|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat doet iedereen toch moeilijk over die paar euro's, ik luister al tijden nauwlijks nog metal maar heb geen seconde hoeven na te denken om de 25 euro die op 't hoesje stond neer te leggen voor een cd die ik waarscheinlijk toch nauwlijks ga draaien. Het is een letterlijke musthave als afsluiter van een briljante band. Mijne is nog heel trouwens hehe. |
|
Hahah...houden zo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Waarom zou je cd's kopen die je toch nooit luistert? |
|
Da's goed voor de scene! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lang leve de scene. |
|
quote: Waarom zou je cd's kopen als je internet hebt. |
|
Omdat MP3's voor mietjes zijn. Grind finale is een pracht album waarop een stel extreem sterke Nasum nummers staan en een stel van de beste grind nummers ooit. Alleen is er 1 nadeel, dikke 2 uur grind is gewoon teveel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Niet iedereen kan het zich permitteren 5 of 6 cd's per maand aan te schaffen. Dan zijn mp3's een mooie mogelijkheid om toch van je favoriete muziek te genieten. Maar goed, ik ga off-topic. |
|
Alleen is er 1 nadeel, dikke 2 uur grind is gewoon teveel.[/quote] Teveel?....ik heb hem de 1e 2X gewoon helemaal achter elkaar geluisterd Vanmiddag nog cd2 Lekker man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Grind Finale is binnen! Mijn onderburen worden momenteel geterroriseerd door 2 uur onafgebroken Nasum op vol volume. Misschien teveel van het goede, misschien niet allemaal topniveau maar het heerscht dik! Grindcore is niet mijn genre, maar dit heerscht! |
|
Oh fuck, die zooi moet ik ook nog in huis halen. Nou ja, ik koop er wel dat Nasum - Logo Napalm Death-style T-shirt ofzo ook nog bij. |
|
Heb ik in het grijs ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
CD cq boekwerkje bekeken. Disproportionele prijs. Niet meegenomen. |
|
quote: Crap.. Cd is misschien wat duurder, maar zeker niet disproportioneel.. Of JIJ het het geld waard vindt is wat anders Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Iemand hier al bekend met de 4 nummers van Anders' niewe grindcore-band? 4 korte nummers in de stijl van....ja...uh...Nasum Erg benieuwd naar meer materiaal hiervan. Het zijn trouwens filmpjes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Godver wat klinkt dat weer lekker ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb hier Ex-Nasum Members - Rehearsal Demo 22-10-05 op men comp staan. Met 6 nummers. |
|
ik kan er nog niet echt een mening over geven, maar godverdomme die Anders kan zeker wel een behoorlijk pot drumm'n hier zijn de video's: http://nasum.com/blog/blog.php?id=114 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nummer 2 is lekker met dat geros op die toms ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
eigenlijk gewoon nasum, maar dan nog iets meer zweeds vette coole shit |
|
Had ik al eerder gehoord ja maar ze heerschen inderdaad wel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het is idd een iets meer deathmetal Nasum, niet erg eigenlijk! ben erg benieuwd naar de zang dat was ook wel 1 van nasums beste punten, de coldworker zanger lijkt iig op hem maar afwachten dan! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |