|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijkwijzer ofzo.... .. |
|
quote: Oh...was dat niet voor mij bedoelt? [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 29-10-2004 22:54] .. |
|
Dan moet hij die post even quoten ofzo. Ik lees niet elke keer de eerste post van een topic uit 2001. Oud Vuil. |
|
leeftijd maakt niet, maar vind: Kreator, Exodus, Holy Moses, Forbidden,Testament wel heerschen [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 29-10-2004 23:25] |
|
quote: Die bandjes heb jij allemaal leren kennen door die ouwe man waar je wel es mee omgaat spelfout weggehaald... |
|
quote: die hele ouwe man ja, maar leeftijd maakt niets uit zeggen ze hier, hehehehehe |
|
oud???? LOL! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 30-10-2004 10:11] |
|
quote: Ghehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: IIG een stuk ouder dan ik |
|
ik luister naar oa A.R.G. , Infernäl Mäjesty, Hobbs, Incubus, Dark Angel, oude Annihilator, en dan exodus,death angel,testament kreator...enzenz en ik ben 16, wat kan mij het aan me reet bloeden dat het allemaal voor mijn tijd is? Wicked Mystic |
|
Ik heb het ook allemaal gemist hoorHAHAH ben nu 26, toen ik zo 12 jaar was was het eigenlijk al op zijn eindje.... Pas de laatste jaren begint het weer te leven met al die reunies enzo! |
|
inderdaad, dankzij de reunie van Death Angel ben ik eigenlijk echt naar ze gaan luisteren, kende the ultra-violence al wel, maar verder niets. Bij Exodus ongeveer het zelfde, dankzij dat nieuwste (ijzersterke) album heb ik ook hun oude albums weer eens opgezocht Wicked Mystic |
|
quote: hmmm, dat heb ik met Exodus en MEgadeth nu precies omgekeerd. maar goed, ik behoor dan ook niet tot de leeftijdsdoelgroep van deze topic |
|
DEATH ANGEL.......onverslaanbaar die indianen!!!!!!! |
|
Ja inderdaad Megadeth is wel de meest statische live band die ik oooit gezien heb, EXODUS blies ze (iig op de bonded by metal tour 2003) helemaal aan de kant! |
|
quote: Ja, ja. |
|
Fuck man, ik ben een huge motherfuckin' Exodus fan maar misschien moet nu maar gewoon die bandnaam maar veranderend worden hoor!! alleen Holt is nog over van de eighties line-ups |
|
Ik kan het open Thrash topic niet vinden; wat mij betreft wordt dit de 4e dan.... XENTRIX: 1994 Demo Available For Free Download - Mar. 7, 2006 Acclaimed late '80s/early '90s U.K. thrash metallers XENTRIX have made their 1994 three-song demo available for download via their official web site http://web.mac.com/stanh/iWeb/xentrix.co.uk/Media.html . The tracks featured on the recording are "The Hand that Feeds Itself", "Never Be" and "Silence". XENTRIX recently reunited for two gigs with their original lineup of: Dennis Gasser - Drums Paul "Macka" MacKenzie - Bass Kristian "Stan" Havard - Guitar Chris Astley - Guitar/Vocals XENTRIX played The Bitter Suite in Preston on February 25 and will make another live appearance on March 17 at the Engineers Club in Barrow-in-Furness. "We aren't reforming," said guitar player Stan Havard in a statement sent to BLABBERMOUTH.NET. "We just got back together to play a gig in Barrow for our bass player's birthday, and decided to add a Preston show as well." XENTRIX released four albums on Roadrunner Records: "Shattered Existence" (1989), "For Whose Advantage" (1990), "Dilute to Taste" (1991) and "Kin" (1992). They also issued "Scourge" (1996) on Heavy Metal Records with Simon Gordon on vocals and Andy Rudd on guitar. For further information, visit www.xentrix.co.uk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zit niet echt in de thrash, maar Exodus, Kreator en Destruction ("...nailed to the fucking cross!!..." )op hun snellere momenten vindt ik erg vet. Verder mag ik Carnal Forge, Hatesphere en The Haunted wel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zij hadden toch ook die geniale versie van Ghostbusters? |
|
laten we nou niet iedere oude B-band als cult aanmerken op basis van anciënniteit. Xentrix was ok, maar niet meer. De Ghostbusters single was wel zéér ok. Ze hebben toen nog gezeik gehad met de hoes. Voor de rest vond ik alleen hun debuut 'Shattered Existence' een schappelijk niveau hebben vergeleken met hun tijdsgenoten. |
|
neefherbert heft geheel gelijk. xentrix was niks meer dan middelmaat evenals bijv. exumer, slammer etc. etc. aardig maar om er nu van wakker te liggen dat ze eenmalig een concert geven, nou nee.. Als dark angel, of sacrifice dat nu eens zouden doen, dat is natuurlijk andere koek. |
|
Ben blij dat ik D.A. nog op de Time Does Not Heal tour heb kunnen zien Die reünie van een tijdje terug met plannen om een album op te nemen met Rinehart, Hoglan, Meyer en een nieuwe bassist, bestaande uit werk dat na 'time' is geschreven en ongebruikte nummers stammend tussen 'Leave' en 'Time' in, schijnt ondertussen helemaal voorbij te zijn? |
|
Ik heb ze nog in het tilburg gezien (noorderligt heette het toen dacht ik) net nadat ze "leave scars" hadden uitgebracht (in het voorprogramma van Nuclear assault trouwens). Ik krijg er nog kippevel van als ik er aan terug denk, heel de zaal ging plat!!! nee, ik denk niet dat we ooit nog iets nieuws van Dark angel zullen horen( of zien). het schijnt wel dat er een nieuwe cd van "dreams of damnation" aankomt, de band van de originele DA gitarist Jim durkin (en het grote genie achter de eerste drie cd's) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |