![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Harry Potter, korting, neuken... Ja, dat gaat snel. ![]() |
|
Zometeen ook maar eens beginnen met lezen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat een massahysterie weer,zeg. Het journaal, de krant, overal hebben ze het erover. Het lijkt wel belangrijk. ![]() |
|
quote: Hype is inderdaad belachelijk ja. Heb me kapot gelachen om al die mongolen die staan te huilen en juichen en krijsen in de boekenwinkels. ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Harry Potter is voor meisjes. ![]() |
|
quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hoe dan ook: het is gay. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() BWAHAHAHAHA! Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, ik lees de boeken niet, dus ik weet niet of het erg is, anderen moeten maar niet kijken. ![]() |
|
quote: Uh-huh! Toen ik vandaag na mijn werk op de metro zat te wachten (al lezend) zat naast me inderdaad een ander meisje hetzelfde boek te lezen. We wisselden een blik van verstandhouding uit en lazen verder. Haar zoontje lag stilletjes in de kinderwagen te wachten tot mama uitgelezen was. ![]() Zo, en nou weer offline. Er moet verder gelezen worden. Morgen heb ik de hele ochtend. Jeuj! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Damn! Hij is alweer uit en het verhaal is weer goed! ![]() Ik zal niet al te veel verklappen maar Potter is iig niet meer die zeurende tiener uit het vorige boek. Alleen...nu dat...hoe verder? ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Wordt ie nu EINDELIJK eens ontmaagd or WHAT ![]() |
|
quote: Ja, door professor McGonnagal (die is maar 70 jaar). ![]() |
|
quote: godver, zou-ie gedelete zijn? Hij doet het iig niet meer hier ![]() ![]() |
|
quote: Ja ik had het eigenlijk niet moeten posten, het is iemand z'n private webspace. Zal is kijken of ie nog ergens anders staat "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Harry Snotter is vrij saai. Het is ongetwijfeld een geweldige kinderboek maar heeft niet genoeg diepgang voor de wat meer ervaren lezers. Het is wel een heerschende marketing formule. Een 'boy next door' held met al zijn onzekerheden etc. Dat is een puike geldmachine. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: toch wel. raar dat jij nu in absolute termen spreekt want ik , en mijn eega, beschouwen ons terecht als een zeer ervaren lezers, die echt ook zeer zware pillen lezen. Toch vinden wij Harry Potter als "diep genoeg". Als Harry potter het door jou beschreven effect op jouzelf heeft is natuurlijk een ander verhaal. dat is persoonlijk smaak. Je mening is dan ook volledig persoonlijk en niet algemeen. En het kan niet vaak genoeg gezegd worden: diepgang toekennen aan een boek is iets wat door de lezer wordt gedaan en is geen eigenschap van een boek. een lezer kan diepe betekenissen in pinkeltje vinden bij wijze van spreken. ![]() |
|
quote: Dat is het zeker. Maar als het bagger zou zijn, verkoopt het dan? Ik vraag dit serieus aan jou, iemand die meer kaas heeft gegeten van de marketingswereld en al haar mechanismen. Oftewel kun je iets slechts keer op keer wereldwijd goed doen verkopen. ik zelf denk van niet maar aan de andere kant, MacDondalds floreert ook. (en dat is uiteindlijk ook bagger) ![]() |
|
Ik had het nog niet eens over de diepe betekenis. Dat is niet altijd noodzakelijk. Ik had het meer over de diepte (gelaagdheid, zo je wil) van het verhaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() sorry, ik kan het niet volgen. ik zie toch het woord "diepgang" in je post staan??? ![]() ![]() |
|
quote:ARGH^! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Pittige discussies hier, ik ga dat boek toch eens lezen. mvg wk10 ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |