![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hahaha, dat klopt volledig... zo heb ik in Kuovola een nachtje in het Finse staatshotel mogen slapen ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Wat een eikel die agent, duidelijk niet geschikt voor het vak. En dan ook nog gaan schelden, dan ben je echt goed bezig als orde handhaver. Hij had gelijk die gozer met die grote bek vast moeten aanhouden. Watje. Boeiender ![]() |
|
Wapenstok en pepperspray. Ze hebben die zooi niet voor niks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Sja, maar neeeeeeeee, meneer is bang ofzo. Gek hè dat er geen respect wordt getoond. Zou ik ook niet hebben voor zo'n mongool. Boeiender ![]() |
|
quote: Hij laat zich dan wel uit de tent lokken maar die gastjes verdienen wel een flink pak slaag. Kortom, politiepak uit, motor aan de kant en rammen maar. ![]() ![]() |
|
quote: Jij hebt makkelijk praten, want jij hoeft namelijk niet alleen tegen een groep van ongeveer 20 opgefokte kut marrokaantjes op te boksen. Wil je muilperen? ![]() |
|
Als je bij 1 zijn oogbal eruit peppersprayed dan is de rest ook stil. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Nee, én? Ik ben dan ook geen politieman. Maar wat denk je dat die andere gastjes doen als die politieman diegene met de grootste bek arresteerd? Als ze daarna wat uitvreten kan je ze gelijk allemaal oppakken, ben je van het probleem af. Boeiender ![]() |
|
quote:Ah dankzij deze houding hebben die gastjes zo'n grote bek, want die agent mag niets doen. Oh, die gastjes weten ook prima, dat als er iemand gearresteerd wordt die morgen weer thuis is en dan is ie stoerrrrrr. Nekschot voor dat kutvolk. ![]() |
|
quote: Welke houding heb jij het over? Ik geef alleen maar aan dat die agent veel resoluter moet optreden. Jezelf als agent een beetje op laten naaien is volgens mij geen actie waarmee je dit gespuis de pis lauw maakt. Boeiender ![]() |
|
zeker niet, maar dat wil zeggen dat je ze wel wat meer bevoegdheden mag geven. En in dit geval vind ik het niet zo erg dat ze wat kutmarrokaantjes aanpakken. Maar ik heb ook weer geen zin dat ik aangehouden wordt voor allerlei ongein zoals doelloos rondhangen in een een portiek. gelukkig heb ik betere ervaringen met agenten gehad dat ik bij kattekwaad wel hardhandiger werd behandeld ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gewoon, pliesie spelen @ z'n Spaans. Uzi om de nek, wapenstok op de heup en gaaaaaaaaaaaaaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
want daar is de criminaliteit zo verschikkelijk laag... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: moet je dan als agent over je laten lopen? signature ![]() |
|
quote:Uhm...? Ik dacht dat we het over het respect voor de pliesie hadden ipv de criminaliteitscijfers, sorry. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Dikke wapens dragen om respect af te dwingen? Wat is dat voor gangstermentaliteit ![]() ![]() |
|
quote:Dat niet alleen, ze als gezaghebbende ook durven en mogen inzetten, zonder aarzelen, tegen ongure elementen der sameleving met een grote bek zou ook in Nederland ervoor kunnen zorgen dat bijvoorbeeld buschauffeurs en blondines zich wat veiliger gaan voelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Iemand neermaaien met een uzi omdat hij een grote bek heeft ![]() Het moet niet gekker worden ![]() En ik als blondine voel me veilig genoeg hoor ![]() ![]() |
|
quote:Gewoon, bam, kolf in je nek. Neermaaien mag niet meer sinds de val van de Berlijnse Muur. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: hehe ah voor het RESTECPA werkt het wel. dit voertuig begrijp ik alleen nog niet zo: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-11-2008 22:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() De straat in Vriezenveen is gevallen...... Voortaan stem ik PVV ![]() |
|
"kijk! een neger!" Je moeder. ![]() |
|
Ik snap er geen reet van, wat is het idee van die foto? ![]() |
|
vriezenveen en negers? wel eens in vriezenveen of een random ander achtergesteld boeren dorp geweest? ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |