|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee incontinella "Sehnsucht" |
|
Nou ik ga slapen! Ik ga lekker over de zanger/gitarist van profane Dromen!! Mzzl!! "Sehnsucht" |
|
The storm is coming ... "...Blood!!!....Discard the Flesh!!!...The Ashes!...Call!!!...." 27th of March 2004 .... verschrikkelijk veel zin an [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 20-03-2004 3:23] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Grmpf... Nu durf ik niet meer Maar oei inderdaad...Die zin heb ik ook "Sehnsucht" |
|
ik wil plenty headbangende koppies zien en minimaal een pit of 3 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ik kan niet headbangen,heb geen lang haar Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: dan ga je maar bier zuipen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:dat doe ik altijd Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Yo Alco, Simone en ik komen wel ff kijken wat jullie er van bakken op het podium. Ik verwacht natuurlijk wel een biertje van je. Ik zal ook meteen dat boek dat ik nog van je heb meenemen. |
|
quote: He SUPER!!! gezellig man, ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden, wordt zowieso reuze gezellig in de bastille, kan je gelijk ff checken of het iets is om met OT een keer te spelen en dat biertje komt in orde natuurlijk, kijk er naar uit om jullie weer eens te zien (en idd dat boek, zat er vanochtend nog aan te denken ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hehe, ik heb hem iig al klaar gelegd zodat ik hem niet vergeet. Ben ook benieuwd wat jullie er van bakken op het podium. |
|
heuj! oops verkeerde topic Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja te veel bier voor invictus! "Sehnsucht" |
|
nee hoor wil gewoon deze topic hoog houden! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hoe laat begint het eigenlijk? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: 21.00 uur zaal open "Sehnsucht" |
|
mochten mensen zich toch gaan vervelen en in de buurt wonen van Rotterdam...Gouda....Utrecht; Schoonhoven ligt precies in het midden dus kom langs a.s. zaterdag : [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 19:24] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
topicbumping equals anoying |
|
quote: Dus? Tword vet man! Lekker Bengen en pitten! Mwoehahaha "Sehnsucht" |
|
quote: precies; hengsten en beuken met die zooi!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Woeiii!! Nog maar 2 dagen Kheb er echt Vet veel zin in!! "Sehnsucht" |
|
quote: Ik ook ..."Hate can only create more hate"... |
|
almost there Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb hier ook een flyer van liggen van jullie optreden. Vorige week zaterdag gejat uit Elektra. Maar ik kom lekker toch niet |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |