|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn god, die Queen of hell is wel een overtreffende trap! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
he dat was leuk net kunen we er niet verder mee gaan met die flame die ontstond, ah toe? ??? He Chel! jij domme pleurisPool zoek je mot met een uberslimme Spanjool!!! (je zou fotos plaatsen jij sloerie uit de sloppen! ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: he zat jij niet in de gevangenis ofzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1033265&page=28 Hier mogen jullie naar hartelust flamen.. En die Queen of Hell is imho zo dom als 't achtereind van een varken.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
waar gaat dit over??? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: lees ff het gesloten allochtonen topic Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*grumble* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: je wordt soft Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Shit zeg Chelman, ik weet niet wat het is maar ik begin je steeds meer te mogen. Ik heb ook effe in de profiel gekeken, whahaha. http://groups.msn.com/darkduiveltje/feminismetisdat.msnw Ik wist niet dat iemand met een iq van onder 0 kon typen. Maar dit persoon heeft duidelijk een hele set borden voor der kop. De inhoud is zo stom dat ik er niet op in wil gaan. Oja ze heeft nog niet geleerd op school wat de letter c is, ik betwijfel of ze wel naar school gaat. quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog even misantrophe's post uit het vorige topic quote: Dat stijlmiddel bedoelde ik niet, maar goed, hehe, scherp Over dat snelheden en invloed op files gedoe, toevallig heb ik daar vorig jaar met m'n studie nog wat mee gedaan, wat simulaties gezien/gedaan en op statistieken gebaseerde relatis geleerd. Het maximum aantal voertuigen per uur op een stuk snelweg wordt bereikt bij een snelheid van 100 tot 120 kilometer per uur; alles daarboven veroorzaakt officieel congestie, dan zitten de mensen elkaar in de weg. Het is echt een fabeltje dat door hogere snelheden er minder files zijn, hogere snelheden betekent immers grotere volgafstand en zoals ik al zei, boven 120 km/h weegt dat niet meer op tegen de voordelen van hogere snelheden. Wat overigens ook een behoorlijke file veroorzaker is, zijn mensen categorisch te zacht (bejaarden) of te hard (Misantrophe ) rijden, optrekken en afremmen veroorzaakt schokgolven in de stroom en mensen die ver van het gemiddelde afzitten veroorzaken veel optrekken en afremmen. En wat betreft vervuiling door auto's; ik geloof dat bij een snelheid van 90 km/h de verbranding het meest efficiënt is; alles daaronder en boven veroorzaakt meer vervuiling. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Even ter verduidelijking: Je wilt allochtonen het land uit hebben? Als 13-jarig snolletje heb je in ieder geval nog veel te leren, maar denk in het vervolg na voordat je iets zegt, er zijn genoeg allochtonen die hardwerkend zijn, en de meeste spreken nog beter Nederlands dan jou ook! (voor de duidelijkheid: Ik ben een Schot, dus wat kijk je me aan kutgothic?) quote:Uit de help: quote:Dus Jenje heeft gelijk, en Jenje heerscht dus mag je niet op hem schieten (ik en Chelman schieten overigens wel op Nederlanders, alle allochtonen zijn namelijk crimineel) |
|
quote:Meen je dat nou? |
|
quote: Ja man, hier in de bijlmerbajes hebben we tegenwoordig breedband man. Iek joellie alemaal killen weetsje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Wij weet waar joellie huis woont! |
|
Ik ben een Nederlander Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote:*gaat shotgun halen* |
|
Voor zover ik weet waar het over gaat Dus ff die andere topic lezen dan maar .. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
ik ben een Nederlander (in Spanje geboren )die verslaafd is aan Duitse 2e wereldoorlog troepjes, dat maakt me nog geen slecht mens Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach ja ik ben kwart Grieks, Kwart Italiaans Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
M'n meis (Pandora) is een mengelmoesje |
|
quote: Hmm..heb zelf nog wat duits en frans bloed door de aderen stromen..was gisteravond met m'n nieuwbakken vriendin in de bios in Utrecht en daar vonden een groepje Turken het weer es nodig om de film voor anderen weer grondig te verpesten..snap niet dat sommige groepen in de samenleving zo hard bezig zijn om hun eigen glazen in te gooien. Dit soort kleine incidenten en alles wat er in de media geschreven wordt over dit soort dingen zorgen er wel voor dat de beeldvorming bij het autochtone deel van de bevolking steeds ongunstiger wordt... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Klopt, vooral in de Turkse/Marrokaanse kringen gebeuren dit soort dingen vaak. Misschien komt het door een andere cultuur, hoewel het daar eigenlijk niet op afgeschoven kan/mag worden. Kijk maar naar Vietnamezen/Chinezen en Japanners die hiernaartoe komen, die werken ontzettend hard en vaak harder dan de gemiddelde Nederlander! Kortom: Het ligt aan de mentaliteit, niet aan het land! |
|
quote:Over de antiliaanse allochtonen ben ik anders ook niet te spreken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Iesch goet eh? Je hebt gelijk ja, het zijn zowiezo mensen uit het zuiden van de wereldbol ten opzichte van Nederland die de sfeer hier komen verpesten, of ben ik de enige die er zo over denkt? (jaja, er zitten heus wel goede allochtonen tussen, ik ken een heel stel aardige Turken zelfs ) |
|
quote:Ik ken ze niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |