![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de boeken nogal kinderachtig... ![]() |
|
quote: istie niet een beetje jong voor jou? My madness, my sadness ![]() |
|
Als leraar secundair onderwijs eerste en tweede graad MOET je die boeken wel gelezen hebben anders kun je op geen enkele manier meepraten met je leerlingen. ik heb ze dus allemaal verslonden en ik moet eerlijk bekennen dat ik ze vrij geslaagd vond. Eén reden: de kinderen laten kinderen zijn. Ik juich alle initiatieven toe die kinderen weer kind laten zijn en/of die kinderen in contact brengen met die goeie ouwe stuff... Hoeveel kinderen wisten nog wat een tovenaar was vóór het Potter-tijdperk? Hoeveel kinderen wisten nog hoe een kabouter eruit zag vóór het Plop-tijdperk? (OK Plop ziet er niet uit, maar kom ![]() Initiatieven als dit juich ik dus toe. Het jammere aan de hele zaak is uiteraard weer de manier waarop de geldlobby het fenomeen weer eens uitmelkt. I hate kapitalism... *zucht* When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: hoe groot is die van jou? dan d/l ik niet zoveel films voor niks.. ![]() |
|
quote: nee man, net goed ![]() ![]() |
|
quote: dude thats sick ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
ik ben gisteren ontvoerd naar de film.. we gingen ff bij de makro winkelen en toen werd een vriend opgebeld en toen had hij geen zin meer om me thuis te brengen dus moest ik mee ![]() maar ik vond hem wel meevallen.. had verwacht dat ie erger was BEHHH! ![]() |
|
quote: Euhm... ahum... zeg, dat is wel een beetje persoonlijk, vind je niet? ![]() quote: Ooooooh de Film! *phew* Oh die is 2 cd's groot: Harry.Potter.and.the.Sorcerers.Stone.DVDRip.DiVX.CD1.avi is 706592 Kb (690 Mb) Harry.Potter.and.the.Sorcerers.Stone.DVDRip.DiVX.CD2.avi is 699962 Kb (683 Mb) Zenial ![]() |
|
Releasedatum Harry Potter deel 5 bekend De fans hebben er lang op moeten wachten, maar nu komt hij toch eindelijk uit: het vijfde boek in de reeks van Harry Potter. Harry Potter and the Order of Phoenix ligt op 21 juni 2003 in Engeland, Amerika en Canada in de winkels. Volgens uitgever Bloomsbury heeft schrijfster J.K. Rowling een briljant nieuw avontuur geschreven. Het boek is met bijna 800 pagina's ook weer dikker dan zijn voorganger, dat in de Engelse taal 636 pagina's telde. Nederlandse fans zullen volgens uitgeverij De Harmonie nog even moeten wachten. De Nederlandse vertaling wordt in dit najaar verwacht. Bron: Fok! Yes! Eindelijk.. dat heeft even mogen duren.. maar dan heb je hopelijk ook wat. Nou is 't wachten tot je kan intekenen bij Proxis of Bol... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
hehe, eindelijk. En nog eens lekker dik ook. ![]() |
|
Vond op Potter site deze geruchten over deel 5: Harry is 15 jaar oud. * Professor Remus J. Lupos komt terug. * Sirius Zwarts komt ook terug. * We komen meer te weten over Harry`s grootouders. * De familie Duffeling krijgt financiele problemen. * Hermelien wordt waarschijnlijk klassenoudste. * We komen er wellicht achter waarom Voldemort Lily en James Potter vermoord heeft. * Harry probeert Voldemort te vermoorden maar het mislukt. * We komen een hoop te weten over Lily Potter. * Ginny Wemel zal een belangrijkere rol gaan spelen. * Er wordt gefluisterd dat Fleur Delacour misschien lerares op Zweinstein wordt. In het najaar pas...pfff ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
LOL. Sirius is een smartshop in Eindhoven. ![]() ![]() |
|
Geruchten, geruchten jongens. Ik denk dat we gewoon de film af moeten wachten. IK kan in ieder geval niet wachten. ![]() ![]() |
|
Nu duurt het niet lang meer voordat deel V uitkomt. Ik verheug er me vreselijk op en mijn verwachtingen zijn hoog. ![]() ![]() |
|
Zal wel neerkomen op 'n twintigtal CD'tjes zeker? Haha, ben blij dat ik 'm mag lezen i.p.v. ernaar te luisteren! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Leuk!! Ik kan niet wachten... ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: nog dikker ??? GEWELDIG ! harry potter rulez ! heb het 2e boek al maanden geleden gereserveerd ![]() ![]() *without you the poetry within me is dead* ![]() |
|
quote: het tweede boek is in iedere goede boekenwinkel te verkrijgen hoor. je bedoelt waarschijnlijk het 5e boek. ![]() ![]() |
|
kun je deel 5 al downloaden via kazaa(lite)? ![]() ![]() |
|
Harr pottery is Gay!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: ja misschien ![]() ![]() |
|
quote: TRUE ![]() grrr ![]() |
|
Al dan niet illegaal: quote: Mocht van Bloomsbury nergens tekst van verschijnen voor de release, dus zet de Amerikaanse Amazon er maar een mp3'tje van op z'n site. (de mp3 kon ik niet afspelen om een of andere reden, dus ik was dankbaar voor deze transcriptie) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ik heb een paar dagen geleden deel 2 gezien.. Ik ben helemaal verliefd op Dobby. Wat is dat een schatje.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |