IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Belgen willen doodstraf voor Dutroux Vorige pagina | Volgende pagina
Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 02-06-2004 19:57 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 19:51 schreef Malekith het volgende:
Goh, dat treft, ik ben er namelijk ook een.

Your point being?



kwist wel daje nen belg waart , hollanders zijn te chauvinistisch om een quote van Aborted te gebruiken over het algemeen.

man, je moet hier nog meer op je woorden letten als in een militaire school, ja ik kijk naar de Simpsons.

ik wil gewoon wa leuke maken en da kan ier precies nie, iedere keer als je hier iets probeert te zeggen springen der zo van die wijsneuzen, beterweters, literaire en filosofische professorachtige kwiestelbiebels en andere pipos op.

sorry, moest er efkes uit. Op zwaremetalen é, hebben de mensen precies geen voeling. je moet hier echt bijna alles tot in t'oneindige uitleggen of ze zitten hier te muggeziften als garnaalpellers

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh



nie persoonlijk aborted, echt nie


:p


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-06-2004 20:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 19:57 schreef Spuitpoep het volgende:
kwist wel daje nen belg waart , hollanders zijn te chauvinistisch om een quote van Aborted te gebruiken over het algemeen.

man, je moet hier nog meer op je woorden letten als in een militaire school, ja ik kijk naar de Simpsons.

ik wil gewoon wa leuke maken en da kan ier precies nie, iedere keer als je hier iets probeert te zeggen springen der zo van die wijsneuzen, beterweters, literaire en filosofische professorachtige kwiestelbiebels en andere pipos op.

sorry, moest er efkes uit. Op zwaremetalen é, hebben de mensen precies geen voeling. je moet hier echt bijna alles tot in t'oneindige uitleggen of ze zitten hier te muggeziften als garnaalpellers

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh



nie persoonlijk aborted, echt nie


Laat 'k dan ff u helpen, als mede-belg zijnde.

1.Klachten moet ge op het klachtenforum plaatsen jong, da hoort hier nie thuis.

2.En as ge leute wilt maken doet ge da best in de topics die dervoor bestemd zijn, zonder iedereen der mateloos te irriteren met flauwe dingen(ik denk dan aan al uw foto's in het lultopic).

3.Dus laat dit nu gewoon zo, dit topic is der nie voor bestemd, en op dees manier krijgt ge binne de kortste keren een reeks pissed off mods achter u aan... Doe gewoon zo normaal mogelijk, en zegt zo af en toe wa nuttige dingen.

4.Da zou u al veel moeten helpen, en da muggenziften zal dan ook beteren.

5. Aborted heerscht; Vlaemsche topkwaliteit


"Obras son amores y no buenas razones"


00Seven
Usericon van 00Seven
Posted 02-06-2004 20:08 by 00Seven Wijzig reactieProfiel van 00SevenQuote dit bericht

dat is een feit er zitten hier echt mensen die voor dit forum leven..


"My name is......"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 02-06-2004 20:20 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Voor een forum leven? Dat is nieuw voor mij


F*ck hippies


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-06-2004 20:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*pakt woordenboek*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-06-2004 20:25 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 20:22 schreef Greycloak het volgende:
*pakt woordenboek*


Iets tegen Vlaams misschien?


"Obras son amores y no buenas razones"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 02-06-2004 21:17 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

sorry, effe stress die teveel werd. vriendin zeurt ook al zo... daarmee. sorry

dutroux is een dwaas
om even iets in topic te zeggen


:p


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-06-2004 21:32 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 21:17 schreef Spuitpoep het volgende:

dutroux is een dwaas
om even iets in topic te zeggen


Mooie redingsactie...

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 02-06-2004 21:34]


"Obras son amores y no buenas razones"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 02-06-2004 21:37 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 21:32 schreef Malekith het volgende:
Mooi redingsactie...



I know, heb nog veel te leren...


Michelle Martin zien wenen vandaag?



:p


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-06-2004 21:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 20:25 schreef Malekith het volgende:
Iets tegen Vlaams misschien?
Nee, alleen tegen Walen. En jou.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-06-2004 21:45 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 21:37 schreef Spuitpoep het volgende:
Michelle Martin zien wenen vandaag?



Neen, alsjeblieft niet zeg. Ik heb hier geen Vlaamse/Nederlandse zenders



@Greycloak:


"Obras son amores y no buenas razones"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 02-06-2004 21:48 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 21:45 schreef Malekith het volgende:
Neen, alsjeblieft niet zeg. Ik heb hier geen Vlaamse/Nederlandse zenders



@Greycloak:




begrijp ik niks van, op kot of zo?


:p


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-06-2004 21:49 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 21:48 schreef Spuitpoep het volgende:
begrijp ik niks van, op kot of zo?


Erger


"Obras son amores y no buenas razones"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-06-2004 21:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Voor klachten aub het klachtentopic en voor te slowchatten het lultopic.

maw on topic


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:23 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Doodstraf voor dutroux...Alleen als ze hem doodmartelen!!!


You will beg me to kill you!!!


die Heij
Usericon van die Heij
Posted 12-06-2004 22:34 by die Heij Wijzig reactieProfiel van die HeijQuote dit bericht

Volgens mij hebben we het hier over die zieke geest van ene Marc Dutroux of heb ik dat verkeerd begrepen?

Zitten er hier op dit Topic een paar Dombo`s elkaar af te zeiken

Maak lekker een apart Topic waar jullie op elkaar kunnen pissen zonder dat de rest daar hier van mee hoeft te genieten!

Maar even over die Geestelijk gestoorde van een Dutroux,dat is typisch zo`n beest wat bij zijn geboorte preventief geruimd had moeten worden! Zoals er nog wel meer rond lopen op deze aardbol!


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 12-06-2004 22:37 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 22:34 schreef die Heij het volgende:
Volgens mij hebben we het hier over die zieke geest van ene Marc Dutroux of heb ik dat verkeerd begrepen?

Zitten er hier op dit Topic een paar Dombo`s elkaar af te zeiken

Maak lekker een apart Topic waar jullie op elkaar kunnen pissen zonder dat de rest daar hier van mee hoeft te genieten!

Maar even over die Geestelijk gestoorde van een Dutroux,dat is typisch zo`n beest wat bij zijn geboorte preventief geruimd had moeten worden! Zoals er nog wel meer rond lopen op deze aardbol!


En enig idee hoe je zo'n persoon vanaf z'n geboorte kan herkennen als verkrachter/moordenaar???


You will beg me to kill you!!!


Lies
Usericon van Lies
Posted 12-06-2004 22:42 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 22:37 schreef Nightshade het volgende:
En enig idee hoe je zo'n persoon vanaf z'n geboorte kan herkennen als verkrachter/moordenaar???

Hebben verkrachter-moordenaars dan geen verkrachter-moordenaarsmerkteken? Op hun voorhoofd of zo?

En Dutroux de doodstraf geven is te belachelijk voor woorden.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 12-06-2004 22:50 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 22:42 schreef Lies het volgende:
Hebben verkrachter-moordenaars dan geen verkrachter-moordenaarsmerkteken? Op hun voorhoofd of zo?

En Dutroux de doodstraf geven is te belachelijk voor woorden.


Teken zou handig zijn

Die kerel verdient levenslang in een eng gangetje te zitten.In het duisternis,koude,vocht etc


You will beg me to kill you!!!


Lies
Usericon van Lies
Posted 12-06-2004 22:52 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 22:50 schreef Nightshade het volgende:
Teken zou handig zijn

Die kerel verdient levenslang in een eng gangetje te zitten.In het duisternis,koude,vocht etc

Tekens zijn altijd handig... Ik zit nog steeds te wachten op een teken dat mij helpt het onderscheid tussen een mannetje en een vrouwtje te maken... 't Is niet altijd even makkelijk, weetjewel?

En Dutroux? Laat die man gewoon eenzelfde straf uitzitten als anderen die hetzelfde op hun kerfstok hebben. Al die media-aandacht...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 12-06-2004 23:00 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 22:52 schreef Lies het volgende:
Tekens zijn altijd handig... Ik zit nog steeds te wachten op een teken dat mij helpt het onderscheid tussen een mannetje en een vrouwtje te maken... 't Is niet altijd even makkelijk, weetjewel?

En Dutroux? Laat die man gewoon eenzelfde straf uitzitten als anderen die hetzelfde op hun kerfstok hebben. Al die media-aandacht...


...vindt hij leuk


You will beg me to kill you!!!


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-06-2004 9:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Inderdaad... Maar waarom geeft iedereen hem dan zijn zin? Waarom speelt iedereen in op z'n mediageilheid? Domme Belgen toch...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-06-2004 11:46 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het is niet belgisch gedrag, het is jammer genoeg menselijk gedrag.

Ramptoerisme is ongeveer hetzelfde principe.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


hypnos=dutroux
Usericon van hypnos=dutroux
Posted 13-11-2015 22:42 by hypnos=dutroux Wijzig reactieProfiel van hypnos=dutrouxQuote dit bericht

Hypnos = Dutroux


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-11-2015 22:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wie probeer je nou eigenlijk nog te irriteren? Niemand die hier zit weet wie je bent of heeft ooit iets met je van doen gehad. En toch steeds maar weer lopen kutten. Zo zielig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen