|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Was dat nadat hij geslapen had of ervoor? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ervóór!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hij ziet er alleszins nog goeds wakker uit. Kom op, wat hebben jullie in zijn bier gedaan, stelletje snodaerts? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat doet nou een avondje Memorial met ZM-ers coole foto's Immo, thanks dat ik er zoveel op sta het was echt een zeer toffe avond nu maar kijken wat de video opnamens bevatten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Verwacht je daar iets van wetende wie ze gemaakt heeft?? enne thanks voor het shirt |
|
quote: ja tuurlijk is dat lachen; beetje wazige opnamens zijn juist enorm true voor videoclips graag gedaan van het shirt man, vond het echt super dat jullie er waren en groetjes van Opa terug overgens! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik sta er weer belachelijk op as usual Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
hehehehe Kick ass foto,s! Jammer dat rob zn pijpeend er niet bij staat.. Immo Bedankt! "Sehnsucht" |
|
Eej Immortella! Ik wist nie hoe ik je anders moest bereiken, dus doe ik het maar zo. Wil je mij please please die fotows mailen? Ik wil ze graag hebben! Liefs Mitz Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
quote: he Mitz, anders moet je der even mailen op; staat ook in der profiel, komt goed [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 31-03-2004 19:58] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Tenk Joe!! Ga ik gelijk even doen! Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
quote: Haal weg. Spam-spiders struinen ook ZM af op bruikbare spam-adressen! |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ok removed bij deze Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En Komen er nog meer mensen naar Engorge en Detonation in de Bastille?? Check 24 april Topic "Sehnsucht" |
|
yep was weer een zeer geslaagde avond!! ik zag er zondag trouwens uit als smurf zo blauw |
|
quote: Ik ben onschuldig De vloer was gewoon glad "Sehnsucht" |
|
quote: ik herinder me toch vaag iets van rondvliegnde rode plukjes haar |
|
quote: Uhm.... Dr waren meer mensen met rood haar! Wilt dus niet zeggen dat ik het was Oja Memorial was VET!!! "Sehnsucht" |
|
quote: Klopt (is ook onderuit gegaan) |
|
quote: Komt goed Heb je mailtje al gelezen, ga ze z.s.m. doorsturen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: o dus jij vind de bandleden van memorial dik??? |
|
quote: Hmmmzzzz nu je het zegt..... "Sehnsucht" |
|
quote: bedoel je dat als een ja goede middag trouwens!!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |