![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Laat 'k dan ff u helpen, als mede-belg zijnde. 1.Klachten moet ge op het klachtenforum plaatsen jong, da hoort hier nie thuis. 2.En as ge leute wilt maken doet ge da best in de topics die dervoor bestemd zijn, zonder iedereen der mateloos te irriteren met flauwe dingen(ik denk dan aan al uw foto's in het lultopic). 3.Dus laat dit nu gewoon zo, dit topic is der nie voor bestemd, en op dees manier krijgt ge binne de kortste keren een reeks pissed off mods achter u aan... Doe gewoon zo normaal mogelijk, en zegt zo af en toe wa nuttige dingen. 4.Da zou u al veel moeten helpen, en da muggenziften zal dan ook beteren. 5. Aborted heerscht; Vlaemsche topkwaliteit ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
dat is een feit er zitten hier echt mensen die voor dit forum leven.. ![]() "My name is......" ![]() |
|
Voor een forum leven? Dat is nieuw voor mij F*ck hippies ![]() |
|
*pakt woordenboek* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Iets tegen Vlaams misschien? ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
sorry, effe stress die teveel werd. vriendin zeurt ook al zo... daarmee. sorry dutroux is een dwaas om even iets in topic te zeggen :p ![]() |
|
quote: Mooie redingsactie... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 02-06-2004 21:34] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: I know, heb nog veel te leren... Michelle Martin zien wenen vandaag? :p ![]() |
|
quote:Nee, alleen tegen Walen. En jou. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Neen, alsjeblieft niet zeg. Ik heb hier geen Vlaamse/Nederlandse zenders ![]() @Greycloak: ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: begrijp ik niks van, op kot of zo? :p ![]() |
|
quote: Erger ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Voor klachten aub het klachtentopic en voor te slowchatten het lultopic. maw on topic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Doodstraf voor dutroux...Alleen als ze hem doodmartelen!!! You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
![]() Zitten er hier op dit Topic een paar Dombo`s elkaar af te zeiken ![]() Maak lekker een apart Topic waar jullie op elkaar kunnen pissen zonder dat de rest daar hier van mee hoeft te genieten! ![]() Maar even over die Geestelijk gestoorde van een Dutroux,dat is typisch zo`n beest wat bij zijn geboorte preventief geruimd had moeten worden! Zoals er nog wel meer rond lopen op deze aardbol! ![]() ![]() |
|
quote: En enig idee hoe je zo'n persoon vanaf z'n geboorte kan herkennen als verkrachter/moordenaar??? You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
quote: Hebben verkrachter-moordenaars dan geen verkrachter-moordenaarsmerkteken? Op hun voorhoofd of zo? ![]() En Dutroux de doodstraf geven is te belachelijk voor woorden. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Teken zou handig zijn ![]() Die kerel verdient levenslang in een eng gangetje te zitten.In het duisternis,koude,vocht etc ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
quote: Tekens zijn altijd handig... Ik zit nog steeds te wachten op een teken dat mij helpt het onderscheid tussen een mannetje en een vrouwtje te maken... 't Is niet altijd even makkelijk, weetjewel? En Dutroux? Laat die man gewoon eenzelfde straf uitzitten als anderen die hetzelfde op hun kerfstok hebben. Al die media-aandacht... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: ...vindt hij leuk ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
Inderdaad... Maar waarom geeft iedereen hem dan zijn zin? Waarom speelt iedereen in op z'n mediageilheid? Domme Belgen toch... ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Het is niet belgisch gedrag, het is jammer genoeg menselijk gedrag. Ramptoerisme is ongeveer hetzelfde principe. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Hypnos = Dutroux ![]() |
|
Wie probeer je nou eigenlijk nog te irriteren? Niemand die hier zit weet wie je bent of heeft ooit iets met je van doen gehad. En toch steeds maar weer lopen kutten. Zo zielig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |