![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
kinderverhaaltjes, lees liever een boek waar je wat van leert dan verhaaltjes. Tijdverspilling imo "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: als je een gaatje in je drukke agenda kunt vinden, kun je jezelf dan eens over mijn serieus bedoelde vraag buigen? ![]() ![]() |
|
quote: Ten eerste Harry Potter is niet bagger. Het feit dat IK het saai vind komt mede door het feit dat ik niet tot de targeted doelgroep behoor. Een bagger product is een product waar de propositie en positionering in negatieve zin afwijken van de perceptie en wensen van de klant die het product koopt. Zodoende is McDonald's wellicht bagger voor een dietetiste of 3 sterren kok. Het is echter niet gepositioneerd als zijnde een product die in een gezonde voedzame en gevarieerde maaltijd voorziet en al helemaal niet als zijnde en product die als een culinair hoogstandje bestempeld mag worden. Het wordt van oudsher als een stevige, snelle hap gepositioneerd. De klanten van McDonald's (met uitzondering van enkele fastfood junks) verwachten precies dat en niet minder. Ze verwachten ook een uniforme kwaliteit wereldwijd. Fastfood formula's zijn retepopulair onder zakelijke reizigiers die de wereld afstruinen en vaak geen tijd hebben om uitgebreid te dineren...die eten liever bij de Mac dan bij een Thaise snackboer op de hoek in Bangkok omdat ze bang zijn voor een voedselvergiftiging tijdens hun vlucht naar pak en beet Sydney. Zodoende sluit de marketing van MCD bij de verwachtingen en wensen van de klant. De kunst is om de veranderende verwachtingen en wensen aan te voelen en je propositie en positionering zodanig aa nte passen dat het nog steeds aansluit. Daarom is MCD nu ook bezig om zichzelf naast de vette hap ook als leverancier van de snelle doch gezonde hap te positioneren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Toch: over smaak valt wel te twisten, maar niet te discussieren. aldus filosofie magazine van de maand (moet wat tijdens de treinreis). Dus MAcd. is bagger ![]() ![]() |
|
quote:A is niet B, dus A is C? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Nou smaak en macdonalds zijn niet gelijk, ik dacht dat je dat wel zou snappen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Oh, ik ga hem denk ik ook wel lezen als mijn broertje hem heeft gekocht, maar ik heb verder alleen de eerste helft van het eerste boek gelezen, maar die vond ik veel te moeilijk. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-07-2005 15:14] ![]() |
|
quote: Alleen had ik het niet over bagger in de zin van smerig en/of vies (daar ben ik het namelijk roerend mee eens), ik had het over bagger in de zin van een product dat niet aan zijn positionering voldoet in negatieve zin. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het lijkt me op termijn hondsvermoeiend om alleen maar te lezen om te leren. Ik hoop dat je op andere manieren aan ontspanning doet dan. Aaargh, laat het kind in zichzelf vandaag weer schaamteloos gaan. Lekker, verhaaltjes lezen! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Ja ik kijk films en luister muziek en en ... "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
De nieuwe Harry Potter was weer schitterend. Kan niet wachten op deel VII. Jammer dat niet inhoudelijk besproken kan worden vanwege de spoilers. ![]() |
|
quote: Ja hij was leuk, jammer alleen dat hij dunner was dan de vorige... Ik was er zo doorheen... it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: Damm ik lees het hele jaar door voor school leerzame boeken en ben in mijn zomervakantie blij dat dat dus even niet hoeft. Harry Potter is dan misschien wat kinderachtig maar gewoon heel leuk naar mijn mening. it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
Goed, ik kan sterven en met een gerust hart zeggen dat ik alles mee heb gemaakt. Vanochtend heb ik een Dementor aangereden. Harry Potter fans weten waar ik het over heb. Deze bewuste Dementor zat op de fiets. Tikkie vreemd voor een Dementor, dacht ik nog bij mezelf, maar wie ben ik om te oordelen? Het kwam echter zo ongelukkig de hoek om dat ik genoodzaakt was er tegenin te rijden. Voor wie het interesseert: Dementors spreken Marokkaans, of iets wat daar bijzonder op lijkt. Even was ik bang dat al het geluk uit mij zou worden gezogen, maar dat was gelukkig niet het geval. Deze bewuste, al dan niet Marokkaanse Dementor met harde, vrouwelijke stem klom weer op de fiets en verdween, terwijl ik koers zette naar mijn werk. Het moet toch niet veel gekker meer worden, jongens en meisjes. Misschien dat ik morgen wel vluchtje maak op mijn bezem of zo... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik weet zeker dat je op elk gewenst tijdstip vande dag op een bezemsteel kan gaan vliegen. Gebruik wat verse paddo's en kijk naar je bezem en je gaat al ![]() ![]() |
|
Ik heb alleen maar een hark... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hahaha, de vergelijking van Dementors met Marokkanen gaat wel erg ver of niet dan?!? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: heb je al chocolade op?? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() moderner ![]() |
|
quote: Scherp. Hehehe. Ik kan niet wachten op deel zes, maar een import zit er even niet in, vind ik toch. Ik zit inmiddels te ver in de serie om nog even van taal/begrippen/namen te wisselen, die Britse versies komen later wel. Dus dan maar wachten! ![]() November belooft in alle opzichten een briljante maand te worden. Herfst (dat heerscht), nieuwe Potter en TLoZ: Twilight Princess. Yeah! Oh, kan iemand trouwens vertellen hoeveel dunner 'ie nou eigenlijk is t.o.v het vorige deel? [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 06-08-2005 3:00] Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: Redelijk wat pagina's (stuk of 50 dacht ik), verder heeft deel 6 een groter lettertype en minder regels per pagina 34 ipv 37 (even uit mijn hoofd). Sjeeezzzz, I need a life ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Jonge Drent schrijft eigen Harry Potter De Londense uitgeverij Bloomsbury is 'not amused' over een manuscript van de 16-jarige Dennis Hoogeveen uit het Drentse Hoogeveen. Dennis schreef zelf de opvolger van het vijfde Harry Potter-boek, omdat hij niet op deel 6 kon wachten. Bloomsbury, uitgever van J.K. Rowling, heeft de Hogevener laten weten dat het absoluut niet uitgegeven mag worden, zelfs niet in een kleine oplage voor familie, vrienden of kennissen. Daarom heeft hij het complete verhaal nu maar op internet gezet. Dennis schreef, omdat hij niet kon wachten op 'Harry Potter and the Half-Blood Prince' zelf alvast een deel 6 getiteld 'Harry Potter en de fakkel met de groene vlammen'. Ingewijden zeggen dat het bijna wegleest als een echte Harry Potter. Het verhaal van Dennis heeft betrekking op de laatste twee jaar van Harry's schooltijd op Zweinstein. Dennis: ''Ik kon dan ook veel van mijn eigen belevingswereld kwijt in mijn boek. Het gaat om allerlei aspecten zoals een schoolstaking, vriendschap, liefde, maar ook sport.'' Op 28 januari 2004 begon hij met schrijven en nu is het gereed. ''Het is beslist niet moeilijk om de schrijfstijl van Rowling van dichtbij te evenaren. Er zit een duidelijke structuur in die ik in mijn eigen boek heb toegepast'', aldus de jonge auteur. Een hulpvaardige corrector zette de laatste puntjes op de i. Dennis, die vanaf zijn geboorte doof is, gaat deze maand aan Windesheim in Zwolle Nederlands studeren. Ondanks zijn handicap wil hij proberen leraar Nederlands te worden. Het 'Harry Potter'verhaal van Dennis is via Hoogeveen-producties.svpdata.de gratis te downloaden. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() Harry Potter nieuws: 'HP & the deathly hallows' komt 21 juli uit. iemand al besteld? (en ja, kinderboeken lezen mag af en toe best ![]() ![]() |
|
In de nacht van 16 op 17 november zal de Nederlandse vertaling van het zevende deel uitkomen in Nederland en België! Het boek zal niet "Harry Potter en het Fatale Heiligdom" heten maar het krijgt een andere titel namelijk: "Harry Potter en de Relieken des Doods" Op 2 september wordt de bookcover van het zevende boek bekend gemaakt tijdens de boekenbeurs Manuscripta op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam. Verlekkerd op dood metaal ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |