![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee je begrijpt me niet verkeerd. Maar want is het uiteindelijke doel van doodstraf? Je bent dood en dan? Bovendien is het respectloos om zo om te gaan met een levend wezen. Of eigenlijk zowieso met het leven. Ieder moet zijn eigen keuzes kunnen maken. (klinkt wel een beetje hippie-achtig, I know) En zoals Attila ook al zei, het heeft geen nut hier over te discussieren aangezien de doodstraf helemaal geen optie is. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Al die meisjes hadden natuurlijk ook nog hun keuzes willen maken, en verder leven enzo. Ik vind het een belediging voor het woord "bescaving" als we Dutroux niet ophangen, of opsluiten tot hij dood-valt. ![]() |
|
Ze moeten em voor president kiezen, lachen man ![]() |
|
quote: Eerst grappig zijn. ![]() |
|
quote: België is een koninkrijk dus dat wordt zeker lastig. ![]() |
|
quote:oh ja ... damn ... nha ja tot koning kronen dan .... ![]() |
|
quote: ha ha, 666 mensen willen de doodstraf!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Natuurlijk zouden zij dat willen. Helaas is hun niet die keuze gelaten. Het is verschrikkelijk wat hij gedaan heeft en Dutroux zou ook echt een zware straf moeten krijgen naar mijn mening. Maar ik ben nou eenmaal tegen de doodstraf en ik zal dat niet veranderen voor deze zaak. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Wie weet is het ook wel weer een onwettige zoon van Bertje II. ![]() |
|
quote: kunnen ze hem niet beter opsluiten in een dipe vochtige kerekr (zonder luxe) en hem als proefkonijn gebruiken ofzo? 't is maar een suggestie. ![]() |
|
quote: Goed dat wij elkaar niet kennen in het echte leven. Dat zou constant ruzie zijn. ![]() ![]() |
|
quote:Kijk dít vind ik dan wel weer een goede straf. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Of we laten hem verplicht een weekend door brengen met Gerard Joling ... that will sort em out! ![]() |
|
quote:Ik ben ook blij dat ik je niet in het echt ken. ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Kijk, er zijn grenzen... ![]() |
|
Scherp gezien ![]() Het is in nederland zo dat levenslang ook levenslang is, daar was laatst namelijk een discussie over bij Nova, dat justitie graag de maximumstraf van 20 jaar wilde verhogen, zodat het praktisch maximum van 12 jaar (om 1 of andere reden hanteren ze standaard 2/3 van de opgelegde straf ![]() Als dat in belgië ook zo geregeld is, dan is levenslang ook daadwerkelijk levenslang en moet er dus niet gevreesd worden dat ie na 15 jaar weer op straat staat, wat ik me in dit geval werkelijk niet voor kan stellen. Overigens, als er een juridisch foutje gemaakt wordt, kan ik me alsnog niet voorstellen dat ie vrij komt. Dan wordt het ECHT tijd voor de Koning om eens in te grijpen, en hem eigenhandig tot levenslang te veroordelen. Dan heeft de monarchie ook eindelijk eens nut ![]() Winter is coming ![]() |
|
we hebben nog een moddereter nodig ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Met de doodstraf komt iemand er gemakkelijk van af vind ik, hij moet gewoon de rest van leven lekker wegrotten in een cel en om de dag inelkaar getrimt worden door andere gedetineerden. Zo moet de rest van zijn leven eruit zien en niet gedood worden want dat is zo gemakkelijk. Hij moet lijden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Geen doodstraf,da's te makkelijk.Martelen die smeerlap!!!!Ik zal m wel doen afzien!!!'k heb al een paar gedachten wat ik ermee zou doen!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Oh die zijn er hoor. Heeft hij ooit eens handig gebruik van gemaakt om een ommetje in de bossen te maken. ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: Wij Belgen wel. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote:Me de wet geving in het achterhoofd reflecterend naar Nederland: 18 jaar na elf jaar vrij + wat jaartje tbs en een nieuw indentieteit+ huis op de antileen en twee miljoen euro in z'n reet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: idd, en toen heeft een boswachter hem opgemerkt ipv omgelegd. Persoonlijk zot ik erop te hopen dat er één of ander foutje in de beveiliging sluipt waardoor een boze menigte hem te pakken krijgt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Sorry dat ik maar een uitspraak van je leen maarre, vanuit jou redenering kan een verdachte zich verdedigen met het feit dat als hij bijvoorbeeld opgedragen was door een hogere macht iemand te vermoorden dat hij vrij is van alle blaam. De mens is niet slechts instrument, wat als die beul nu plezier in zijn werk heeft? Maakt hem dat geen net zo grote moordenaar als de dader? Als het doden van een mens vergolden wordt met het doden van een mens is de staat net zo schuldig aan het gepleegde feit als de dader zelf. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |