|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: deze thread is al 3 jaar oud, dus voor de thrash topics. Ik kon deel II niet gevonden krionjgen om dat schitterende exodusnieuwtje te melden. Wargasm is iddd erg cool, maar de zanger is wel vrij kut en soms is de muziek een beetje eentonig.toch liever dark angel of exodus. |
|
quote: ach, ik heb gisteren 10 exemplaren met het grof vuil meegegeven, had ik het maar geweten. nee geintje, maar ik zal er eesn op letten als in de betere speciaalzaak kom. Wist je dat ik razor niet ken? Ik vind dat best een gemis. Dus als je een paar goede titles ter aanbeveling hebt??? |
|
Ben ik niet met je eesn, ik vind het werelds! de zang heeft wa weg van TANK vinnik, apart, nee het si geen wereld zanger, maar als ik het debuut van WARGASM naast dat van DARK ANGEL leg zou ik zeker de wargasm kiezen! maar de latere platen van DA zijn megavet ja, Wargasm toch ook...... RAZOR is iig een van de aggressiefste! ach ik vind bijna elke old school thrash band wel vet! ACCUSER HOLY MOSES PROTECTOR VIO_LENCE DEATH ANGEL SODOM CORONER nou ja je kent het rijtje wel! |
|
quote: Violent restitution Shotgun Justice Evil Invaders (de eerste drie zijn wel wat primitief maar als thrasher moet je daar niet om malen LOL) maliciuos Intent maar ook Open Hostility vinnik erg gaaf ondanks de drumcomputer, maar is wel minder! Erg vet Oh asl je die armed and dangerous tegenkomt GRAAG, maar ik zal; vertellen dat het misschien wel DE allerzeldzaamste LP is die er uberaupt op metal gebied is, ik heb hem twee keer gezien en voor 500+ EURO! |
|
quote: thanks. Ik ga zeker een van die titels proberen. Ik weet me nog wel te herinneren dat Razor constant uptempo speelde(of speelt, bestaat die band nog?). Is Armed en dangerous niet op cd uit? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-09-2003 20:58] |
|
Razor is inderdaad misschein voor niet liefhebbers wat eentonig het tempo lit constant hoog, maar dat vind ik juis cool! Ik zou violent restitution eerst eens proberen te scoren, dat is misschien wel de gaafste voor een instapper, goede productie, goede vet strakke drummer en vette nummers die eerste drie platen zijn toch wat prmitiever, maar ook zeker de moeite waard! ja Armed and dangerous is uit op een eveneens zeer zeldzame BOOTLEG CD uit de reborn classix serie, staat op 1 CD samen met Executioners song de eesrte RAZO LP, maar die CD is rechtsreeks van LP opgemonen en kraakt dus nogal! Bovendien is dei CD zoals ik al zei ook bijzonder zeldzaam en daar het een bootleg is ga ik er zeker geen kapitalen voor betalen! ik heb violent restitution overigens op het verdeelpunt gezet! |
|
nog steeds thrash fan. maar de nwobhm vind ik toch net iets gaver tegenwoordig. Gave Thrash bands: anvil bitch, redrum, infernal majesty, cyclone, evil dead, soothsayer, toxik, quick change, panic, dead on, thrasher, invocator en de bekendere thrash (vio-lence & forbidden & death angel etc) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: hehe wat dacht je van slauter xstroyes - winterkill - private pressing. 650 dollar das toch wel de duurste die ik zelf ooit heb gezien. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ben ook druk op zoek naa de 3" CD van Sacred Chao! Quick change is ook mega vet ja, die CD heb ik, mar die is ook echt zeldzaam ik heb hem echt nog nooit ergens zien staan, ja jaren terug stond ie een keer bij de plaatboef! Gekke is op LP gaat het alalemaal nog wel.. en HEXX |
|
Wat ik jammer vind is dat er tegenwoordig gewoon nauwelijks meer 'echte' thrash gemaakt word. Of je komt bij de neo-thrash zoals The Haunted, Dew-Scented en No-Return enzo. Dat vind ik dus 100 x niks. Vooral de zang vind ik waardeloos. Black-thrash is ook nogal populair, bands als desaster, bestial mockery etc. Vind eigenlijk desaster erg goed, maar ook veel waardeloze bands in dit genre. Kreeg gisteren twee italiaanse thrash promo's binnen, Endless Pain (goh, wat een originele naam) en Planar Evil. De eerste is best wel slecht en de tweede gaat wel, behoorlijk old school nog. Ik vind het jammer dat thrash per see 'met de tijd mee moet'. Net zoals Agent Steel, ik vind die laatste dus echt lang niet zo goed als het oude werk. In de nieuwe exodus heb ik ook niet al te veel vertrouwen, ZEKER NIET na het zien van het nieuwe shirt met communistische tekens!! Ik, Wil Schuurman |
|
Mijn favoriete thrash platen die wat minder gekend zijn, zijn denk ik "Excruciation - Last Judgement", Zwitserse Thrash, niet alleen snelheid maar ook wat tragere passage's, erg goed, ooit voor 5 euro tussen de bakken van Iron Pegasus gescoord (nieuw! op Chainsaw Murder Records. Probeer daar de eerste messiah platen eens voor dat bedrag te vinden...). Infernal Majesty "None shall defy" weer zo'n plaat die niet enkel uit hele snelle passage's bestaat, maar ook duistere riffs die wat meer naar de mid-tempo neigen! Geniaal!! Warrant "The Enforcer" (nee niet die glam band) gave Duitse speed/thrash, snel gitaarwerk met een beetje Teutoonse (beetje.. haha) kenmerken natuurlijk. Net zoals Living Death, "Vengeance of Hell" is ook geniaal!! Ik, Wil Schuurman |
|
hoi allemaal , toch mis ik een paar bands zoals bijvoorbeeld: -rigor mortis -infernal majesty -exumer -onslaught -the great kat veel plezier met het ontdekken hiervan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Volgens mij heb ik net een heel verhaal over Infernal Majesty zitten vertellen hoor, hehe?? Rigor Mortis is ook een van mijn favorieten, gave riffs vooral op hun mini "Freaks" (Cattle mutilation!!). The great kat vind ik persoonlijk geen fuk aan en Onslaught reken ik zelf altijd tot de 1e garde death metal met een obscure plaat als "Power from hell". Geniaal!! Ik, Wil Schuurman |
|
ha snagger, ja ik zag het ook net, toen was ik aan het typen denk ik..lolz...maaruh van rigor mortis heb ik ze alledrie zeker de laatse "rigor mortis vs the earth"kickt ass, great kat daar hou je van of je hebt er een hekel aan...ik keek net eens even naar mijn elpeeverzameling, ik lag weer helemaal in een scheur om al die ouwe zooi te zien, was ook best veel, wat moet ik nu nog met al die elpees eigenlijk Exumer's rising from the sea moet je echt checken, heb hem helaas alleen maar op elpee greetz, Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hmm die laatste van Rigor Mortis is de enige die ik niet heb, is naar mijn weten ook behoorlijk lastig te vinden. Ik vind de eerste ook erg tof.. Ben benieuwd wat er van hun reunie terechtkomt. Ik, Wil Schuurman |
|
die laatste is godsonmogelijk om te vinden,ik heb er zo fucking hard naar gezocht en toen op een platen beurs meegeplukt voor 2,5 euro ik wil hem best bakken voor je, ik denk dat je er erg gelukkig van wordt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb alles van Rigor Mortis, inclusief de originele capitol persing van de eesrte plaat op CD en geloof me die is MEGA zeldzaam! Great Kat ertc heb ik ook allemaal, op thrash gebied zijn er alleen nog een paar hele zldzame originel peringen op CD die ik niet heb, nou ja en misschien hele onbekende bands....maar ik heb onderdehand toch aardig wat! EN HEEL GAAF NIEUWTJE< ZE BESTAAN DUS TOCH NOG!!!!! RAZOR To Headline Canada's GATES OF HELL 2003 Festival - Sep. 19, 2003 Veteran Canadian thrashers RAZOR will headline the "Gates Of Hell 2003" festival on Sunday, September 28 at The Reverb in Toronto, Canada. The complete schedule of performers for the event is as follows: 4:00 - 4:30 BIRTHRIGHT 4:50 - 5:20 CORPORATE RIOT 5:40 - 6:10 ECLIPSE ETERNAL 6:30 - 7:00 GOATHORN 7:20 - 7:50 FERAL HORDE 8:10 - 8:40 PIT BULL GRIN 9:00 - 9:30 NITEMARE 9:50 - 10:20 ROTTING 11:00 - finish RAZOR Tickets are $15 in advance, $20 at the door. Click here to see a poster for the show |
|
Daar tussen staat ook Goat Horn, da's een fucking gave band!! Doom/heavy metal, geen wijvenheavy maar gewoon FUCKING heavy!! Lees ook een review daarvan http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=2120&searchstring=goat%20horn Ik, Wil Schuurman |
|
hmmm...geef mij RAZOR maar! |
|
TESTAMENT Singer To Front EXODUS At Hometown Gig - Oct. 28, 2004 TESTAMENT frontman Chuck Billy will be joining EXODUS on stage for at least a couple of songs during their scheduled performance at the Warfield in San Francisco, CA Thursday night (Oct. 28), BLABBERMOUTH.NET can exclusively reveal. "On Tuesday night (Oct. 26) after [EXODUS] played San Diego, [EXODUS touring singer] Steev Esquivel [SKINLAB] got some unknown chemicals in his eyes," a source close to EXODUS told BLABBERMOUTH.NET. "He went to sleep and woke up having to go to the hospital. They flushed his eyes and bandaged them both shut. He's under medication, and EXODUS has given the singing duties over to Chuck Billy. [Chuck] will be singing either the whole set, or depending on doctor's review of Steev's condition today, Steev may still do the set or partial set. [It's] up in the air, but even if he does recover enough, Chuck will sing a couple of songs for sure but is prepared to sing the whole set! "Steev's right-eye retina is serverily burned — he can see out of his left eye but not fully, and it's painful and irritating, so Chuck Billy is singing with EXODUS tonight at the Warfield hometown show!" EXODUS are in the middle of a North American tour with MEGADETH and EARSHOT. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben ook nog (lang) geen 25 maar ik luister wel zeer vaak old school thrash/speed metal. .. |
|
oja ik ook!!! DARK ANGEL!!!!! |
|
wat verrot je leeftijd nou Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, dat zie ik ook niet. Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |