|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet echt, ik denk dat iedereen wel weet of ie naar op volle snoeren 3 gaat of naar de bastille of naar de metro te panningen waar o.a. cirith gorgor speelt en zo zijn er vast nog tig andere gigs op zaterdag 27 maart a.s. |
|
quote: er is inderdaad genoeg te doen op die datum merkte ik al, ik zou zeggen veel plezier met spelen en crush ze Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Juist! Tword overal wel gezellig! En in de Bastille dus ook!! "Sehnsucht" |
|
godver... Het lukt me maar niet om die teringflyer te uploaden [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 09-03-2004 19:04] "Sehnsucht" |
|
. "Sehnsucht" |
|
quote:Mij wel ziet er tof uit overigens! |
|
quote: Mwoehahahaha!! "Sehnsucht" |
|
Denk je dat ze daar moeilijk doen als je met een groepje (6 man) voor de deur blijft pitten? |
|
quote: Uhr als je maar tot het laatst blijft.. (Uurtie of 5) en stil blijven liggen De Bastille heeft een pleintje omringt door bomen,En achter de Bastille ligt een duister wandelpad met grasperk en bosjes en bomen blabla! Dus je ken er nog rustig liggen ook alleen uitkijken dat er geen hond op je kop schijt om 7 uur s,morgens... [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 09-03-2004 19:23] "Sehnsucht" |
|
quote:Yes! ultiem! en zeker als het tot een uurtje of vijf is, dan kunnen we gewoon de eerste trein terug pakken wie weet zie ik u daar! |
|
Ik kan overgens bij deze mededelen dat er van dat optreden in de Bastille cd opnamens zullen worden gemaakt van zowel Memorial en Profane. Aangezien we op dit concert iets van 5 nieuwe nummers spelen die nog niet op cd zijn uitgebracht zou ik zeggen hou onze site in de gaten en die van de Bastille. Cd's zullen dus opnamens van het concert bevatten en foto's van het concert, verkooprijs is ongeveer 4 euro. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Doe mij er maar 1!! "Sehnsucht" |
|
quote: jij werkt in de Bastille von Ukkel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Naar alle waarschijnlijkheid zal er ook een ZM-Live review komen van dit beestachtige concert en binnenkort ook een ZM-interview met Memorial Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jullie zijn voorlopig dus nog niet van ons af Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Whahahahaha!! Beter man!! "Sehnsucht" |
|
Én er worden erg veel foto's gemaakt Ok, wie komen er nog meer hier? Ik weet dat Chel waarschijnlijk komt, wie nog meer (buiten invictis, Rammsteiner en mij om)? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Pandora en Robbemans misschien ook! "Sehnsucht" |
|
quote: Beter, leuk!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja word zekers gezellig!! "Sehnsucht" |
|
Ik neem mijn vaseline alvast mee. Robbemans komt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ghehe beware of your bunghole Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Pandora zeker weten, want die heeft een slaapadres in schoonhoven. En waarschijnlijk dus ook een invaller in de gonz. |
|
quote: je gedraagt je maar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |