|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen zijn niet echte korte termijn denkers, individueel zijn ze best voor rede vatbaar, maar dan moet de regering wel eerst zijn hand naar hun toestrekken. Ik ben het wel met je eens dat mensen in een groep 'dom' zijn. Hier in Europa gaat alles al best de goede kant op, maar kijk naar Amerika als ze van die zuipende auto's blijven maken dan is het niet zo raar dat de olie opraakt en dat heel de wereld een afvalbak wordt. Ook eens gekeken naar wat zo'n stad als New York, of Tokio aan onnodig stroom verbruikt. Allemaal dat soort dingen help deze wereld nog sneller naar de klote. Kort gezegd: Als wij een Betuwe lijn kunnen bouwen kunnen we ook subsidies financiëren voor goede stroom. En als ons klein landje dat kan, kan zo'n land als Amerika het helemaal (wel zonder Bush ). Hoe dan ook de wereld gaat toch wel naar de klote, ik geloof nog steeds in een nucleaire oorlog. Het komt wel tot een grote Fallout. Hoe erg het ook mag zijn. Tot dan toe genieten van het leven: Muziek, pils en een lekkere vrouw. |
|
quote: ik heb ook gekeken naar het bezine verbruik van Amerikaanse , Japanse en Europese auto's . de Amerikaanse verbruiken het meeste , als ze tooonaangevend willen zijn op het gebied van techniek zullen ze ook op dit gebied moeten innoveren |
|
Dat is meer een mening dan een feit, amerikanen hebben nu eenmaal een ander beeld van wat toonaangevend is (groter, MEER pk's, etc.) Elite: Alcohol mag misschien wat schoner verbranden, om het te verkrijgen moet je alsnog aardolie langdurig gefractioneerd destilleren, waarvoor om kostentechnische redenen de goedkoopste en dus niet milieuvriendelijkste brandstof wordt gebruikt. Ik verwacht ook een hogere ontbrandingstemperatuur, resulterend in meer NOx, maar dat weet ik niet zeker. Winter is coming |
|
quote: ja maar het heeft natuurlijk geen zin om aardolie te gaan kraken en dan er alsnog hetzelfde mee te doen. Maar ik ben dan ook meer voor alcohol via het gistingsproces verkrijgen. NOx zal waarschijnlijk ook wel meer zijn maar je heb geen (stinkende en giftige) koolwaterstoffen en metalen meer en ook minder roet wat ik me afvraag, kan plastic ook makkelijk gemaakt worden van andere producten als aardolie anders is het beter om goedkoop plastic te maken van aardolie en een alternatief voor benzine. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Er bestaat biologisch afbreekbaar plastic, het was in het nieuws dat het er is en ingevoerd kan worden maar dat dat niet gebeurd omdat men denkt dat de consument het verschil niet kan zien (plak er dan een stickertje op ) dus om op je vraag in te gaan; ik denk dat het wel bestaat maar de details weet ik er niet van. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik hoorde laatst op de radio dat het is gelukt om gas uit hout te halen, weten jullie daar ook toevallig iets van? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: nou dat is dus heel makkelijk gewoon laten verrotten en ge hebt methaan(biogas) of je kan het ook ontleden door te verhitten en dan houdt je waterstof over en volgens mij kan je er ook CO uithalen(dat kan tenminste wel bij vergassing van kolen) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ze hadden het inderdaad over ontleden(op een bepaalde temperatuur) [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 03-03-2004 22:44] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: dat moet iets van 400 graden zijn dus niet erg makkelijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het was volgens die mensen op de radio ook nog niet eerder gelukt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: misschien zijn er mensen ook geinteresseerd in duurzame innovatie www.duurzameinnovatie.nl |
|
quote: Heeft ook wel wat, een kerntransport of chloortrein die op groene stroom door de Betuwe scheurt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ivm met greenpeace gehalte in dit topic , hier kan je plannen voor een natuurreservaat steunen : http://www.steundenoordzee.nl/index.php |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |