IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De muur in Israel.... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 9:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Leuke actie van die Israeli. Bouw gewoon een muur om de Palestijnen en dan is alles opgelost( en pik in een moeite door nog veel land in). Ik vind het weer een nieuw dieptepunt in de confrontatie daar. Israel zal zich ook weinig van de besluiten in Den Haag aantrekken vrees ik. Stuitend was de actie van de zionisten om een bus, waarin een aanslag was gepleegd, te demonstrateren. Natuurlijk zijn die zelfmoordaanslagen verwerpelijk maar wat moeten de pro-palijstense groepen laten zien? Moeten die een wijk in Den haag laten bombarderen ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-02-2004 9:59]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 9:54 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Had je haast met tikken?

Volgens mij moet jouw (muur)vraag niet aan Israël gesteld worden, maar aan het land dat het meeste geld geeft aan Israël.

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 24-02-2004 9:55]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-02-2004 9:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die hele kwestie is een dieptepunt.....Inderdaad, wat moeten die palestijnen dan laten zien? Dat 10 tanks je wijk in komen en iedereen afschieten? Dat een stelletje zwaar bewapende zionisten het land komen opeisen waar jij bent geboren? Dat je een pasje nodig hebt om je woning uit te komen? Stelletje mongolen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 10:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 9:54 schreef RrroooaaarrR het volgende:
1. Had je haast met tikken?

2. Volgens mij moet jouw (muur)vraag niet aan Israël gesteld worden, maar aan het land dat het meeste geld geeft aan Israël.


1. Ja

2. Nee, Israel voert deze acties uit. De VS steunt Israel maar Israel DOET het zelf (en ik neem aan dat zij haar plannen ook zelf opstelt). Nu zijn er idd lastige arabische groepen maar naar mijn mening is Israel haar eigen ruiten ferm aan het ingooien door een flinke portie "overkill". Dank zij die havikken die hopelijk nooit meer iets in te brengen hebben na deze regeringsperiode.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 10:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 9:54 schreef Heiden het volgende:
Die hele kwestie is een dieptepunt.....Inderdaad, wat moeten die palestijnen dan laten zien? Dat 10 tanks je wijk in komen en iedereen afschieten? Dat een stelletje zwaar bewapende zionisten het land komen opeisen waar jij bent geboren? Dat je een pasje nodig hebt om je woning uit te komen? Stelletje mongolen.


Die bus is duidelijk weer een dubbelzijdige actie.
Ogenschijnlijk reageert Israel niet op Den haag, maar er zijn wel fondsen genoeg om zo een bus helemaal naar Europa te verschepen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 10:09 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 10:03 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, Israel voert deze acties uit. De VS steunt Israel maar Israel DOET het zelf (en ik neem aan dat zij haar plannen ook zelf opstelt). Nu zijn er idd lastige arabische groepen maar naar mijn mening is Israel haar eigen ruiten ferm aan het ingooien door een flinke portie "overkill". Dank zij die havikken die hopelijk nooit meer iets in te brengen hebben na deze regeringsperiode.


Israël doet het zelf, maar hen wordt al jaren het hand boven het hoofd gehouden door de VS. Kijk maar naar de veto's in de VN Veiligheidsraad door de VS, als Israël door de rest van de wereld weer eens bekritiseerd wordt. De VS zal niet zeggen: bindt eens een keer in of anders krijgen jullie minder geld.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 24-02-2004 10:49 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 10:09 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Israël doet het zelf, maar hen wordt al jaren het hand boven het hoofd gehouden door de VS. Kijk maar naar de veto's in de VN Veiligheidsraad door de VS, als Israël door de rest van de wereld weer eens bekritiseerd wordt. De VS zal niet zeggen: bindt eens een keer in of anders krijgen jullie minder geld.



Dat zal niet gebeuren, aangezien Isreal de meest betrouwbare bondgenoot is van de VS in het Midden-Oosten en ontzettend strategisch ligt


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-02-2004 13:44 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik had (in al mijn naiviteit) gehoopt dat we geleerd hadden dat dergelijke muren niet het gewenste effect hebben.


Touché, pussycat!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 13:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Aaaah, de kwestie Israel....hier kan ik mij soms zo kwaad over maken dat ik het haast jammer vind dan ene meneer Hitler zijn karwei niet heeft kunnen afmaken, bergijp me goed, ik veracht alles wat met nazi's te maken heeft..maar die joden....godverdomme..ik krijg soms bijna een hartverzakking zo kwaad kan ik mij maken over dit onderwerp. Ik lees dus de berichten in de krant ook maar niet meer voor mijn eigen bestwil, Het is mischien wel ver van mijn bed maar toch kies ik partij voor de palestijnen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-02-2004 13:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Niet alle joden, hè? Ik weet niet of je het NOS-journaal gisteravond gezien hebt?

Overigens kies ik geen partij. Er is bij geen van beide partijen draagvlak voor het vinden van een oplossing, tenzij de oplossing inhoudt dat één van hen (of allebei) gelijk krijgt. En dat is natuurlijk niet reëel.


Touché, pussycat!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 13:55 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Nee oke, sommige joden zijn ook maar mensen, en ik keur ook niet alles van de palestijnen goed, maar ik vind het een ongelijke stijd(tanks versus stenen) dus daarom kies ik partij....

edit: Ja, ik heb gister het journaal gezien

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 24-02-2004 13:56]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 13:57 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 13:47 schreef BARABAS het volgende:
Aaaah, de kwestie Israel....hier kan ik mij soms zo kwaad over maken dat ik het haast jammer vind dan ene meneer Hitler zijn karwei niet heeft kunnen afmaken, bergijp me goed, ik veracht alles wat met nazi's te maken heeft..maar die joden....godverdomme..ik krijg soms bijna een hartverzakking zo kwaad kan ik mij maken over dit onderwerp. Ik lees dus de berichten in de krant ook maar niet meer voor mijn eigen bestwil, Het is mischien wel ver van mijn bed maar toch kies ik partij voor de palestijnen

Je maakt je kwaad en je doet verder niets?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 13:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 13:55 schreef BARABAS het volgende:
Nee oke, sommige joden zijn ook maar mensen, en ik keur ook niet alles van de palestijnen goed, maar ik vind het een ongelijke stijd(tanks versus stenen) dus daarom kies ik partij....


Gisteren werd in Barend en Witteman wel deuidelijk dat niet alle joden iets te verwijten valt. Maar die uitgesproken zionisten zijn allemaal tuig van de richel.
overigens loopt er ook wel wat tuig rond bij de palestijnen, die baat hebben bij het conflict. maar die muur is toch te gek voor woorden.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 14:02 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hebben jullie gister ook Nova gezien? Was ook weer verhelderend


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 14:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 13:57 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Je maakt je kwaad en je doet verder niets?

Nee, wat kan ik er aan doen dan?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 14:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:02 schreef BARABAS het volgende:
Hebben jullie gister ook Nova gezien? Was ook weer verhelderend


nee, vertel.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 14:08 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:04 schreef BARABAS het volgende:
Nee, wat kan ik er aan doen dan?


Weet ik het, maar die Palestijnen blazen zichzelf tenminste nog op als ze boos zijn...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 14:10 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:07 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, vertel.
Betogen van voor en tegenstanders met Jeroen Pauw


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2004 14:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:10 schreef BARABAS het volgende:
Betogen van voor en tegenstanders met Jeroen Pauw


dus het standaard over-en-weer gescheld?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 24-02-2004 14:13 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:08 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Weet ik het, maar die Palestijnen blazen zichzelf tenminste nog op als ze boos zijn...

Heb ik ook al eens aan gedacht om mijzelf als eerste westerling daar te gaan opblazen, maar om dan al die moeite daarvoor te gaan doen en ook nog onschuldige mensen te vermoorden, vind ik weer wat te ver gaan

@ attila, Yep

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 24-02-2004 14:15]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 14:20 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:13 schreef BARABAS het volgende:
Heb ik ook al eens aan gedacht om mijzelf als eerste westerling daar te gaan opblazen, maar om dan al die moeite daarvoor te gaan doen en ook nog onschuldige mensen te vermoorden, vind ik weer wat te ver gaan


Theoretisch gezien ben je dan niet de eerste.
Maar goed, jezelf opblazen lost ook weinig op...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-02-2004 14:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het is jammer dat het idee van de muur zo nageaapt is als het maar kan. Iets meer dan een halve eeuw geleden werden er in Oost-Europa allemaal wijken omringt door muren om de mensen te beschermen tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Dat hebben ze in Israël goed afgekeken!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 14:52 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:45 schreef arrebar het volgende:
Het is jammer dat het idee van de muur zo nageaapt is als het maar kan. Iets meer dan een halve eeuw geleden werden er in Oost-Europa allemaal wijken omringt door muren om de mensen te beschermen tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Dat hebben ze in Israël goed afgekeken!

Dus? Je had liever gezien dat Israël met iets nieuws was gekomen?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-02-2004 14:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2004 14:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Dus? Je had liever gezien dat Israël met iets nieuws was gekomen?

Please lees eerst mijn reactie aandachtig door, misschien dat je dan begrijpt waar ik op doel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2004 15:00 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 14:57 schreef arrebar het volgende:
Please lees eerst mijn reactie aandachtig door, misschien dat je dan begrijpt waar ik op doel.

Ik snap heus wel de link met ghetto's hoor...
Als slachtoffer leer je heel veel...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-02-2004 15:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het is toch belachelijk dat een volk dat op zon manier is onderdrukt nu zelf volkeren op die manier gaat onderdrukken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen