|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben 16 ken Exodus aardig Metal Command(cover van Slayer als ik me niet vergis) en The Toxic Waltz en nog een paar nummers erg!!! coole nummers!!! Ik ga naar concert in Podium of misschien naar 013.... Dark Angel ken ik niet alleen van naam.. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: Cool, 't zijn twee van m'n most treasured platen. quote: Kilfelt, volgens mij quote: Ha, wat zou er daar van geworden zijn? Still frolicking on insanity beach, vermoed ik. quote: Xentrix had ik nooit veel mee, Cyclone vond en vind ik wel heel tof. quote: Ha, wat dacht je zelf? Violent Force kan ik nog redelijk verteren, Accu§er al een stuk minder. Living Death kon ik destijds eigenlijk alleen om lachen ('My heart is burning hot, but you love me not'), op wat nummers als Hellpike na, dan. quote: Je vergist je quote: Eruit en op zoek, jongeling! [Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 03-09-2002 18:43] "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Living Death regeert nondegodverdomme! zo lekker (Heavy Metal Huricane, woesh!), en da't idiote teksten zijn mjah dan moet je Destruction ook niet te veel luistren he Anyway het is Kurt Colfelt, maar hij zette KILfelt he, van KILL, enzo, rare jongens die Amerikanen... john cyriis ja wie weet, order of the illuminati, whatever, heel vaag manneke Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik ben 18 en luister hiernaar vanaf m'n 17e denk ik, misschien zelfs 16. Ik vind ut zeker wel cool. alleen af en toe van die hele hoge zang mot ik wel even slikken... |
|
quote: ouch, right back at me quote: Aha, vroeg me altijd al af hoe dat precies zat... quote: Signeerde vroeger z'n naam met John Cyriis 2011, het jaar waarop 'ze' hem weer zouden komen ophalen voor de terugreis naar z'n planeet. Scheen in z'n vrije tijd een heel aparte manier te hebben om z'n fans te vermaken... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
welke manier??? en kijk naar de line up van de Holy Teeror en Agent Steel LP's op de een staat COL, en de andere KIL weet neit vanbuiten welke, behalve op Mindwars daar moet KIL staan normaal....waar ik me weer mee bezig houd...ik ga toch ff kijken secondje duuus op beide Holy terror KIL, AS=COL btw waarom rept hier niemand een woord over Defiance? DAM? Toranaga? Znöwhite? Paradox (ja die wel)? Debustrol? Detente? ben weer eens door mn lp's gegaan, en ke je het dan ga je van 'ow fuck, ja! dies heftig, hell die ok, hey en die moet in het thrashtopic' Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mandator -------- was mysto dysto(wel eens gezien vroeger) Metal Command(cover van Slayer als ik me niet vergis) --------- 1e elpee exodus, jij bedoeld final command van slayer. enne, kennen we hier ook deathrow (ex samhain) uit germany. heerlijk bij elkaar gestolen (slayer/metallica) thash riffs met een duits accent. eerste elpee bedoel ik, rider's of doom(ook wel satan's gift, dacht ik. en nog maar eens: [afgoodmodus] PROTECTOR [/afgoodmodus] hun eerste mlp misanthrophy, waanzinnige chaos thrash Oud Vuil. |
|
en Raging Steel.......heb die twee lps...heeft iem dat op CDs? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Razor iemand??? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ja hiero! net als "Exciter" trouwens! "Heavy metal maniac" is nog steed een wereld cd/lp. |
|
Razor jah...maareuh niet alles doe mij maar Armed and Dangerous (ball and chain bangbangbang) en Evil Invaders, Violent Restitution, en Malicious Intent, en Custom Killing ook wel eens, maar Shotgun Justice, en Open Hostility...pfff en Decibels vind ik al helemaal slecht om eerlijk te zijn... [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 03-09-2002 22:07] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Shotgun justice slecht?? Een van de tofste cd die ik de laatste tij heb gehoord!! *edit* heb trouwend een 'armed and dangerous' tshirt voor veel te veel op wacken gekocht *edit* [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 03-09-2002 22:07] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: zo hey, die brachten gem. op een moment 3 elpees per jaar uit niet alles was goed, idd. Oud Vuil. |
|
hey fuck dar heb ik twee maal open hostility gezet, hoe rond kan ik zijn.....maar neen ik vind m medium Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
1e elpee exodus, jij bedoeld final command van slayer. ----------- Webblaster Wim je kan wel eens gelijk hebben.... Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Exodus heerscht! Ben benieuwt hoe ze live zijn (xmas 2002) |
|
quote: jah, wie zingt er nou bij exodus, ik weet 't nog steeds niet? Oud Vuil. |
|
Zoustra (of hoe je het mag spellen) toch weer 'gewoon' ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ah, die ex-testament vent weer. jammer van paul bailoff, die was zo lekker hysterisch on stage. dank. Oud Vuil. |
|
Iemand Exodus - Bonded by Baloff (remaster) al gehoord? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee. Bonded by Blood trapt wel kont! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Binnekort exclusief bij nuclear blast, een exodus mini-cd: EXODUS «War is my sheppard (Tour EP)» Die Tour EP mit zwei brandneuen Killer-Tracks, "Impaler" (live) und einer AC/DC-Coverversion! EXODUS melden sich mit der logischen Fortsetzung zu ihrem Klassiker "Pleasures of the flesh" massiv zurück! Die MiniCD kommt exklusiv beim NUCLEAR BLAST Mailorder! (ArtNo. 123088) hebbe hebbe hebbe hebbe |
|
daar was de thrash thread toch voor AHHAHAAH, ja ik ben NET 25 en ik vind het geweldig! Toen ik 16 was hoorde je nergens meer van thrash hooguit PanterA! Toch voelde ik me altijd aangetrokken tot die muziek en tot de dag van vandaag VERUIT mijn favoriete metalstroming! IMO is er geen metal die aggressiever is dan Thrash, het is ZOOO opgefokt en "groovy" op een goede manier natuurlijk! Ik ben begonnen met de Duitse bands, maar hou ook erg veel van bay area, NYC en Engelse thrash acts! De eerste CD van wargasm is nog steeds een pronkstukje , wat een geweldige plaat die somt het allemaal op! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |