|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: niks ervan je komt met je muil naar de bastille nu zeker nu ik de terugrit voor je hebt geregeld Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Sjees, hoeveel heb jij gedronken ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hahaha nee ik bedoelde niet dat ik ergens anders ging!! Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie live klinken In Arnhem is er Op Volle Snoeren (niet echt boeiend), Panningen is dan wel boeiend maar ontzetten niet bereikbaar, o ja...Sliedrecht ook al Triple7 en support (777 mag dan erg goed zijn maar is niet echt m'n ding en de andere bands zijn me onbekend). |
|
quote: viel best mee, het was meer de indruk van Joost met halsbandje en ons tweetjes trachten te biljarten...oops...poolen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat bedoel ik.. ] Je zinsbouw is niet helemaal meer logisch/nuchter te noemen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: anders wordt je Mod ofzo maar idd ben niet helemaal meer de helderste meer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: 1. word je 2. 2x 'meer'.. 1 x 'meer' weghalen.. Edit: 3. mod (niet met hoofdletter) [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 26-03-2004 1:12] ..."Hate can only create more hate"... |
|
dus .... maar zaterdag wordt (word ) super kick ende heerschhhhhhh...HORGH!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: *Springt en stuitert* HORGH! HORGH! HORGH! HORGH! (en idd, wordt...) [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 26-03-2004 1:15] ..."Hate can only create more hate"... |
|
En anders stoppen jullie met slowchatten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Triple 7 komt niet meer helaas |
|
Mwoehahahaha!!! Over 24 uur is het al voorbij Het komt nu dus echt snel En Damnit wat heb ik er zin in! "Sehnsucht" |
|
almost to Closure Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Skin them alive!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: I will!; with all that's left in the Horror's Heart!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik zal vanavond trachten onze Slayer of Jihad cyclus een extra dimensie te geven door in te spelen op de actualilteit -Sjeik Yassin aan bloedpoeder geblazen. Hulde aan Israel -De bomaanslag in Madrid Dood aan de islam [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 27-03-2004 11:18] |
|
Het is vanavond. heb er echt zin in |
|
ik weet bij god niet hoe ik thuiskom na afloop maar dat zie ik dan wel ga toch heen [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 27-03-2004 13:36] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:ik heb geregeld dat mijn pa me om twee uur op komt halen. Is wel vroeg, maar dat mag ook wel na vanacht en bovendien moet ik zondag eigenlijk ook leren voor een herkansing. |
|
Hey, ik heb nog een vraag: Wat is de entree en hoe duur is het bier. (moet straks nog even pinnen en dan kan ik tenminste schatten hoeveel ik moet pinnen. |
|
[quote]Op 27 maart 2004 15:57 schreef Pandora het volgende: Hey, ik heb nog een vraag: Wat is de entree en hoe duur is het bier. (moet straks nog even pinnen en dan kan ik tenminste schatten hoeveel ik moet drank is daar dacht ik niet zo duur, en de entree vast ook niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daar ga ik ook vanuit, maar ik vind het meestal toch prettig om de prijzen een beetje te weten. |
|
ach boeie hoe duur het is kijk je je pa maar lief aan hehehe ik vraag me af hoelaat de laatste bus gaat Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Shit ik had aantekeningen gemaakt in m'n GSM over welke buslijk ik vanaf Utreg moest nemen maar die is om 13u uitgewist toen diens alarm afging. Was het nou lijn 150 naar Rotterdam of iets anders??? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |