceptre (=min of meer de oude Agent Steel), Blood Feast, Meliah Rage of Zoetrope hier echt niet ontbreken. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Dark Angel, Testament, Exhorder (uit een ander thrash metal topic gepikt), allemaal geweldige bands! Ik zal ook zeker de bands gaan beluisteren die IronGlory opgenoemd heeft in dit topic . |
|
Ik dacht dat de naam "artillery" nog niet was genoemd. zeer goede euro-thrash. vooral terror squad is megaklasse. |
|
Wehrmacht - "Biermacht" Darkangel: *piepstem-mode* "We'll give you merciless..." *verslik-mode* "Death!" Touché, pussycat! |
|
quote: Dacht het wel ja! Let there be sin! Naast de duitse onheilige drie-eenheid was Sabbat denk ik mijn favoriete euro-thrash band, maar waardering te over voor bands als Artillery, Hexenhaus, Agony, Invocator of, van eigen bodem, Mandator of Silenxce. En Thanatos, niet te vergeten. Such times. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Artillery nondegodver, Denmark's Pride! Een tijd terug week ik op IRC niet af van de nick Khomaniac. Niet dat (vro mij) By Inheritance de beste CD is maar het nummer is wel MACH-TIG! Meliah Rage collectie is ook volledig, van Solitary Solitude heb ik enkel de LP HOES (niet de LP, rommelmarkt) maar wel een eerste C persing, en voor Kill To Survive moest ik op de heruitgave (Metal Works series) rekenen (met Bonusnummers van de SS LP, die heb ik dus gedeeltelijk dubbel op CD, dar moesten ze nrs van die Live LP opgezet hebben). En Leg je Holy Terror op ben ik helemaal niet meer te stoppen! T&Submission op LP, Mind Wars eerstepersing CD Kurt Col(Kil)felt is gewoon buitenaards goed (vandaar dattie mocht bij Agent Steel spelen van meneer Cyriis). ff nog wat aanraden: Act Of Fate van Duitsland, Kreator en andere thrasherfans hap toe! Ritual van België: in feite willen die nogal doomy overkomen maar met momenten thrashen ze je scalp open. En zodra ik eens op die Rhodium server kan ga'k di ABACINATE (ndl 88) demo eens uploaden voor de geïntresseerden. En nu Ga'k Meliah Rage er nog eens doordraaien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |