![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En ik hou van echt directe geluiden, Sky heeft trouwens wel best wat reverb op de snare. En casio-achtig? Dat klinkt toch echt anders ben ik bang ![]() Ik neem je opmerkingen iig wel mee, kijken of het uitmaakt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-08-2006 13:03] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ehm ja hehe zat eigenlijk te denken aan een programma waarmee je makkelijk een drumpartij kan maken en die als SDII o.i.d. kan importeren in Logic. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Hehe ik bedoel natuurlijk alleen qua dunheid ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben er op dit moment mee bezig, ik heb nu een vette, zwaardere snare met meer reverb.. nu blij? Klinkt trouwens beter ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Waarom die omweg? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Weet jij een redelijk simpele manier om het in Logic te doen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: geen dank ![]() ![]() |
|
quote:RTFM, ik denk dat andere proggies net zo ingewikkeld zijn dus het is even een kwestie van je inlezen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: http://www.bigbluelounge.com/forums/viewtopic.php?t=1305&sid=3cec8a78339327edf395a30fb61ab142 ![]() |
|
![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Hallelujah.... http://www.uaudio.com/webzine/2006/september/index7.html wanneer deze uitkomt ga ik voor de UAD!!! ![]() ![]() ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Klinkt goed, ik ben benieuwd wat deze plugin gaat kosten. Ik heb trouwens onlangs de EMT 140 plate gekocht voor de uad. Op de een of andere manier werkt hij niet, en ik ben te lui om uit te zoeken hoe dat komt. Ik denk trouwens dat deze Neve compressor ook in de LiquidMix zal zitten. Ik ben benieuwd welke beter zal klinken ! lampje ![]() |
|
En of hij hetzelfde resultaat geeft als de orginele harware Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat zullen mensen die het origineel zullen hebben wel tegenspreken (dat is namelijk ook met alle andere plugins), maar het neemt niet weg dat deze plugin erg goed klinkt. lampje ![]() |
|
Was je er toevallig nog toe gekomen die twee interfaces te vergelijken? Mijn andere optie zou trouwens zijn een EMU 1212M kopen met een studio project VTB1. Helaas heb ik dan geen mobiliteit meer, maar goed als deze combinatie veel beter resultaat oplevert dan maakt me dat niet heel veel uit. ![]() |
|
Hey, nee, helaas heb ik ze nog niet kunnen vergelijken, gewoonweg geen tijd om die andere op te halen. Ik denk ook dat het er voorlopig niet van gaat komen, dus.... lampje ![]() |
|
JB : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330025873138&fromMakeTrack=true Hier is er weer eentje. lampje ![]() |
|
Spanks!! Al gemailed ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Zozo, mooi man ! Het zal wel strak klinken, dat ding. Ik heb laatst contact gehad met David Dearden, één van de twee oprichters van Audient, die trouwens ook de oprichters van DDA zijn (Dearden, Davies & Associates). Ik had technische info nodig over mijn DDA mixer, en die kerel was reuze geïnteresseerd in wat ik ging doen met die mixer. (ik ben er trouwens nog steeds niet klaar mee.....) lampje ![]() |
|
Dat word ook werkelijk een heerschboard aan alle onderdelen die er ingaan tezien ![]() ![]() En over de urei, het leek even telukken tot ik ineens een i'm "I'm sorry we cannot ship this item overseas. thanks" Ebay bericht kreeg ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Da's jammer. Maar er zal er vast wel weer eentje voorbij komen op den duur. Ik weet alleen niet of ik nog lang apparatuur op ebay zal volgen.... lampje ![]() |
|
vol! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |