IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Belgen willen doodstraf voor Dutroux Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-02-2004 15:34 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:25 schreef Dargull het volgende:
*kuch*

Wat zal hij hier mee bedoelen?



Misschien een idee maar....ONTOPIC?!
Dat gezanik over keukenmachines slaat helemaal nergens op!


Subtiel kamerolifantje


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:37 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:34 schreef stigma het volgende:
Wat zal hij hier mee bedoelen?



Misschien een idee maar....ONTOPIC?!
Dat gezanik over keukenmachines slaat helemaal nergens op!
het is ontopic, het ging toch ook over dutroux


yo yo wassup nigga bitches in da house


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-02-2004 15:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:33 schreef Morningrise het volgende:
Er wordt ook in de gevangenis heel erg neergekeken op kinderverkrachters. Moordenaars en dieven worden veel meer gerespecteerd. De bewaarders zullen dit vast ook weten, en Dutroux nooit van zijn leven tussen de 'gewone' misdadigers plaatsen.

Ach dood gaat hij er toch. Of hij rot er langzaam weg of hij maakt zichzelf van kant. Hij komt er toch niet meer uit en zowel dan zijn er zat mensen die hem willen vermoorden.
Dit komt ook voord het merendeel door de media naar mijn idee. Hoewel iedereen mag weten hoe verknipt deze man is, ze maken het hem wel onmogelijk om eventueel 'normaal' te leven. Zowel in de gevangenis als daarbuiten.
Wat hij naar mijn mening ook verdient.


Subtiel kamerolifantje


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:39 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:38 schreef stigma het volgende:
Ach dood gaat hij er toch. Of hij rot er langzaam weg of hij maakt zichzelf van kant. Hij komt er toch niet meer uit en zowel dan zijn er zat mensen die hem willen vermoorden.
Dit komt ook voord het merendeel door de media naar mijn idee. Hoewel iedereen mag weten hoe verknipt deze man is, ze maken het hem wel onmogelijk om eventueel 'normaal' te leven. Zowel in de gevangenis als daarbuiten.
Wat hij naar mijn mening ook verdient.
normaal leven in de gevangenis?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-02-2004 15:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:37 schreef bas_bin_laden het volgende:
het is ontopic, het ging toch ook over dutroux


Nee het gaat over of dutroux wel of niet de doodstraf verdient. Niet over wat voor perverse methodes je daarvoor dacht te gebruiken.

Dus idd ON TOPIC.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 15:41 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:40 schreef Dargull het volgende:
Nee het gaat over of dutroux wel of niet de doodstraf verdient. Niet over wat voor perverse methodes je daarvoor dacht te gebruiken.

Dus idd ON TOPIC.
k vind anders dat het goed pijnlijk en langzaam moet zijn


yo yo wassup nigga bitches in da house


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 28-02-2004 15:42 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:38 schreef stigma het volgende:
Ach dood gaat hij er toch. Of hij rot er langzaam weg of hij maakt zichzelf van kant. Hij komt er toch niet meer uit en zowel dan zijn er zat mensen die hem willen vermoorden.
Dit komt ook voord het merendeel door de media naar mijn idee. Hoewel iedereen mag weten hoe verknipt deze man is, ze maken het hem wel onmogelijk om eventueel 'normaal' te leven. Zowel in de gevangenis als daarbuiten.
Wat hij naar mijn mening ook verdient.


Dat ben ik volkomen met je eens. Ik denk zelfs dat hij in de gevangenis nog meer kans heeft om te overleven, dan daar buiten, maar dat was geen antwoord op de vraag


Waag eens een dansje!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-02-2004 15:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:42 schreef Morningrise het volgende:
Dat ben ik volkomen met je eens. Ik denk zelfs dat hij in de gevangenis nog meer kans heeft om te overleven, dan daar buiten, maar dat was geen antwoord op de vraag

Nee, het is een reactie op jouw reactie.

Zal even de vraag antwoorden voor je gemoedsrust :
Ik denk dat ze hem extra beveiliging zullen geven. Maar ik weet niet of men er ook echt wat tegen zal doen als iemand het lukt Dutroux toch te pakken te krijgen.


Subtiel kamerolifantje


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 28-02-2004 15:51 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 15:46 schreef stigma het volgende:
Nee, het is een reactie op jouw reactie.

Zal even de vraag antwoorden voor je gemoedsrust :
Ik denk dat ze hem extra beveiliging zullen geven. Maar ik weet niet of men er ook echt wat tegen zal doen als iemand het lukt Dutroux toch te pakken te krijgen.


Ik denk het niet inderdaad. De moordenaar van de moordenaar van Kenedy is toch ook nooit gevonden? Er zijn ook niet veel mensen geweest, die daar erg veel problemen mee gehad hebben volgens mij.


Waag eens een dansje!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-02-2004 15:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

[oftopic]Die hebben ze wel gepakt, maar er was op hun manier niet genoeg bewijs ofzo
En het waren waarschijnlijk 2 schutters.[/oftopic]

De beveiliging bestaat ook uit mensen en ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die hem willen sparen of ook echt beschermen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-02-2004 15:55]


Subtiel kamerolifantje


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 17:48 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 15:54 schreef stigma het volgende:
[oftopic]Die hebben ze wel gepakt, maar er was op hun manier niet genoeg bewijs ofzo
En het waren waarschijnlijk 2 schutters.[/oftopic]

De beveiliging bestaat ook uit mensen en ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die hem willen sparen of ook echt beschermen.
ze zullen iig niet hun leven wagen voor die flikker


yo yo wassup nigga bitches in da house


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 28-02-2004 17:51 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik ben tegen de doodstraf, om verschillende redenen:

1. Het is erger voor de familie van de dader dan voor de dader zelf.
2. Het is moeilijk terug te draaien als iemand later onschuldig blijkt te zijn; dan heb je als samenleving dus een moord op je geweten.
3. Levenslang is een ergere straf volgens mij...


no text supplied


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 18:03 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 17:51 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf, om verschillende redenen:

1. Het is erger voor de familie van de dader dan voor de dader zelf.
2. Het is moeilijk terug te draaien als iemand later onschuldig blijkt te zijn; dan heb je als samenleving dus een moord op je geweten.
3. Levenslang is een ergere straf volgens mij...
levenslang wordt altijd wel minder, en ja voor de nabestaande van de sukkel die vermoord wordt, hij heeft andere het leve ook zuur gemaakt had hij of zei maar bij moete nadenken


yo yo wassup nigga bitches in da house


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-02-2004 18:05 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Levenslang hoeft niet 'altijd' minder worden, en ik denk al helemaal niet in zijn geval


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-02-2004 18:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ARRRGGGHHH!!! LEER GODVERDOMME NEDERLANDS KANKERGEK!!!

zo, tja, het maakt me in principe niets uit wat voor straf Dutroux krijgt. Of het nou de doodstraf is of levenslang, het doet er niet toe, er is in ieder geval weer een tijdje wat leuks op televisie


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 28-02-2004 18:14 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 18:05 schreef BARABAS het volgende:
Levenslang hoeft niet 'altijd' minder worden, en ik denk al helemaal niet in zijn geval
als je ziek wordt enzo gaatie naar een zieke huis , zit er wel dag en nacht iemand op zn kamer maar dan nog, hij blijfter dan echt neit zn hele leve


yo yo wassup nigga bitches in da house


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-02-2004 18:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 18:14 schreef bas_bin_laden het volgende:
als je ziek wordt enzo gaatie naar een zieke huis , zit er wel dag en nacht iemand op zn kamer maar dan nog, hij blijfter dan echt neit zn hele leve



Ik snap weer es helemaal niks van je gebrekkige nederlands

Edit: nu maak ik verdomme zelf ook nog schrijffouten

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 28-02-2004 18:44]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 29-02-2004 12:05 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 28 februari 2004 18:43 schreef BARABAS het volgende:
Ik snap weer es helemaal niks van je gebrekkige nederlands

Edit: nu maak ik verdomme zelf ook nog schrijffouten
maar het gaat er dus om dat zelfs hij wel strafvermindering zal krijgen, en ja wat wil je als je hier woont :S (dan praat je al snel zo )


yo yo wassup nigga bitches in da house


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 02-03-2004 4:38 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik vind wel een goed tegenargument tegen de doodstraf ,dat dutroux informatie kan geven over medeplichtigen , opdrachtgevers etc

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 02-03-2004 4:42]



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 10:33 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 2 maart 2004 4:38 schreef Vinay het volgende:
ik vind wel een goed tegenargument tegen de doodstraf ,dat dutroux informatie kan geven over medeplichtigen , opdrachtgevers etc
je kan hem ook pas ombrengen nadat hij dat heeft vertelt ( genoeg manieren om het uit hem te krijgen )
de kans op een doodstraf is wel klein de hele wet aanpassen voor 1 zon aap doen ze niet


yo yo wassup nigga bitches in da house


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 10:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 10:33 schreef bas_bin_laden het volgende:
je kan hem ook pas ombrengen nadat hij dat heeft vertelt ( genoeg manieren om het uit hem te krijgen )
Zoals?

Martelwerktuigen zijn namelijk streng verboden in geheel Europa.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-03-2004 10:39 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 10:35 schreef Elfensteen het volgende:
Zoals?

Martelwerktuigen zijn namelijk streng verboden in geheel Europa.


psssst de doodstraf ook



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 10:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 10:39 schreef Matthijz Filth het volgende:
psssst de doodstraf ook
JOH?

Ach, van mij mag Dutroux wel de doodstraf krijgen..of levenslange opsluiting, lijkt me beter overigens, leuke lijdensweg...mensen in de gevangenis houden namelijk niet van mensen van "zijn type"


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-03-2004 10:48 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2004 10:42 schreef Elfensteen het volgende:
JOH?

Ach, van mij mag Dutroux wel de doodstraf krijgen..of levenslange opsluiting, lijkt me beter overigens, leuke lijdensweg...mensen in de gevangenis houden namelijk niet van mensen van "zijn type"


mensen buiten de gevangenis ook niet
*streelt liefkozend over zn boxbeugel*



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 18:00 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 2 maart 2004 10:35 schreef Elfensteen het volgende:
Zoals?

Martelwerktuigen zijn namelijk streng verboden in geheel Europa.
alsof alles altijd volgens het boekje gaat


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen