|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: yeah, ROK is te gek, ik heb zelf burning metal Als we dan toch offtopic gaan, wat dacht je van de soloprojecten van Dave Slave de bassist. Die heeft een cd genaamd digital fiction onder de artiestennaam Mr. Mooon Alien. zeer comisch http://www.digitalfiction3000.com/ -edit- link -edit- [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 01-09-2002 22:38] |
|
nasum is gewoon geniaal... ik snap de hype ook... grindcore.. met goed geluid en lekker strak... heb al hun albums!! en die van krigshot!! spreek uit... narsum |
|
quote: NASUM is erg toffe grind! Die lui kunnen spelen! JEZUS. Ik heb beide albums, allebei heerlijk! Kun je mij vertellen waar je spul van krigshot vandaan haalt? ik ben hier al erg lang naar opzoek.Toffe punk! |
|
quote: hoeveel zijn er dat ? ik dacht twee. en wat is krigshot? |
|
nasum |
|
quote: krigshot is punk. http://www.nasum.com/krigshot/ |
|
punk.. punk.. meer crust, power violence.. whatever. maar goed, nasum heeft 2 albums en 1 mini album |
|
Heb pas wat split EPs met Nasum besteld, echt vette troep dit!! |
|
Cheezus, NASUM is echt asociaal hard, maar wel leker voor in de auto ofzo,dan lijkt het net of je in 10 minuten van Groningen naar Utrecht bent gereden Bruce Banner |
|
quote: Jij weet vast wel hoeveel splits (op vinyl) ze hebben!! |
|
staat allemaal keurig op hun website: http://www.nasum.com |
|
Dit is dus echt een geweldige band !!!!!!!! NOT ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Owh, tof! Laatste keer dat ik daar keek stond alles op 'comming soon'! Toppie! Ik heb die twee splits met Abstain en Asterisk ofzo. |
|
Heb maar 1 cd: Inhale/Exhale = |
|
Joah heb de hele cd van Wishmaster gekregen en hijs echt sick!! HEERSCHT |
|
DE Grindcore band in mijn ogen. Hebben trouwens het geplande mini-tourtje voor april gecancelled. AAAARRRRGGGHHHH Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
heb eindelijk inhale/exhale in mn bezit (bedankt XnegativeX) GENIAAL!!!!!!!!!! |
|
vandaag "Helvete"aangeschaft. wat een supervette cd is dat, als je van het vorige werk houdt kun je de cd gewoon aanschaffen, alhoewel. Nasum is gewoon een van de beste en hardste bands op deze aardbol. |
|
Heb er wel is wat van gehoord, vind het niet echt geweldig. Geef mij maar een mix tussen grindcore en deathmetal, heeft toch net wat meer inhoud imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: mwah, als ik een band hoor en ik ga spontaan met mijn nek heen en weer of met met voet meetappen heeft het inhoud genoeg voor mij. gooi hierbij een vette mix en een strak geluid en je hebt voor mij een goede cd, ik ben gewoon snel tevreden. |
|
INHALE/EXHALE.....INHALE/EXHALE.....INHALE/EXHALE..... Tering,dat blijft toch een megavet nummer.Echt megabrute shit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De bassist is uit Nasum gestapt. NASUM Bassist Quits - May 23, 2003 NASUM bassist Jesper Liveröd is set to leave the group in the summer to concentrate on his other band, BURST. As previously reported, NASUM's new CD, "Helvete" (Swedish for "Hell"), was recorded at Sweden's Soundlab Studios and features guest appearances from Shane Embury (NAPALM DEATH) and Jörgen Sandström (ENTOMBED, ex-GRAVE). The band will be issuing a split EP with NAPALM DEATH soon, with NASUM covering the NAPALM classic "Unchallenged Hate" and NAPALM DEATH covering NASUM's "The Masked Face", from the band's now-classic 1998 release "Inhale / Exhale". |
|
Damn wat een nieuws ineens zeg. Ze krijgen ook nog es een 2de gitarist. Urban van Regurgitate zal ze live gaan uithelpen. Maar goed, laat ze maar weer snel deze kant opkomen, want niks beukt zoals nasum! PUNT! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Jammer dat hij eruit gestapt is. Maar aan de andere kant is Burst een te gekke band. Nog meer mensen bekend mee? Het is feitelijk een ruige hardcore band met wat lichte melodische trekjes (relatief gesproken dan) en zeer intense zang. Heb persoonlijk slechts 1 LP van ze, maar die is echt de moeite waard. Wel totaal anders dan Nasum. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |