|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, die gaan we kopen dus. |
|
quote: Idem. Behalve dat NP-gedeelte dan... |
|
quote: ^2 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb net op hun site het t-shirt besteld met 'Nasum' in de Napalm Death-letter besteld Ja, ja.........na eindeloos gezeik en minstens 15 procedures mocht het dan toch echt 'Grind Finale' ziet(en klinkt ) trouwens retelekker. Die ga ik zeker alvast bestellen bij de Metal Mania hier ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb net bij de Metal Mania hier Grind Finale alvast besteld.....hebbe hebbe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
vorige week al gehoord, geen flauwekul. alles tiptop gemasterd en knalt!! |
|
Tuurlijk knalt het.......het is Nasum he Ik kan niet wachten tot het 30 januari is ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
OK, vandaag heb ik een exemplaar gekregen van die Grind finale en het is echt een heel mooi document geworden. Het boekwerk is dik, vol met informatie en alle teksten zijn zo'n beetje aanwezig. Ik weet niet of je alle twee CD's achterelkaar kan uitzitten maar voor de Nasum fans is het echt zeer de moeite waard. Zal wel wat gaan kosten, maar dan heb je ook echt een mooi iets in handen. |
|
Vet!! Kan niet wachten tot ik hem ook in handen heb.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Keek net ff op Relapse, maar daar gaat ie maar 16 dollar kosten Echt fokking vet hoor... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ligt ie al in de winkel? dan haal ik hem maandag op!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik bestel m gewoon bij relapse nl heheh |
|
Jeah......ik heb hem net opgehaald Heersche plaat in een heersch uitvoering. Echt mooi boekje erin met commentaar en foto's enz. Kopen die handel! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hoeveel nummers staan er op?? 689?? ik weet nog niet of ik 'm aanschaf. Vind Nasum zeker goed maar ik denk dat de cd ietwat eentonig is. |
|
Hmmm...valt best mee hoor. Vooral de 1e cd, met Rickard Alrickson nog op drums en zang is vet Hij heeft echt een totaal andere manier van zingen als Mieszo(RIP ) Er staan in totaal 152 nummers op. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
29 pleuri. beetje te duur grapje. |
|
kanker, de Kroese had Grind Finale liggen voor 6,99... stickerfoutje natuurlijk. Maar ik mocht m alleen meenemen voor 20 euro meer. Niet gedaan. |
|
Is die zanger niet weg gespoeld bij die tsunamie? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Anders lees je het topic ff door... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
weggespeeld.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Bij Relapse 16 dollar... En anders bij Musicsafe, daar issie 25,75 zonder verzendkosten.. Gisteren besteld Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De large heeft em voor 18,99... Kwam ik achter toen ik em al had besteld... Mooi dingetje :D |
|
bij relapse gehaald voor 18 eurotjes, en hij is geweldig.... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |